Aihe: GB Fam ja Lex Luthor
1
JTGM
03.11.2003 22:53:43
Mitä mieltä ootte GB Fam Recordsista, onko kannattavaa lähetellä sinne demoja, miten luotettava lafka ja pystyykö auttaan bändiä menestyyn, jollei Negativea oteta huomioon. Entä Lex Luthor, mitä mieltä sen tuottamisesta ja tietääkö kukaan millanen tyyppi?
Burner
04.11.2003 12:55:30
Taitaapi olla hiukan samoin kuin muittenkin lafkojen kohdalla että ennemmin ne etsii sinut käsiinsä kuullessaan että sulla on joku Bändi X, joka vetää kovia keikkoja hyvän omakustanteen voimin kuin että signaavat ketään jonkun kuppaisen CD-r:n pohjalta...

Mutta mistäs minä mitään tiedän, nämä olivat vain mun 0,02 €...
Support your local deathcore dealer!! http://www.scorched.org/audio
Vilhelmus
04.11.2003 23:50:16

Entä Lex Luthor, mitä mieltä sen tuottamisesta ja tietääkö kukaan millanen tyyppi?

Helvetin professionaali tuottaja.
Kerran vain tavannut, mutta sen perusteella aivan järjettömän hyvä tyyppi.
Johannes_t
20.11.2003 13:36:22

Taitaapi olla hiukan samoin kuin muittenkin lafkojen kohdalla että ennemmin ne etsii sinut käsiinsä kuullessaan että sulla on joku Bändi X, joka vetää kovia keikkoja hyvän omakustanteen voimin kuin että signaavat ketään jonkun kuppaisen CD-r:n pohjalta...

Mutta mistäs minä mitään tiedän, nämä olivat vain mun 0,02 €...

Herra Luthorin tunnen juu.
Eiköhän se juurikin niin mene, että Antti haistelee ja kuulostelee ja tekee päätelmiä. Eli puskaradio kun laulaa, niin herrat tuottajat yms. kuuntelevat.

Hemmetin pätevä jätkä tuottamaan, kuin myös ennakoimaan tulevia. Esimerkkeinä Paleface (tuntemattomuudesta arvostuksen ja ihastuksen kohteeksi + positiivinen hype) ja Negative (autotallibändi saundaa stadionille + posi/negatiivinen hype).
anttipi
29.11.2003 00:02:43

Tunnen myös. Olen joitakin demoja käynyt Cosmic Studiolla vääntämässä (ja joskus juomassa viinaa :)). Antti on hauska tyyppi ja siltä mieheltä jos keneltä löytyy asennetta.

Negative on nosteessa ja GB Fam haluaa käsittääkseni keskittyä tällä hetkellä täysin juuri heihin. Demoja tulee kuulemma jatkuvasti (tietenkin), mutta pitää ymmärtää - kohtalaisen pieni lafka kun on - että ne haluaa panostaa mieluummin hyvin yhteen bändiin kuin huonosti kymmeneen.

Mun mielestä kannattaa kuitenkin ehdottomasti lähetellä demoja, koska aina silloin harvoin kun Cosmicilla satun käymään, kuulen uusia mielenkiintoisia bändejä/artisteja eli kyllä hyvät huomataan.
Medication
04.12.2003 11:21:09
No moro Anttipi, mehän taidammekin tuntea :)

Täytyy myöntää, että Lex on aika hyvin haistellut uusia bändejä verrattuna esim. tähän pikkuisen tunnetumpaan tamperelaiseen levy-yhtiöön eli Pokoon. Negativen ja Palefacen lisäksi meriitteinä pitää mainita ehdottomasti Ezkimo, jonka debyytti on tehty Cosmicilla sekä kohtuullisen paljon radiosoittoa saanut Lord EST. Niin, olihan Disco Ensemblekin alun perin GBFamin juttu.

Olisikohan seuraavaksi vuorossa Armas? Ainakin vilpittömän tohkeissaan Lex oli eilen kyseisestä artistista.
anttipi
04.12.2003 14:49:17

Jaahas, sinäkin siis soitat _siinä_ bändissä? Et kuitenkaan liene Tommi, koska se liikkui muistaakseni nimimerkillä Rplk :)

Eikä mikään Armas vaan ArmOs! Arvaa onko pop/rock/alternative-keskustelussa jo mun aloittama Armos-threadi :). Käypä Medication sinne kommentoimassa - voidaan sitten sanoa, että oltiin ajoissa kukkoina tunkiolla!
Medication
04.12.2003 17:03:34
Armos? :) Kuulin koko ajan, että puhuttiin vain Armaasta. No hauska se joka tapauksessa oli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)