lapio 22.12.2006 12:17:32 | |
---|
Teit elämäsi huonoimman ostoksen. Esitit elämäsi huonoimman mielipiteen :D Minusta Still life on ihan mainio levy, vaikka jääkin hieman tunnelmassa My armsille. Siinä opeth albumien top3:ssa kuitenkin taistelee. |
gorgonoidi 22.12.2006 12:23:03 | |
---|
Esitit elämäsi huonoimman mielipiteen :D Minusta Still life on ihan mainio levy, vaikka jääkin hieman tunnelmassa My armsille. Siinä opeth albumien top3:ssa kuitenkin taistelee. Kyllä ehdottomasti. Upea levy kaiken kaikkiaan. Mielestäni Still Lifeä My Armssia ei voi verrata mitenkään. |
Mufasa 22.12.2006 18:52:59 | |
---|
Still life on Opethin paras. Täyttä tykitystä alusta loppuun. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
dmntn 22.12.2006 19:33:48 | |
---|
Ostin ensimmäisenä Still Lifen ja täytyy sanoa, että se myös lempilevynä on pysynyt heti ostohetkestä lähtien. Taitaa olla levyhyllyni paras levy muuten. Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
Heartwood 22.12.2006 20:50:41 | |
---|
Still life on Opethin paras. Täyttä tykitystä alusta loppuun. Quoted for teh truth. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Matjardo 22.12.2006 20:56:13 | |
---|
Opethin koko tuotanto on parasta. Täyttä tykitystä alusta loppuun. Two beers or not two beers? |
saastara 22.12.2006 21:01:09 | |
---|
Opeth on aina mennyt minulta täysin ohi.. En oikeastaan tiedä miksi, kaiken pitäisi periaatteessa olla kunnossa näet. Mielenkiintoisia ratkaisuja, osaavaa porukkaa, jossakin määrin kokeellisia ratkaisuja, toimivia biisejä.. mutta silti ei vain herätä mitään. Paljon olen koittanut kuunnella mutta ei vain uppoa, ei mahda mitn. E: The Moorin alku on kiva, mutta sitten ne alkavat leikkimään rankkoja ja menee sekin biisi pieleen. :( Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Dunga 23.12.2006 11:37:17 | |
---|
Opeth on aina mennyt minulta täysin ohi.. En oikeastaan tiedä miksi, kaiken pitäisi periaatteessa olla kunnossa näet. Mielenkiintoisia ratkaisuja, osaavaa porukkaa, jossakin määrin kokeellisia ratkaisuja, toimivia biisejä.. mutta silti ei vain herätä mitään. Paljon olen koittanut kuunnella mutta ei vain uppoa, ei mahda mitn. E: The Moorin alku on kiva, mutta sitten ne alkavat leikkimään rankkoja ja menee sekin biisi pieleen. :( Et vaan osaa :) Paskallakin on tekijänsä. |
carnation 23.12.2006 11:40:27 | |
---|
Et vaan osaa :) Ei siinä mitään osaamista ole, tykkää tai ei. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Sakmäster 23.12.2006 12:36:36 | |
---|
Helpottu tuo rahatilanne, kun tuli todistuksesta rahaa!!:) Vois kipasta tässä joku päivä levykauppaan, ostamaan lisää Ööpethiä... Kysymyse kuuluukin, Ghost Reveries, Still life vai orchid? Larsson bergeri |
Deino 23.12.2006 12:41:56 | |
---|
Ghost Reveries. |
Dunga 23.12.2006 12:56:04 | |
---|
Ei siinä mitään osaamista ole, tykkää tai ei. Ihanko totta? Paskallakin on tekijänsä. |
E: The Moorin alku on kiva, mutta sitten ne alkavat leikkimään rankkoja ja menee sekin biisi pieleen. :( kuuntele Damnationia, siellä eivät mene rankaksi. =) Itse ostin pari viikkoa sitten sikana säkissä tuon My Arms, Your Hearse. Loisto levy, silti ei ole hirveästi vielä tarttunut noin niinku myöhemmät levyt. Ei osaasanoja ulkoa jne. Siihen tosin saattaa vaikuttaa myös muoto, jolla lyriikat on läpykkääseen kirjailtu: siis harvinaisen vittumainen. Mutta ei se mitn, When on ainakin jo yksi suosikkibiisejäni bändin koko tuotannossa. Niin juu, ja kaksi ekaalevyähän vielä puuttuvat. Teit elämäsi huonoimman ostoksen. et muuten todellakaan tehnyt =D silkkaa parhautta! HEAVY...FUCKING...METAL! |
Shitmanek 23.12.2006 14:14:06 | |
---|
Kysymyse kuuluukin, Ghost Reveries, Still life vai orchid? Still Life. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" |
valtse 23.12.2006 16:27:58 | |
---|
Kysymyse kuuluukin, Ghost Reveries, Still life vai orchid? Ehdottomasti Still Life. There's no truth... |
saastara 23.12.2006 16:36:18 | |
---|
kuuntele Damnationia, siellä eivät mene rankaksi. =) Löytyy itseltä kyseinen levy.. Onhan se ihan kiva, mutta melko tylsä. :( Ei vain ole minun juttuni. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Carpenter 23.12.2006 18:30:43 | |
---|
Vois kipasta tässä joku päivä levykauppaan, ostamaan lisää Ööpethiä... Kysymyse kuuluukin, Ghost Reveries, Still life vai orchid? Ghost Reveries. Silkkaa parhautta alusta loppuun. Orchidia en vielä omista, joten siitä en voi sanoa. Still Life suosiota olen ihmetellyt, koska se on minusta ehkä huonoin Opeth-levy (omistan kaikki paitsi kaksi ensimmäistä). Toki se on silti erittäin hyvä. Mättökohdissa on jokin, joka kusee. |
ANtTIKRISTUS 23.12.2006 18:37:50 | |
---|
Mun mielestä on aivan turhaa tämä iänikuinen vääntö Opethin parhaasta lätystä. Ainakin musta Opethin suurimpia vahvuuksia on juurikin tuotannon helvetin tasainen laadukkuus. Käytännössä sillä ei ole musta mitään väliä, minkä levyn ekana hankkii. Kaikki ovat hyviä ja suosikki vaihtelee ainakin mulla ihan päivittäin. Riippuu ihan fiiliksistä, mikä levy on kullakin hetkellä paras. Parasta mitä housut jalassa voi tehdä on kakkaaminen. |
gorgonoidi 23.12.2006 18:47:13 (muokattu 23.12.2006 18:51:04) | |
---|
Mun mielestä on aivan turhaa tämä iänikuinen vääntö Opethin parhaasta lätystä. Ainakin musta Opethin suurimpia vahvuuksia on juurikin tuotannon helvetin tasainen laadukkuus. Käytännössä sillä ei ole musta mitään väliä, minkä levyn ekana hankkii. Kaikki ovat hyviä ja suosikki vaihtelee ainakin mulla ihan päivittäin. Riippuu ihan fiiliksistä, mikä levy on kullakin hetkellä paras. Komppaan. Opethin levyjä on aika paha lähteä vertailemaan. Ihan turhaa ja typerää hommaa joten mielummin kuuntelen ja nautin joka levystä yhtäpaljon. Jos taas kuunnellessa ajattelee että kyllä tää on se Opethin huonoin levy niin kai se sit on. Mielummin nautin Opeth levyni tasaisen hyvinä ajattelematta sitä mikä niistä on paras tai huonoin. Tasaista jälkeä se Opeth on koko uransa tehnyt. Tuosta Orchidsitä vielä, kun joku sitä tuolla kysyi että mitä mieltä siitä ollaan, niin täytyy sanoa että mielestäni liian aliarvostettu levy. Juuri äsken kun kävin pitkällä lenkillä ja kuuntelin tätä mahtavaa levyä, ei voinut mitenkään välttyä mahtavilta fiiliksiltä ja tunnelmilta kun Forest of October ja Under the Weeping Moon haamuilevat kävellessäni pimeää metsätietä. Orchid oli toinen kuulemani Opeth -levy. Sitä ennen olin kuullut vain Ghost Reverie:iä ja tästä saattaa johtua että pidän kovasti myös alkupään tuotannosta. Välillä levy saattaa hieman laahata, mutta oikeassa paikassa, oikeaan aikaan kuunneltuna se on viiden tähden levy. |
tuluppa 26.12.2006 12:33:44 | |
---|
Blackwater park on niin uskomattoman hyvä levy, etten pysty suhtautumaan muuhun opethin tuotantoon samalla lailla. Eli aina tulee pysyttyä vaan blackwater parkissa. Iha tyhymää. |