paice60 22.11.2006 13:24:04 | |
---|
Miten helevetissä keskellä talvella tarkiaa jossain parkkipaikalla soitella? Yskänhän siitä saa palkakseen. Haistakaa kaikki pitkä....olut. Miks´ mä oon täällä? |
Tankero 22.11.2006 13:54:22 | |
---|
Ainoa oikea keikkapaikka teille on Jurassic Park!!!! HAHAHAHAH, Pahan paiskasit. Eivät erottuis porukastakaan. Varmasti, vissiin. |
paice60 22.11.2006 17:35:59 | |
---|
HAHAHAHAH, Pahan paiskasit. Eivät erottuis porukastakaan. Parempikin puhuja. Sä et voi mennä minnekään vanhainkotiin soittamaan etkä eläintarhaan, kun eivät päästäisi kummastakaan paikasta enää pois. Miks´ mä oon täällä? |
jon lord 23.11.2006 15:57:22 | |
---|
Vähän kun heittää huulta niin heti suututaan. Kummaa porukkaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
kuunsirppi 22.12.2006 13:54:19 | |
---|
Tää aihe onkin jäänyt ihan taka-alalle, vaikka päivämäärä jo pikkuhiljaa lähestyy. Ketähän nyt sitten oikeen on tulossa? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
KoskPaavo 22.12.2006 14:16:30 | |
---|
Tää aihe onkin jäänyt ihan taka-alalle, vaikka päivämäärä jo pikkuhiljaa lähestyy. Ketähän nyt sitten oikeen on tulossa? Kyllä kai mä ainakin pääsen, aika lähellä asun , yritän houkutella okabassia mukaan. saatte vähän äimisteltävää. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Pula-Aho 22.12.2006 14:49:25 (muokattu 22.12.2006 14:49:50) | |
---|
Tää aihe onkin jäänyt ihan taka-alalle, vaikka päivämäärä jo pikkuhiljaa lähestyy. Ketähän nyt sitten oikeen on tulossa? Arvasin, että Mirjalta pettää ensimmäisenä hermot. Hehee. Laitan ilmoittautumislistan Uuden Vuoden tietämillä. Turha hosua. Edellisten kertojen kokemusten perusteella tietää, että siinäkin ajassa moni ehtii ilmoittautua ja perua moneen kertaan. Mää olen tulossa kyllä. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 22.12.2006 15:33:35 | |
---|
Arvasin, että Mirjalta pettää ensimmäisenä hermot. Hehee. Laitan ilmoittautumislistan Uuden Vuoden tietämillä. Turha hosua. Edellisten kertojen kokemusten perusteella tietää, että siinäkin ajassa moni ehtii ilmoittautua ja perua moneen kertaan. Mää olen tulossa kyllä. -G- ;o/ ai miten niin arvasit :o/ sä mitää arvannu .....:o) No okei! Kunhan jänskättää, että ketä "vanhoja tuttuja" näkee ja ketä uusia. Ehkä mä ehdin nähdä listan ennen lomalle lähtöä :o) Lähtö siis 8.1. illalla Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Tankero 22.12.2006 17:32:21 | |
---|
Arvasin, että Mirjalta pettää ensimmäisenä hermot. Hehee. Laitan ilmoittautumislistan Uuden Vuoden tietämillä. Turha hosua. Edellisten kertojen kokemusten perusteella tietää, että siinäkin ajassa moni ehtii ilmoittautua ja perua moneen kertaan. Mää olen tulossa kyllä. -G- Sillä on vissiin vähän kavereita. :) Varmasti, vissiin. |
kuunsirppi 22.12.2006 17:40:58 | |
---|
Sillä on vissiin vähän kavereita. :) Niin on, mutta sitäki parempia ;o) Mun kaveriks ei pääsekään ihan kuka vaan :) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Tankero 22.12.2006 17:44:53 | |
---|
Niin on, mutta sitäki parempia ;o) Mun kaveriks ei pääsekään ihan kuka vaan :) Mulla ei ole kuin tuttuja joita tunnen. :( Varmasti, vissiin. |
Pula-Aho 22.12.2006 17:52:35 | |
---|
Ai niin, käyn tuossa välipäivinä kahtomassa Lahden kaupunginteatterissa piitles-näytelmän. Yritän samalla käydä katsastamassa tulevan juhlatantereen. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Guido 22.12.2006 18:01:29 | |
---|
Ai niin, käyn tuossa välipäivinä kahtomassa Lahden kaupunginteatterissa piitles-näytelmän. Yritän samalla käydä katsastamassa tulevan juhlatantereen. -G- Mä voisin tulla paikankatsontakomissioon myös, jos satun olemaan kotosalla. Vaikka olenhan mä siellä käynyt useammankin kerran, mut jos silleen suht selvinpäin kerrankin... Piitles -näytelmä on ihan jees. Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
Pula-Aho 22.12.2006 18:11:02 | |
---|
Mä voisin tulla paikankatsontakomissioon myös, jos satun olemaan kotosalla. Vaikka olenhan mä siellä käynyt useammankin kerran, mut jos silleen suht selvinpäin kerrankin... Piitles -näytelmä on ihan jees. Oolrait, saatanpa rimpauttaa kunhan aikataulut selkiävät. Perjantaina päivänäytökseen ollaan menossa joka tapauksessa. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
baron 22.12.2006 23:08:34 | |
---|
Oolrait, saatanpa rimpauttaa kunhan aikataulut selkiävät. Perjantaina päivänäytökseen ollaan menossa joka tapauksessa. Sviddu, mä tuun vaikka yksin ja soitan Lahden nurin!!!! "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 22.12.2006 23:10:09 | |
---|
Tarviiko siihen varsinaisesti ilmoittautua? Eikö se ole siinä kun varailee omin päin hotellin ja ilmestyy paikalle jos pääsee? COVS n:o 1. |
Rokkimamma75 22.12.2006 23:52:44 | |
---|
No pitäähän se tietää vähä etukäteen että keitä muruja näkee, esim tuutko sä Puukkomäkkie.. =) Jos sä et tuu ni emmääkääääään.. ;D Life is a Bitch and so am I! |
uruttaja 22.12.2006 23:57:57 | |
---|
No pitäähän se tietää vähä etukäteen että keitä muruja näkee, esim tuutko sä Puukkomäkkie.. =) Jos sä et tuu ni emmääkääääään.. ;D Seliseli seli. |
Pula-Aho 23.12.2006 11:19:20 | |
---|
Tarviiko siihen varsinaisesti ilmoittautua? Eikö se ole siinä kun varailee omin päin hotellin ja ilmestyy paikalle jos pääsee? Ei sinne tietenkään mitään ilmoittautumispakkoa ole. Sääntöjä on muutenkin aika vähän (lue: sääntöjä ei ole). Ravintolalle lupasin ilmoitella summittaisen lukumäärän. Vaan onhan se hauska tietää ketä odottaa paikalle. Ja alussa pidetään nimenhuuto, että tulee naamat tutuiksi. Kuten totesin, lista elää todennäköisesti viimeisiin päiviin asti. Olellisempaa on sitten se kamalista, eli kuka tuo mitäkin soittopelejä. -G - Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Oleellisempaa on sitten se kamalista, eli kuka tuo mitäkin soittopelejä. -G - Kamalista kamalin. :) Joo, yritän kyllä ehdottomasti tänä vuonna, eipä sitä kovin usein tuollaisiin pääse. COVS n:o 1. |