Aihe: Bassokamat aloittelijalle..
1
Groovelover
23.12.2006 12:09:41
Noissa kahdessa bassossa on yksi OLENNAISEN iso ero, jos olet testannut kumpaakin (tai lukenut speksit netistä) niin olet ehkä huomannut asian: Slammer SB4F:ssä on lyhyt skaala (30,5 tuumaa) ja ESP/LTD B-50:ssä on normaali 34 tuuman skaala. Lyhyt skaala voi aloittelijan käsissä tuntua vaivattomalta kun sormet ylettää ääniin helpommin - erityisesti ala-asemista soitettuna (about ensimmäisestä viidenteen nauhaan), mutta täysimittainen 34 tuuman skaalan basso soi tuhdimmin.

Tuosta Ibanezin combosta, mulla on samanlainen himatreenauspelinä levyjen mukana soitteluun, ihan mainio siihen käyttöön, mutta bändikäyttö - forget it, 20 wattia ja yksi 8-tuumainen ämyri ei siihen riitä.
"It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976
jvhy
23.12.2006 15:19:34
Jeps, jeps...Tuon Slammerin lyhytskaalaisuuden huomasinkin. Oikeastaan se helpposoittoisuus kiinnostaakin näin alkuunsa...

Yritin tuosta Slammerista etsiskellä mielipiteitä netistä, muttei hirveesti mitään löytynyt. Kellään kokemusta? Ei kuitenkaan haluaisi mitään p***aa ostaa ekaksi soittimeksikaan!

Kotikäyttöön tuo vahvari olisi tulossa. Eli on ihan ok siihen tarkoitukseen?

-Janne
basisssiiisisti
30.12.2006 00:00:29
Juu ittellä on tuo ESP:n B50 ekaksi bassoksi oon ostanut ja tyytyväinen ollut kyllä :D Suosittelen
balzary
30.12.2006 00:08:32

Paria Slammeria olen testannut, ja hyviä olivat. Meidän bändin fonisti osti sellaisen suosituksen perusteella.
Tankoprinssi
19.03.2007 19:58:52

Parikymmentä tanssikeikkaa olen tuollaisella Slammerin lyhytskaala bassolla tehnyt ja hyvin on toiminut.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)