Aihe: Death
1 2 3 4 510 11 12 13 1435 36 37 38 39
Eddie
16.12.2006 20:22:01

Christyn splash-lautasten käyttö on mun mielestä ihailtavaa! Varsinkin niissä nopeissa filleissä (esim. Spirit Crusherin kertosäe)
Deathin biisejä vois alkaa tiluttamaan vaihteeksi :)

Mun mielestä Christyllä taas ei ole splashin kanssa mitään tyylitajua, joka filliin pitää kilistellä ja kalistella. Muuten kyllä teknisesti äärimmäisen taitava jannu.
Ostetaan soittotaito.
Deino
16.12.2006 20:28:17

Mun mielestä Christyllä taas ei ole splashin kanssa mitään tyylitajua, joka filliin pitää kilistellä ja kalistella. Muuten kyllä teknisesti äärimmäisen taitava jannu.

Minä ainakin pidän taitavasta ylisoitosta. :)
DethBanger
16.12.2006 21:32:15

Mielipidekysymys, mielipidekysymys.
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
Tohtori Tonus
17.12.2006 11:15:42 (muokattu 17.12.2006 11:16:53)
Minä ainakin pidän taitavasta ylisoitosta. :)

Juuri näin. Jos kerta progeillaan, niin sitten progeillaan kunnolla, ja onneksi Christyn lisäksi myös herrat Reinert ja Hoglan tämän tiesivät.

Juuri tästä syystä (osittain) Spiritual Healing on mielestäni Deathin heikoin levy, koska Andrews vetää käytännössä pelkkää suoraa komppia kaikkien jännien ja outojen kitarakuvioiden päälle, mikä syö myös yleisilmettä. Sielläkin mieluusti kuulisin kaiken maailman kilistelyä ja päristelyä seassa.
What are you waiting for? A one-liner?
Parasite
17.12.2006 12:41:38
Juuri tästä syystä (osittain) Spiritual Healing on mielestäni Deathin heikoin levy, koska Andrews vetää käytännössä pelkkää suoraa komppia kaikkien jännien ja outojen kitarakuvioiden päälle

Tämä on muuten ainoa asia mikä itseä ko. levyssä häiritsee. Muutenhan biisit on todella kovia ja voi olla että eri rumpalilla Spiritual olisi ollu Deathin ensimmäinen progempi levy.
Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään.
Oan
17.12.2006 14:48:30
Juuri näin. Jos kerta progeillaan, niin sitten progeillaan kunnolla, ja onneksi Christyn lisäksi myös herrat Reinert ja Hoglan tämän tiesivät.

Kyllä se progeilukin täytyy tyylillä hoitaa, ja omasta näkövinkkelistäni Christy ylittää sen rajan vähän turhan usein. Tosin onhan se SoP sen verran turboahdettu levy muutenkin, ettei tuollainen niin ylettömästi häiritse.
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
Lönnrot
17.12.2006 15:12:31

Juuri tästä syystä (osittain) Spiritual Healing on mielestäni Deathin heikoin levy, koska Andrews vetää käytännössä pelkkää suoraa komppia kaikkien jännien ja outojen kitarakuvioiden päälle, mikä syö myös yleisilmettä. Sielläkin mieluusti kuulisin kaiken maailman kilistelyä ja päristelyä seassa.

Allekirjoitan täysin.
Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine.
Yrms
17.12.2006 15:25:54
Spiritual Healingin soundit eivät myöskään mielestäni tue täysin kappalemateriaalia. SH:n soundit ovat mun korvaan jotenkin liian kuivat ja muoviset, erityisesti rummut ovat jotenkin liian pinnassa ja liian hmm.. selkeät :D.
Less is less www.blindways.tk
Blodapelsin
17.12.2006 17:45:13 (muokattu 17.12.2006 17:45:56)
Minua kyllä vituttaa kun en ole oikeen vieläkään päässyt kunnolla Individual Thought patternsiin sisälle vaikka kyseisellä albumilla on suorastaan metallin all-star kokoonpano... Symbolic iski aikoinaan kyllä perkeleesti.. Evil-Chuck oli kova äijä.
"Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx
DVD-SOITIN
17.12.2006 19:45:23
Christyn splash-lautasten käyttö on mun mielestä ihailtavaa! Varsinkin niissä nopeissa filleissä (esim. Spirit Crusherin kertosäe)
Deathin biisejä vois alkaa tiluttamaan vaihteeksi :)

Mä en taas ole koskaan pitänyt Christya sellaisena jumalana kuin monet muut Death-fanit, vaan mielestäni Sean Reinert pesee Christyn helposti ja Gene Hoglan täysin ylivoimaisesti. Hoglanin soitossa on perkeleellisesti voimaa ja groovea, lähtee läskistä tuplakomppi niin että hirvittää.
DethBanger
18.12.2006 10:56:23
Mä en taas ole koskaan pitänyt Christya sellaisena jumalana kuin monet muut Death-fanit, vaan mielestäni Sean Reinert pesee Christyn helposti ja Gene Hoglan täysin ylivoimaisesti. Hoglanin soitossa on perkeleellisesti voimaa ja groovea, lähtee läskistä tuplakomppi niin että hirvittää.

1,000 eyes on täydellinen esimerkki just näistä konekiväribasaareista. Se biisi on mulle ollu rumpuja ajatellen lempikappaleena melkeen "alusta" asti.
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
Oan
18.12.2006 11:31:51

Näinpä. Reinertin jazzahtavaa otetta ei juuri muilta löydy (ehkä Cryptopsyn Flo Mournier on lähimpänä) ja Hoglan nyt on muuten vain uskomaton.
Christy on kova, mutta edeltäjiinsä verrattuna soitossa on liian tekninen ote. Vaikka Deathin musiikki olikin kimuranttia kamaa, niin mielestäni Chuckilla oli kuitenkin aina sellainen terve asenne ettei pilata hyviä biisejä turhalla kikkailulla.
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
DethBanger
21.12.2006 11:36:06
Toi Richard on hieman eri jäbä nykyään, sehän on siinä Howard Sternin ohjelmassa häsläämässä. Late night with Conan O´Brienissäki näytettii pätkä jostain niitten jaksoista ja siellä seiso Richard Christy puolalastomana.
Brother Tohveli
22.12.2006 20:57:58
Toi Richard on hieman eri jäbä nykyään, sehän on siinä Howard Sternin ohjelmassa häsläämässä. Late night with Conan O´Brienissäki näytettii pätkä jostain niitten jaksoista ja siellä seiso Richard Christy puolalastomana.

Huomasin ite saman joskus aikoinaan. Ihan outoa ajatella, että se on siellä koomikkona ja oli vielä 90-luvulla yhdessä legendaarisessa death metal-bändissä polkemassa ihmisistä hengen pihalle.
DethBanger
22.12.2006 23:02:15
Huomasin ite saman joskus aikoinaan. Ihan outoa ajatella, että se on siellä koomikkona ja oli vielä 90-luvulla yhdessä legendaarisessa death metal-bändissä polkemassa ihmisistä hengen pihalle.

Death metallistahan on kuultu monen lähtevän sillee just et tukka lähtee ja elämäntavat muuttuu iha totaalisesti
jalmarus
22.12.2006 23:13:54
Death metallistahan on kuultu monen lähtevän sillee just et tukka lähtee ja elämäntavat muuttuu iha totaalisesti

Jack Owen!
No one is spared from the funeral inception
Thule
30.12.2006 14:46:36
http://www.youtube.com/watch?v=vQNw4nbG69s

Christy ja Portnoy. Ei mullistaa maailmaa, mutta ihan hauskaa katsottavaa.
Passion is a poison laced with pleasure bitter sweet.
New intelligence arise in emptied bodies.
DethBanger
06.01.2007 00:15:44
Nyt ostin ton Individual Thought Patternsin.
Mahtavaa death metallia mihin on sekotettu tosi paljon progeiluja. mitä siihe voi sanoa ku että hiton mahtavaa settiä!
ballfish
06.01.2007 11:41:19
Nyt ostin ton Individual Thought Patternsin.
Mahtavaa death metallia mihin on sekotettu tosi paljon progeiluja. mitä siihe voi sanoa ku että hiton mahtavaa settiä!

Kerropa kuule, mitä siinä on death metallia?? The Philosopher?? Destiny?? :D

*nus nus*
Tässä kirjoituksessa ei todellakaan ole oma mielipiteeni, eikä se sisällä ollenkaan informaatioarvoa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)