Aihe: Moshaus ja pitit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Bonesaw
22.12.2006 15:05:04 (muokattu 22.12.2006 15:07:00)
No sillä oli vielä aika lyhyt tukka, ja se näytti todella typerältä. En tosin viitsinyt kaverille mitään asiasta mainita sillä eihän asia minulle kuulu ja kukin saa tehdä mitä lystää, ei se mua niin haittaa... Itellä tuo kuontalo on melko pitkä mutta en silti ole tuota moshausta harrastanut ja mitä luultavimmin en tule harrastamaankaan.

No kokeile ihmeessä. En mäkään jaksa sen kummemmin päätä heilutella,mutta pittitoiminta on aina jees.
Häh?
Maardi
22.12.2006 16:35:15
EVHn kannattaa varmaan jatkossa jättää sitten metallikeikat väliin ja kokeilla vaikka Kari Vepsää.
Bonesaw
22.12.2006 17:19:29
EVHn kannattaa varmaan jatkossa jättää sitten metallikeikat väliin ja kokeilla vaikka Kari Vepsää.

No onneksi keikoilla on yleensä reunoilla tilaa niille,joita tuo pitissä melskaaminen ei kiinnosta.
Häh?
Räkkipeli
22.12.2006 17:27:35
Anteeksi vain arvon kollegat mutta mun mielestä kaikki tollanen moshaus ja hilluminen on lähinnä naurettavaa. Jos jollain keikalla joku alkaa vieressä moshaamaan niin itelle tulee sellanen vaivaantunut olo, tuntuu ihan hemmetin typerältä.

Edit: Eikös jossain mokoman videossa ole tuollainen pitti? Satuin joskus näkemään kyseisen videon, enkä voinut välttyä myötähäpeältä.

Voi toista.. Jotku on kuules sen verran sinut ittensä ja muiden kanssa että "tollanen moshaus ja hilluminen" on todellista hauskan pitoa, eläytymistä.
Se on eriasia sit jos häpeet itseäsi tai koet että ei sinusta ole moiseen. Silloin voit tosiaan olla sivussa ja eläytyä sieltä miten parhaaksi näet. Sekin on mahdollista.
Mutta minä vaan sanon sinullekkin: kannattaa kokeilla! Jossas tosi favorit keikalla! Kokeile! Takaan että hauskaa tulee olemaan vaikka arka oletkin.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
gorgonoidi
22.12.2006 17:44:52

No sillä oli vielä aika lyhyt tukka, ja se näytti todella typerältä. En tosin viitsinyt kaverille mitään asiasta mainita sillä eihän asia minulle kuulu ja kukin saa tehdä mitä lystää, ei se mua niin haittaa... Itellä tuo kuontalo on melko pitkä mutta en silti ole tuota moshausta harrastanut ja mitä luultavimmin en tule harrastamaankaan.

Hieman pisti hymyilyttämään.
-Cale
22.12.2006 18:07:09 (muokattu 22.12.2006 18:08:58)
Helvettiäkö vaivaannut muiden tekemisistä. Joku voi haluta nauttia keikasta fyysisenä kokemuksena eikä vain möllöttää pöljänä paikoillaan; mene itseesi jos se saa sinut nolostumaan.

Heh, arvasin että tästä nousee tällainen... polemiikki. Sanoinkin että ei se minua niin haittaa, näyttää vaan hassulta. Ja on varmaan parempi että jätän jatkossa nämäkin vähät keikat väliin, tai sitten pysyttelen edelleen siellä reunassa ja nautin musiikista omalla tavallani. Tosin pääosassa musiikkia jota itse kuuntelen ei tuollaista moshaus-/pittikulttuuria esiinny niin soittajien kuin fanienkaan keskuudessa, ja helvetin hyvä niin.
gorgonoidi
22.12.2006 18:12:26 (muokattu 22.12.2006 18:12:41)

Heh, arvasin että tästä nousee tällainen... polemiikki. Sanoinkin että ei se minua niin haittaa, näyttää vaan hassulta. Ja on varmaan parempi että jätän jatkossa nämäkin vähät keikat väliin, tai sitten pysyttelen edelleen siellä reunassa ja nautin musiikista omalla tavallani. Tosin pääosassa musiikkia jota itse kuuntelen ei tuollaista moshaus-/pittikulttuuria esiinny niin soittajien kuin fanienkaan keskuudessa, ja helvetin hyvä niin.

On siinä meillä aravakatseinen kaveri. No annetaan olla. Kai se sit näyttää typerältä, mutta mielestäni nuo tyypit omakuvassasi näyttävät vielä typerämmältä :)
Hiku
22.12.2006 18:31:32
Olikos kukaan muu mukana menneen kesä Ruisrokin Flogging Mollyn keikalla ja pitissä? Oli muuten paras humppapitti koskaan, en oo koskaan ollu minkään urheilusuorituksen jälkeen niin hikinen ja uuvuksissa vaikka urheilua paljon harrastankin.
That`s not talking, that´s mumbling!
aarghto
22.12.2006 19:22:55

Olikos kukaan muu mukana menneen kesä Ruisrokin Flogging Mollyn keikalla ja pitissä? Oli muuten paras humppapitti koskaan, en oo koskaan ollu minkään urheilusuorituksen jälkeen niin hikinen ja uuvuksissa vaikka urheilua paljon harrastankin.

Se oli kyllä hullu keikka! Valtava yleisömassa hyppi ja tanssi musiikin tahdissa ja yleisön seassa meni kymmenien ihmisten muodostamia letkajenkkoja. Ainoa huono puoli oli että hiekkainen maa pöllysi niin paljon ettei meinannu saada edes henkeä.

Rakastan pittejä, jos lavalla soittava bändi on tarpeeksi hyvä niin on pakko päästä riekkumaan ja heilumaan lavan eteen.Ei vaan voi seistä paikallaan. Se keikan jälkeinen tunne, niska jumissa, äänihuulet hajalla, hikisenä ja mustelmilla, on jotain sanoinkuvaamattoman hienoa.
kun työntää sormen lanteeseen sen pitää sieltä kimmota kanssa
Brother Tohveli
22.12.2006 20:05:05 (muokattu 22.12.2006 20:05:50)
Varmaan tulevilla Cannibal Corpsen keikoilla täällä Suomen maalla tulee olemaan melskettä...Vai kiinnostaako ketään? Sehän olisi rikos kenenkään olla pittaamatta Corpsen keikalla!
Super-Jari
22.12.2006 20:09:01
Anteeksi vain arvon kollegat mutta mun mielestä kaikki tollanen moshaus ja hilluminen on lähinnä naurettavaa. Jos jollain keikalla joku alkaa vieressä moshaamaan niin itelle tulee sellanen vaivaantunut olo, tuntuu ihan hemmetin typerältä.

Edit: Eikös jossain mokoman videossa ole tuollainen pitti? Satuin joskus näkemään kyseisen videon, enkä voinut välttyä myötähäpeältä.

Heh, kuuntelet kasariheviä kuitenkin ilman myötähäpeää?
-Cale
22.12.2006 20:11:17
Heh, kuuntelet kasariheviä kuitenkin ilman myötähäpeää?

Tietty! Mites muutenkaan?
Super-Jari
22.12.2006 20:24:22
Tietty! Mites muutenkaan?

Sen ei pitäisi olla käytännössä mahdollista.
Räkkipeli
22.12.2006 20:43:22
Sen ei pitäisi olla käytännössä mahdollista.

Niimpä. Äijjä naureskelee ku ihmiset tanssii mut sit ihailee ku naisiksi pukeutuneet miehet, joilla paistaa munat housujen läpi häiritsevän selvästi, hyppii heiluu lavalla hullaantuneiden miesten edessä...

hmm..
Räkkipeli
22.12.2006 21:51:52
Menipä tämäkin asialliseksi.

no joo, niin....mielipiteitähän nämä ovat. ei sen enempää..
south_of_heaven
22.12.2006 22:12:47 (muokattu 22.12.2006 22:16:41)
Mikä siitä tekee niin vaikeaa?

Meshuggah. :D

Riippuu tietenkin yleisöstä, enkä itse ole mesuhukkien keikalle päässyt vielä, mutta luultavasti en niin paljon riehuisikaan siellä, paitsi suorissa mättökohdissa. Kun olen keikoilla, alussa olen aina ihan vitun jäässä ja oon että vittuako toi tossa tönii ja riehuu. Sitten keikan edetessä menen mukaan.
itki south_of_heaven
jusaman
22.12.2006 22:58:09 (muokattu 22.12.2006 22:59:06)
Keikoilla raivostuttavinta on ihmiset jotka änkeävät lähelle lavaa niihin kohtiin mihin pitti yleensä muodostuu ja kun pitti alkaa pyöriä niin nämä sekoavat täysin ja vetävät hullut pultit koittaen lyödä pitissä olevia. Ymmärrän, että kaikki eivät halua olla pitissä mutta siitä voi sitten siirtyä rauhassa sivummalle eikä alkaa mesoamaan.
Kuule, vittu kun tietäisitki..
-Cale
22.12.2006 23:03:39
Keikoilla raivostuttavinta on ihmiset jotka änkeävät lähelle lavaa niihin kohtiin mihin pitti yleensä muodostuu ja kun pitti alkaa pyöriä niin nämä sekoavat täysin ja vetävät hullut pultit koittaen lyödä pitissä olevia. Ymmärrän, että kaikki eivät halua olla pitissä mutta siitä voi sitten siirtyä rauhassa sivummalle eikä alkaa mesoamaan.

Hah :D Mutta en ihmettele yhtään, vähemmästäkin rupee ottamaan pulttia. Paha sitä on ennakoida että mihin se pitti muodostuu. Ja eikö muut kuin ne hillujat saisi olla edessä? Onhan se huomattavasti mukavampi seurata keikkaa siitä kun takaa, vaikka ei tuollaiseen pittitouhuun osallistuisikaan.
Bonesaw
22.12.2006 23:05:31
Hah :D Mutta en ihmettele yhtään, vähemmästäkin rupee ottamaan pulttia. Paha sitä on ennakoida että mihin se pitti muodostuu.

No en nyt sanois. Yleensähän se siinä eessä keskellä pyörii. Kyllähän sen huomaa,kun ekojen biisien aikana alkaa se vipellys.
Häh?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)