Ahmir 02.12.2006 21:36:47 | |
---|
Huippusuositut TV 2:n maalaiskomediat Vain muutaman huijarin tähden, Peräkamaripojat ja Mooseksen perintö saavat jatkoa. Kuusiosainen Turvetta ja timantteja kuvataan kesällä 2006 ja nähdään TV2:ssa joulukuusta lähtien. Komedian tapahtumapaikka on edelleen Kuusniemen kunta ja siinä on mukana jo tutuksi käyneitä roolihahmoja sekä myös uusia kasvoja. Kun turvesuolta löytyy kimberliittiä alkaa Kuusniemellä melkoinen kilpajuoksu siitä, kuka maan omistaa ja kenelle jalokivet kuluvat. yle.fi 13.12 klo21 alkaen. Kuinka moni täällä näitä maalaiskomedioita seuraa? Tykkäätkö vai inhoatko? Onko juttu jo oikeasti väsynyt, vaikka aluksi toimikin vai onko tämä parasta huumoria, mitä 0,53e/pv saa? Onko tämä suunnattu pelkästään maalaisille vai naurattaako stadilaisiakin? Tässä topikissa siis yleistä juttua aiheeseen liittyen. Haulla ei vastaavaa löytynyt Hiljaisuus on kukka. |
RocknRoll 02.12.2006 21:42:03 | |
---|
Mä katselin ainakin tämän viimeksi tulleen Mooseksen perinnön, ja pakko todeta että oli oikeasti saatanan hyvä. Yleensä mä en kauheasti piittaa tälläisistä kotimaisista komedioista. Mutta kyllä Tom Lindholm veti potin kotiin krapulaisena kanttorina! Hyviä rooleja vetivät kyllä yksi toisensa jälkeen. Kanttori jäi erityisesti mieleen, sekä "Turpeinen" ja "Kauppaneuvos Paukku" tiedätte kyllä keitä tarkoitan. Ehdottomasti aion seurata tulevaa. |
Sir Henri 02.12.2006 22:32:50 | |
---|
No tämä Maalaiskomedia on Monkin kanssa ainoa sarja jota olen seurannut TV:stä. Ainakin Vain muutaman huijarin tähden ja Mooseksen perintö - sarjat ovat suomalaista TV-viihdettä parhaimmillaan. Näyttelijäsuoritukset ovat hieman eri tasoa kuin jossain salatuissaelämissä. Harmi kun Urmas (eli Paukku) on kuollut, hän oli sarjassa suorastaan loistava.Mielenkiinnolla odotan uusia jaksoja, vaikka pahoin pelkään että eivät ole saaneet aikaan samanlaista huumorin ja draaman riemuvoittoa kuin näissä vanhoissa. Koko Maalaiskomedia - sarja on muuten saatavilla melko edullisessa 3 DVD:n boksissa. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
RocknRoll 02.12.2006 23:28:23 | |
---|
Koko Maalaiskomedia - sarja on muuten saatavilla melko edullisessa 3 DVD:n boksissa. Kerroppa lisää tästä. |
Sir Henri 03.12.2006 11:26:42 | |
---|
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
gandar 03.12.2006 12:16:40 | |
---|
Kaikki katsottu, osa uusintoina useampaankin kertaan. Odotan innolla jatkoa, koska sarja on television parasta kotimaista antia. Ceci n'est pas une signature |
Tämä viimeisin tekele on kovin huono, piste. |
Ahmir 22.12.2006 17:49:26 | |
---|
Tämä viimeisin tekele on kovin huono, piste. Minulla ei tähän ole mitään lisättävää. Hiljaisuus on kukka. |
Sir Henri 22.12.2006 18:10:00 | |
---|
Tämä viimeisin tekele on kovin huono, piste. Huono? No ehkä paikoitellen hieman töksähtelevä, mutta ainakin hauska on tämäkin tekele. Ja tässä ei ole Urmasta. Mielestäni tekijät ovat onnistuneet varsin hyvin saavuttamaan saman hengen kuin edellisissä osissa. Ainoastaan Juurikkalan ja Virpin taistelu ärsyttää. Joka tapauksessa sarja on parempi ja hauskempi kuin yksikään toinen tällä hetkellä TV:stä tulevista suomalaisista ohjelmista. Ja peittoaa ulkomaiset saman tien. Turpeinen on majesteetti. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
Prophet 22.12.2006 18:26:18 | |
---|
Huono? No ehkä paikoitellen hieman töksähtelevä, mutta ainakin hauska on tämäkin tekele. Ja tässä ei ole Urmasta. Aloitin sarjan katsomisen vasta toisesta jaksosta. Urmaksen tilalle on näköjään tullut "Mollbergin Tuntemattoman Sotilaan Majuri Sarastie". Piiparinen on vedossa taas. |
Gardiner 22.12.2006 20:59:27 | |
---|
Turpeinen on majesteetti. Öö see olii joku jätetörky tai semmonen kai se oli mää ny muista ku Tuulialla just asiaa siinä ää se kai se oli tai joku
"White collar conservatives,pointingt their plastic fingers at me,hoping that my kinds would die " Jimi Hendrix |
Kosminen 22.12.2006 21:03:35 | |
---|
Yhen jakson oon kattonu tätä TT:tä ja on kyllä parhautta. Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
Juuho 22.12.2006 22:21:27 | |
---|
Varmaan hauskin tämä uusin kaikista on ja aika hyvä muutenkin. Voisi olla aika paljon huonompikin, kun edellisestä on niin paljon aikaa. |
maia_ 22.12.2006 23:32:53 | |
---|
Mä oon kattonu varmaan jokaisen jakson tuota sarjaa. Ihan älyttömän hyvää viihdettä siis! Piiparinen on ehdoton suosikkini. Kun itsekin olen maalainen, niin tuota on kiva katsella. |
PH 22.12.2006 23:42:38 | |
---|
Aikaisemmat osat löytyy DVD-muodossa. Todella viihdyttävä ja hauska sarja kaikin puolin. Ei tämä uusin osa yhtään hullummalta vaikuta. Piiparinen on aika jätkä. |
Väinämöinen 23.12.2006 15:16:49 | |
---|
Etenkin ensimmäisestä osasta pidin kyllä. Suosikkihahmoni on Kylmälehto. Mutta tämä uusin vähän mietityttää, P.A. Turpeinen tuntuu entistäkin tyhmemmältä, Piiparinen entistäkin sekopäisemmältä, jokohan tämä on vedetty liian pitkälle? Yhtä kaikki, vasta viimeisen jakson katsottuani tämä selviää. Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
Sir Henri 23.12.2006 15:35:44 | |
---|
Öö see olii joku jätetörky tai semmonen kai se oli mää ny muista ku Tuulialla just asiaa siinä ää se kai se oli tai joku Juu ei ole Turpeisella ihan Arskan kykyä laukoa one-linereita. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
Keppis 23.12.2006 16:51:29 | |
---|
On kyllä erittäin viihdyttävä sarja ja vieläpä kuvattu suurimmaksi osaksi kotikunnassani(Vesilahdessa). Kesällä käytiin kavereiden kans pari kertaa huvikseen "tankilla" siinä baarin pihassa. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.myspace.com/fobiayhtye |