aleksi 26.02.2005 10:54:19 | |
---|
Pah, provinssin paras pitti oli kyllä DEP:in keikalla. Lamb of Godin walls of death on aika nätti pittitemppu. Sick of it all teki samankaltaisen tempun viime vuoden Suomen keikallaan. Yleisö jaetaan kahtia, kuten "braveheartissa" ja sitten laulajan komennosta puolet kävivät toisensa kimppuun. Mulla tippu kenkä siinä rytäkässä. En tiedä sitten kenen keksintöä tuo alunperin on, mutta epäilen, ettei se LoG:n ainakaan ole. "open hands to the wind" |
Mr.Sit.com 21.12.2006 22:17:19 | |
---|
Voitteko auttaa ku mua rupee huimaamaan ihan sikana aina ku moshaan, meinaa pyörtyä... Pitääkö lopettaa vai onko jollakulla jotain ohjeita? |
Jetku 21.12.2006 22:25:13 | |
---|
Voitteko auttaa ku mua rupee huimaamaan ihan sikana aina ku moshaan, meinaa pyörtyä... Pitääkö lopettaa vai onko jollakulla jotain ohjeita?Tuttu juttu. Yleensä juominen (siis ihan mikä tahansa, ei alkoholia siis ;) ) auttaa. Kuuma paikka + jatkuva heiluminen = nestettä menee. En tiedä sitten kenen keksintöä tuo alunperin on, mutta epäilen, ettei se LoG:n ainakaan ole. http://fi.wikipedia.org/wiki/Moshaus |
Mr.Sit.com 21.12.2006 22:37:00 | |
---|
Kiitos nopeesta vastauksesta. En kyllä alkoholia ottaiskaa, oon absolutisti :D Mut pitää pistää muistiin et ennen keikkaa juo kunnolla. |
Maardi 21.12.2006 22:39:18 | |
---|
Voitteko auttaa ku mua rupee huimaamaan ihan sikana aina ku moshaan, meinaa pyörtyä... Pitääkö lopettaa vai onko jollakulla jotain ohjeita? Tuo voi olla merkki eräästä harvinaisesta loiseliöstä päässäsi. Suosittelen että hakeudut lääkäriin mahdollisimman nopeasti. |
saha 21.12.2006 23:51:56 | |
---|
Parasta viihdettä. Kymmenien paidattomien hikisten pitkätukkamiesten kanssa lähekkäin... siinä on alkuvoimaa. Musiikki pitää elää päästä varpaisiin jos keikalle menee. |
Viimeksi Oulussa Deathboundin keikalla olin eturivissä pyörittämässä karvoja = pää ei oikein liikkunut viikkoon + niskat uskomattomat kipeät. Kivaa oli. Vastaava kokemus Jyväskylän Ilokivessä 2004. Deathbound soveltuu loistavasti nupin heiluttamiseen. :) Minä pyöritän aina tempon mukaan. Välillä rupelia, välillä ylösalas, välillä sivuttain. Jee :D Sama juttu. Siitä varmaan johtuu vammatkin. |
rakula 22.12.2006 00:40:08 | |
---|
Viimeksi dimebag tribuuttikeikalla se circlepitti pyöri varmaan 2 ja puolituntia putkeen ja ihan vitun hurjaa tahtia. Kyllä teki hyvvöö kunnolle, pakara tutis ja liekit leimahti. Kovaan janoon menee nyt vaikka kääpiön virtsa, mut tällee ku maistelee ni ihan perse sivumaku nois lightlimuissa |
saastara 22.12.2006 02:58:56 | |
---|
Minä vihaan moshausta ja pittejä.. Valtasyy miksi tulee keikoilla niin harvoin käytyä lukuunottamatta töitä, on yleisön yleinen käytös keikalla. Paska haisee, henki ei kierrä, känniset ihmiset heiluu ja mölyää. Hevikeikoilla tuo tiivistyy vielä peruskeikkoja enemmän.. Mutta mikäs siinä, kukin smurffaa tavallaan.. Itse nautin vain enemmän siitä rauhassa istumisesta ja keikan seuraamisesta. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Werihukka 22.12.2006 03:12:13 | |
---|
Se on ihan hyvä kyllä että joillain piisaa intoakin niillä keikoilla. Bändinkin on helpompi päästä tunnelmaan, jos yleisö on mukana eikä katso esitystä kuin telkkaria. Sitä voi tehdä kotonaankin. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
saastara 22.12.2006 03:30:12 | |
---|
Se on ihan hyvä kyllä että joillain piisaa intoakin niillä keikoilla. Bändinkin on helpompi päästä tunnelmaan, jos yleisö on mukana eikä katso esitystä kuin telkkaria. Sitä voi tehdä kotonaankin. Niin.. Kuten sanoin, kukin tavallaan. Itselle se on tosin melko sama. Jos keikka ei kiinnosta, ei kiinnosta. Siinä ei paljon yleisön mielipide paina. Jos taas on ilo soittaa, on se sama onko siellä kolme vai 300 ihmistä. Ja hostaalissa ympäristössä on ajoittain ihan mukava soittaa.. kunhan voittaa sen pahimman v*tutuksen saa päälle semmoisen "hv, tämä tehdään meidän tapaan"-asenteen. Ja sekös jos mikä on mukavaa. :) E: Soittajan näkökulmasta siis tosiaan tarkoitin.. Ei siitä hyppivästä fanilaumasta tietenkään haittaakaan ole kun siellä lavalla turvassa olen. :) E II: Mitkä v'tun fanit..?! :D Pitää lähteä nukkumaan.. Alkaa ajatus karkailemaan selkeästi. Öitä vain kaikille. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
JamesHetfield 22.12.2006 12:51:35 | |
---|
3. Ylösalas-tyyli:, tai sitten edestakas-tyyli, nimi kuitenkin kertoo kaiken_. ja jos kukaan muu ei oo vielä sanonu, niin; 4. Kasityyli. Jälleen nimi kertoo omistajansa muodon... "Mikä siinä muka niin erikoista on jos joku vetää mällit kaverinsa paistinpannulle!?" -Verneri Pulkkinen |
Werihukka 22.12.2006 13:50:18 | |
---|
Niin.. Kuten sanoin, kukin tavallaan. Itselle se on tosin melko sama. Jos keikka ei kiinnosta, ei kiinnosta. Siinä ei paljon yleisön mielipide paina. Jos taas on ilo soittaa, on se sama onko siellä kolme vai 300 ihmistä. Ja hostaalissa ympäristössä on ajoittain ihan mukava soittaa.. kunhan voittaa sen pahimman v*tutuksen saa päälle semmoisen "hv, tämä tehdään meidän tapaan"-asenteen. Ja sekös jos mikä on mukavaa. :) E: Soittajan näkökulmasta siis tosiaan tarkoitin.. Ei siitä hyppivästä fanilaumasta tietenkään haittaakaan ole kun siellä lavalla turvassa olen. :) E II: Mitkä v'tun fanit..?! :D Pitää lähteä nukkumaan.. Alkaa ajatus karkailemaan selkeästi. Öitä vain kaikille. Niin ja en minä ihan nyt suoraan sinulle kirjoittanut. Kuhan tokasin kun huomasin tämmösen triidin täällä. :) Live soittaminenhan on aina melko mukavaa tietty, mutta on siinä sitä jotain kun jotkut (niin ketkä?) vähän liikkuukin siellä yleisössä. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
-Cale 22.12.2006 14:00:52 (muokattu 22.12.2006 14:09:27) | |
---|
Anteeksi vain arvon kollegat mutta mun mielestä kaikki tollanen moshaus ja hilluminen on lähinnä naurettavaa. Jos jollain keikalla joku alkaa vieressä moshaamaan niin itelle tulee sellanen vaivaantunut olo, tuntuu ihan hemmetin typerältä. Edit: Eikös jossain mokoman videossa ole tuollainen pitti? Satuin joskus näkemään kyseisen videon, enkä voinut välttyä myötähäpeältä. |
Jetku 22.12.2006 14:08:50 | |
---|
Mikäs se juttu oli, kun jollain truuiivil-bändillä oli se ihme "Mosh the Pentagram" -juttu? Eli siis päätä heilutetaan pentagrammin muodossa. Voin kyllä muistaa jutun väärinkin. Tekniikkavirhekkö kertokaa te konkarit Eiks semmonen PSpeli missä pitää liikkua (Eye-toy vai mikälie) ois hyvä harjoitteluväline? Panteraa taustalle, niska liikkumaan ja patentti hakuun :D (huomaa hymiö) |
Pico 22.12.2006 14:09:06 | |
---|
Anteeksi vain arvon kollegat mutta mun mielestä kaikki tollanen moshaus ja hilluminen on lähinnä naurettavaa. Jos jollain keikalla joku alkaa vieressä moshaamaan niin itelle tulee sellanen vaivaantunut olo, tuntuu ihan hemmetin typerältä. sillonha pitäis itekki ruveta moshaamaan! :Oo Hei sinä 23 vuotias mies! ota yhteyttä jos sinulta löytyy koira, ja isot vehkeet. :) |
kid ego 22.12.2006 14:09:58 | |
---|
Anteeksi vain arvon kollegat mutta mun mielestä kaikki tollanen moshaus ja hilluminen on lähinnä naurettavaa. Jos jollain keikalla joku alkaa vieressä moshaamaan niin itelle tulee sellanen vaivaantunut olo, tuntuu ihan hemmetin typerältä. Edit: Eikös jossain mokoman videossa ole tuollainen pitti? Satuin joskus näkemään kyseisen videon, enkä voinut välttyä myötähäpeältä. Pahaa verta -videossa ainakin on pitti. |
-Cale 22.12.2006 14:12:13 | |
---|
sillonha pitäis itekki ruveta moshaamaan! :Oo No sillä oli vielä aika lyhyt tukka, ja se näytti todella typerältä. En tosin viitsinyt kaverille mitään asiasta mainita sillä eihän asia minulle kuulu ja kukin saa tehdä mitä lystää, ei se mua niin haittaa... Itellä tuo kuontalo on melko pitkä mutta en silti ole tuota moshausta harrastanut ja mitä luultavimmin en tule harrastamaankaan. |
saastara 22.12.2006 14:18:20 | |
---|
ITsellä kyrsii lähinnä keikoilla kun kaiken maailman heviapinoilla on pakko aina harjoittaa jonkin verran semmoista rinnallisvahvistumista.. Joka keikalla tulee vähintään kaksi kännistä hevaria valittamaan, että miksi ei tukka heilu ja komentamaan, että tao nyrkkiä! Idiootit. E:Jos lavalla villiinnyn, tulee useimmiten turvauduttua Paleface / Jens Kiedman koreografiointiin.. Naurettavan miehekäs alfaurosilme, sekä leuan rytmikästä nyökyttelyä musiikin tahtiin. Toimii itselle. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Oan 22.12.2006 14:34:31 | |
---|
No sillä oli vielä aika lyhyt tukka, ja se näytti todella typerältä. Helvettiäkö vaivaannut muiden tekemisistä. Joku voi haluta nauttia keikasta fyysisenä kokemuksena eikä vain möllöttää pöljänä paikoillaan; mene itseesi jos se saa sinut nolostumaan. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |