Kalle72 21.12.2006 20:37:29 (muokattu 21.12.2006 23:11:45) | |
---|
Elikkä sain käsiin Steve Morse Bandin Live in Baden-Baden Germany 1990 dvd:n. Tässä soittaa basistina sit nimenomaan tää LaRue. Kyselisinki nyt et tietääkö kukaa mikä basso hänellä on tossa käytössä? Näyttää mielestäni hieman Warwickiltä, mutta onko se ja mikähän malli? Kiitos vastanneille. |
Elikkä sain käsiin Steve Morse Bandin Live in Baden-Baden Germany 1990 dvd:n. Tässä soittaa basistina sit nimenomaan tää LaRue. Kyselisinki nyt et tietääkö kukaa mikä basso hänellä on tossa käytössä? Näyttää mielestäni hieman Warwickiltä, mutta onko se ja mikähän malli? On muuten mahtava levy toi, kannattaa kuunnella. Kiitos vastanneille. Luultavimmin basso on Spector NS-2. En ole kyseistä liveä nähnyt, mutta noihin aikoihin LaRue käytti nimenomaan Spectoria, joka muuten oli ja on edelleen huomattavasti Warwickia parempi soitin. |
Prowleri 21.12.2006 21:43:56 | |
---|
En ole kyseistä liveä nähnyt, mutta noihin aikoihin LaRue käytti nimenomaan Spectoria, joka muuten oli ja on edelleen huomattavasti Warwickia parempi soitin. Ei se kyllä ole. Kokeiltu on. Däigä! |
TommiW. 21.12.2006 21:51:11 | |
---|
Ei se kyllä ole. Kokeiltu on. Menee ihan off-topic, mutta vanhat spectorit (nimenomaan nuo kramerin aikaiset ns-2-sarjalaiset) kyllä jyrää nykywarret. Mutta siis niin, LaRuen baso on Spector. "Soittoteknisesti ihan hirveetä paskaa, kauheella pierusäröllä tommosia teinitilutuksia ilman minkäänlaista järjenhiventä" -Juki68 |
beissi man 22.12.2006 10:00:40 | |
---|
Ei se kyllä ole. Kokeiltu on. Itteä ärsyttää kun Warwick käyttää tota NS mallista bodya sen pitäisi olla pekkästään spectorilla koska siinä se alunperin on ollut. Joo offtopic "Se on iha homopaikka koko m.net" -eikka- |
Johannes_t 22.12.2006 10:04:07 | |
---|
Itteä ärsyttää kun Warwick käyttää tota NS mallista bodya sen pitäisi olla pekkästään spectorilla koska siinä se alunperin on ollut. Joo offtopic Mua taas ärsyttää tyypit, joita ärsyttää moiset asiat. |
Karlsson 22.12.2006 10:06:57 | |
---|
Mua taas ärsyttää tyypit, joita ärsyttää moiset asiat. Mua taas ärsyttää tyypit joita ärsyttää, että muita ärsyttää. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
beissi man 22.12.2006 10:09:03 (muokattu 22.12.2006 10:09:58) | |
---|
Mua taas ärsyttää tyypit, joita ärsyttää moiset asiat. Monia Gibson miehiä ärsyttää Tokai koska kopioivat esim. lespaa ymmärrän tämän täysin pitäisi sen verran kunnioitusta olla alkuperäistä mallia kohtaan Edit: nyt ollaan jo pahasti offtopicin puolella "Se on iha homopaikka koko m.net" -eikka- |
Johannes_t 22.12.2006 10:11:11 | |
---|
Monia Gibson miehiä ärsyttää Tokai koska kopioivat esim. lespaa Juuri ihan samasta asiastahan tuossa onkin todellakin tässäkin tapauksessakin kysymys. Hohhoijaa. |
Karlsson 22.12.2006 10:11:38 | |
---|
Juuri ihan samasta asiastahan tuossa onkin todellakin tässäkin tapauksessakin kysymys. Hohhoijaa. Mites toi kuvio nyt menikään taas? "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
beissi man 22.12.2006 10:17:53 | |
---|
Juuri ihan samasta asiastahan tuossa onkin todellakin tässäkin tapauksessakin kysymys. Hohhoijaa. Joo eihä se yksyhteen kopio ole se Streamer mutta kuitenkin riittävän lähellä että ihmetyttää. Eiväthän Warwickin tyypit maksa siitä ees mitää lisenssirahoja enää? Joo turha tästä on alkaa vääntää ei koske asia miuta mitenkään eikä pitäisi olla Johannes t'ltä pois jos ilmaisen mielipiteeni "Se on iha homopaikka koko m.net" -eikka- |
Johannes_t 22.12.2006 10:18:28 | |
---|
Mites toi kuvio nyt menikään taas? Siis onhan tuo bodyn muoto Spectorin alunperin, möivät sitten oikeudet Warwickille joskus 80-luvulla. Mun mielestä vaan Tokai ja Warwick noin niinku brändeinä eroavat aikalailla, Warwick on kuitenkin luonut suht omalaatuisen katalogin. Ihan soundillisesti kuin myös ulkonäöllisesti. Spectorin ja Streamerin erottaa toisistaan varmasti, vaikka lavassa lukisi mitä. |
Johannes_t 22.12.2006 10:19:39 | |
---|
eikä pitäisi olla Johannes t'ltä pois jos ilmaisen mielipiteeni Mulla on tänään netti-känkkäränkkä, älä välitä ;) Muuten, yks ärsyttävimmistä fraaseista on juuri toi "ei pitäisi olla pois". |
Karlsson 22.12.2006 10:21:20 | |
---|
Siis onhan tuo bodyn muoto Spectorin alunperin, möivät sitten oikeudet Warwickille joskus 80-luvulla. Mun mielestä vaan Tokai ja Warwick noin niinku brändeinä eroavat aikalailla, Warwick on kuitenkin luonut suht omalaatuisen katalogin. Ihan soundillisesti kuin myös ulkonäöllisesti. Spectorin ja Streamerin erottaa toisistaan varmasti, vaikka lavassa lukisi mitä. Juu, suoria kopioita eivät ole, ei niillä oikein muuta yhteistä olekaan kuin se kopan muoto. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
beissi man 22.12.2006 10:21:39 | |
---|
Siis onhan tuo bodyn muoto Spectorin alunperin, möivät sitten oikeudet Warwickille joskus 80-luvulla. Mun mielestä vaan Tokai ja Warwick noin niinku brändeinä eroavat aikalailla, Warwick on kuitenkin luonut suht omalaatuisen katalogin. Ihan soundillisesti kuin myös ulkonäöllisesti. Spectorin ja Streamerin erottaa toisistaan varmasti, vaikka lavassa lukisi mitä. Joo siis en sitä tarkoittanutkaan että Warre ja Tokai olisivat sama asia tuo oli vain kaukaa haettu esimerkki "Se on iha homopaikka koko m.net" -eikka- |
mr.bungle 22.12.2006 10:32:21 | |
---|
Menee ihan off-topic, mutta vanhat spectorit (nimenomaan nuo kramerin aikaiset ns-2-sarjalaiset) kyllä jyrää nykywarret. Ei ne kyllä jyrää. Jotain saattaa tietysti saundi miellyttää enemmän. bassolla hanuriin |
hollstro 22.12.2006 11:05:36 | |
---|
Luultavimmin basso on Spector NS-2. En ole kyseistä liveä nähnyt, mutta noihin aikoihin LaRue käytti nimenomaan Spectoria, joka muuten oli ja on edelleen huomattavasti Warwickia parempi soitin. Mulla oli aikoinaan Warren Streamer (89-malli). Vertailin sitä sen aikaisiin Spectoreihin ja pidin Warrea parempana. Warre oli huomattavasti resonoivampi soitin. Spectrorit olivat mun mieleen liian elottomia. Spectoreiden työnlaatu ja komponentit olivat kyllä erinomaisia. |