Hornanturska 13.11.2003 08:15:54 | |
---|
Näin sinut siinä kun ovien aukeamista venailtiin. Oltiin siellä kauempana, kun olit kumminkin suhteellisen lähellä niitä ovia. Hiuksista tunnistin ja ynnäilin vähän(hiukset+apulanta diggaus+näyttää helvetin tutulta). Juups. Amerika on kyllä helvetin hyvä biisi. Kokoelmassa on onneksi selostusta joka biisistä. Kivaa luettavaa. 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |
Ussr 13.11.2003 15:03:15 | |
---|
Viime perjantaina Tampereella Toni ja Partis veteli Pirun Morsiammen lopussa vuorotellen hirveetä sooloa, ihan kasarimeiningillä. Kaipa ne siellä jotain efekteilläkin pelleili, utta enemmän se oli hirveetä muka-tiluttelua, Tonikin täppäili ihan miehenä. Samilla lähtee kyllä ihme soundeja niistä härveleistään. En tiedä kuinka paljon äänimaailmasta tulee taustanauhalta, mutta kyllä siellä kaiken maailman kirkkourkuja ym. kuultiin. Lappeenrannassa tuli myös Pirun Morsiamessa hirmuinen soolotulitus, äijät soitti niskan takana ja muuta hauskaa.. Wirtanen veti myös Hallaa-biisin johonkin väliin hirmuisen tilupätkän "vähän" päin helvettiä, mietiskeli vähän aikaa ja sitten totesi, että "huono". ;) Hyvää vaihtelua muuten nuo keikat normaaleihin Apulannan setteihin. |
PJS 25.11.2003 20:07:30 | |
---|
apulanta on ollu hika huono livenä aina, tai ainakin saundien osalta. mutta pääasiahan on meiniki, ei tollasille mitä nyt ehkä soitetaan vähän kieli poskessa ja päin perseitä, mutta pääasia on että kaikilla on hauskaa eikö. Elämme enigmaattisia aikoja... |
Dumb 25.11.2003 21:33:57 | |
---|
mutta pääasiahan on meiniki, ei tollasille mitä nyt ehkä soitetaan vähän kieli poskessa ja päin perseitä, mutta pääasia on että kaikilla on hauskaa eikö. Ja sama ymmärrettävällä kielellä? 8-) |
Minkälainen settilista apulannalla oli? Nythän ne soittavat b-puoli biisejä keikoilla. Tänään olisi apulanta kuopion puikkarissa mutta eipä tuonne viitsi mennä, on niin myöhään ja aamulla pitäisi kouluun raahautua. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Dumb 04.12.2003 22:23:12 | |
---|
Minkälainen settilista apulannalla oli? En muista tarkkaan, mutta Teit meistä kauniin oli ensimmäinen ja Pirun morsian viimeinen. Kuultiin ainakin Amerika, Tuhka ja veri, Paska meininki (ässä hihassa), Ihmemaa, Hiekka, Saasta, Käännä se pois, Avaruuden syklissä ja sitä rataa. Joku voi täydentää. |
Lego 06.12.2003 09:48:54 | |
---|
Eipä viitsi uutta topikkia aloittaa niin laitetaan tähän... Apulannan Vaasan keikka: oli todella loistava, tosin ne joka keikan ah niin ihanat känniääliöt/lihavat kovat jätkät oli siinä pilaamassa... noh eipä siinä mittään, tulihan noita tonin tilusooloja ja pirun morsiamen aikana kitara niskan takana soittamista jne... kyllä viihtyi... olikohan siellä muita mnettiläisiä paikalla??? niin no, no niin.... |
SukkapuikkoKeitto 30.12.2003 13:50:46 (muokattu 30.12.2003 13:51:47) | |
---|
Tosiaan ne soolot on menny ihan turhiks... kaikissa vaan wahia. Sitten ku ne soitti ihmemaan nii mää olin jo ihan valmis fiilistelemään ku tiesin että ihmemaassa on loistava soolo...nii perkule eihän sieltä tullu ku wahia ja ihme vinguttelua... |
Stain 01.01.2004 23:22:09 | |
---|
Kieltämättä apulannan kitarasoundit on perseestä nykyään. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Circles 19.01.2004 16:35:15 | |
---|
Ne Tonin "täppäily" -jutut ei ole kovinkaan pitkälle harkittuja. Myöskin valitettavasti kuulostavat siltä. Itse olin tuolla Lahdessa 14.11.2003 ja lähes joka biisin tuli joku ihmeen kitarasoolo. Muuten keikka oli loistava! "Kreisi oon" |