eeropeero 20.12.2006 23:00:54 | |
---|
Aattelin kun itelläni on tämä casio mz-2000 ja oon tykänny siitä nii tiedustelisin mitä te muut ootte siitä tykänneet. |
eeropeero 21.12.2006 13:40:08 | |
---|
Aattelin kun itelläni on tämä casio mz-2000 ja oon tykänny siitä nii tiedustelisin mitä te muut ootte siitä tykänneet. fjhfjgrethqhekrithelrhlhglhelghrelgfqhrelgfhelrhgqlerhgqleirhgleirhglaehrgliearhglaiehrgliehrglhrelgiahelgiajnijhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
kepulainen 21.12.2006 13:44:22 | |
---|
Aattelin kun itelläni on tämä casio mz-2000 ja oon tykänny siitä nii tiedustelisin mitä te muut ootte siitä tykänneet. Tykätty on. Juu. |
Aattelin kun itelläni on tämä casio mz-2000 ja oon tykänny siitä nii tiedustelisin mitä te muut ootte siitä tykänneet. fjhfjgrethqhekrithelrhlhglhelghrelgfqhrelgfhelrhgqlerhgqleirhgleirhglaehrgliearhglaiehrgliehrglhrelgiahelgiajnijhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj mulla kun ei sitä oo niin en oo tykänny Soitetaan jamia! |
teroyk 23.12.2006 00:06:14 | |
---|
Aattelin kun itelläni on tämä casio mz-2000 ja oon tykänny siitä nii tiedustelisin mitä te muut ootte siitä tykänneet. Mun korvaani hieman tukkoinen soundi. Mutta en pistäis pahitteeksi, jos Casio yrittäis tehdä parinkymmenen vuoden tauon jälkeen profossioonaalin soittimen. Tuo ei minusta ollut, mutta sen paljastaa jo kiinteät kajaritkin. |
JPQ 23.12.2006 11:34:34 | |
---|
Mun korvaani hieman tukkoinen soundi. Mutta en pistäis pahitteeksi, jos Casio yrittäis tehdä parinkymmenen vuoden tauon jälkeen profossioonaalin soittimen. Tuo ei minusta ollut, mutta sen paljastaa jo kiinteät kajaritkin. Joo nyt kun joulu toiveitahan saanee esittää: Uusi painos CZ sarjasta räkkiin nupein vaikka... |