panyy 21.12.2006 17:45:33 | |
---|
Ostinpa tuossa eilis päivänä itselleni uuden kitaran ja rupesin sit heti kielen vaihtoon. No tämä onnistu sit mainiosti mutta kun kitaran virittää E:hen nousee floyd rose noin 45 asteen kulmaan. millähän kummalla saisin sen säädettyä? ei viitsisi millään maksaa 40 euroa liikkeelle pikku hommasta. peace |
Novac 21.12.2006 17:46:26 | |
---|
mikä on olutta on nyt mennyttä... |
panyy 21.12.2006 17:53:37 | |
---|
peace |
Novac 21.12.2006 17:55:09 | |
---|
Jos ostit eilen niin mikset vie takaisin kauppaan ja kysy? Luulen erittäin vahvasti että siellä kyllä neuvottaisiin. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Heviasmo 21.12.2006 17:55:52 (muokattu 21.12.2006 17:57:19) | |
---|
katottu on "Tallan kulman säätö tapahtuu seuraavasti: A: Löysää kieliä sävelaskel tai pari. B: Kiristä tai löysää kitaran takaa löytyvää kahta ruuvia, joissa tallan jousia kiinni pitävä levy on kiinni. C: Viritä kitara käyttämääsi vireeseen. D: Tarkista tallan kulma - mikäli se on suorassa kannen kanssa, on kaikki hyvin, mutta jos se on etu- tai takakenossa, toista kohdat A-D. Muista tarkistaa, että talla on molemmilta puolilta suorassa." Eli tapauksessasi siis kiristät noita em. ruuveja, jotta saat kielille enemmän vastapainoa, jolloin tallan pitäisi siirtyä suorempaan. Tuossa lainaus jo annetusta linkistä. Kannattaa opetella lukemaan tarkemmin, ja kysyä uudelleen sitten tarkemmilla määritteillä, jos jonkin asian kanssa on ongelma. "Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee
valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa." |
panyy 21.12.2006 17:56:40 | |
---|
Sain sen verran halvalla että eivät luvanneet mitään säätöjä kitaraan tehdä ilmaiseksi. peace |
panyy 21.12.2006 17:57:49 | |
---|
"Tallan kulman säätö tapahtuu seuraavasti: A: Löysää kieliä sävelaskel tai pari. B: Kiristä tai löysää kitaran takaa löytyvää kahta ruuvia, joissa tallan jousia kiinni pitävä levy on kiinni. C: Viritä kitara käyttämääsi vireeseen. D: Tarkista tallan kulma - mikäli se on suorassa kannen kanssa, on kaikki hyvin, mutta jos se on etu- tai takakenossa, toista kohdat A-D. Muista tarkistaa, että talla on molemmilta puolilta suorassa." Tuossa lainaus jo annetusta linkistä. Kannattaa opetella lukemaan tarkemmin, ja kysyä uudelleen sitten tarkemmilla määritteillä, jos jonkin asian kanssa on ongelma. Edelleen olen tuon katsonut, kokeillut ja todennut että eipä auttanut. peace |
-Cale 21.12.2006 17:58:57 (muokattu 21.12.2006 17:59:45) | |
---|
Sain sen verran halvalla että eivät luvanneet mitään säätöjä kitaraan tehdä ilmaiseksi. Paljonkos tollanen kustansi? Niin onko toi liikkeestä ostettu käytetty? Edit: Näköjään :) |
panyy 21.12.2006 17:59:42 (muokattu 21.12.2006 17:59:56) | |
---|
150 euroahan tuo maksoi ja liikkeestä peace |
Heviasmo 21.12.2006 18:00:21 | |
---|
Edelleen olen tuon katsonut, kokeillut ja todennut että eipä auttanut. Jos olet todella paljon paksummat kielet hankkinut, joudut varmaankin lisäämään yhden jousen lisää sinne taakse. Jouset voi myöskin vetää vinoon, jolloin niiden vetovoima kasvaa. Kuinka monta jousta käytössä on tällä hetkellä? Minkä paksuisen setin ostit? "Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee
valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa." |
150 euroahan tuo maksoi Huh huh, halvalla sait. Tai en mä tiiä paljonko tollaset yleensä maksaa mutta kyllä mäkin tolla hintaa olisin ostanut. |
rainmaker 21.12.2006 18:00:33 | |
---|
Edelleen olen tuon katsonut, kokeillut ja todennut että eipä auttanut. Tuolleen sitä tallaa säädetään. Jos nousee edelleen etukenoon, niin takana olevia ruuveja vaan tiukemmalle. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
panyy 21.12.2006 18:02:11 | |
---|
Jos olet todella paljon paksummat kielet hankkinut, joudut varmaankin lisäämään yhden jousen lisää sinne taakse. Jouset voi myöskin vetää vinoon, jolloin niiden vetovoima kasvaa. Kuinka monta jousta käytössä on tällä hetkellä? Minkä paksuisen setin ostit? tämä on on luultavasti siis ongelmana. setti on 10 - 52 ja jousia löytyy 3. peace |
Heviasmo 21.12.2006 18:04:19 | |
---|
tämä on on luultavasti siis ongelmana. setti on 10 - 52 ja jousia löytyy 3. En usko, kyllä kolme perusjousta pitäisi tuohon settiin riittää E-vireellä. Kokeiles nyt ainakin ensimmäiseksi, että laitat ne kolme jousta vinoon sieltä takaa, jolloin siis ne vetävät suuremmalla vetovoimalla. Kiristä myöskin sen jousilevyn ruuveja vielä lisää, elleivät ole jo ihan tapissa. "Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee
panyy 21.12.2006 18:04:29 | |
---|
Huh huh, halvalla sait. Tai en mä tiiä paljonko tollaset yleensä maksaa mutta kyllä mäkin tolla hintaa olisin ostanut. Joo on kyllä hinta-laatu suhteeltaan kova peli. Aika vanha keppi tosiaan on mutta japanissa kuitenkin valmistettu sun muuta =) peace |
-Cale 21.12.2006 18:06:00 | |
---|
Joo on kyllä hinta-laatu suhteeltaan kova peli. Aika vanha keppi tosiaan on mutta japanissa kuitenkin valmistettu sun muuta =) Joo, vanhassa vara parempi :) |
Novac 21.12.2006 18:06:46 | |
---|
Itse ainakin pysyn kaukana 150e floikkakitaroista. Mun neuvoni on kuitenkin, että vie se sinne kauppaan. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
-Cale 21.12.2006 18:07:50 | |
---|
Itse ainakin pysyn kaukana 150e floikkakitaroista. Mutta se on vanha ja käytetty... Tosin itsekkin ostaisin ennemmin floikattoman vastaavan, jos sellaisia on. |
panyy 21.12.2006 18:10:33 | |
---|
Itse ainakin pysyn kaukana 150e floikkakitaroista. Mun neuvoni on kuitenkin, että vie se sinne kauppaan. Noo onneks minä en ole sinä. Joo pittää varmaa sinne roijata jos ei ala luonnistumaan. peace |
Novac 21.12.2006 18:12:02 | |
---|
Oletko muuten tarkastanut että kaikki osat ovat ehjiä ja toimivia? mikä on olutta on nyt mennyttä... |