texjazz 01.11.2006 18:17:32 | |
---|
Näkyy Officeline muuttuneen Humac-nimiseksi ja islantilaisen yhtiön omistamaksi. islantilaiset ovat olleet kovia businessmiehiä viime aikoina. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
Kassu 01.11.2006 19:47:18 | |
---|
Ostinpa tänään iPod Radio Remoten. Tosi hyvä verme. Suosittelen. |
passe 01.11.2006 21:07:18 (muokattu 01.11.2006 21:08:30) | |
---|
www.macupdate.com www.versiontracker.com www.omenamehu.org Pistetään omistakin kamoista sitten. iBook G4 1,33 12" 1 gt 40 gt bluetooth, airport logitechin langaton hiiri LaCie FW400 250 gt levy EyeTV -televisiokortti Nokian S60 -käyttiksellä varustettu kännykkä löytyy myös. Kätevästi langattomasti synkronoituu osoitetiedot, kalenterit jne. Itse harkitsen juurikin tuon saman koneen ostamista. 13" screenilla ja 1,5G muistia, muuten sama peli. Kuinkas on, miten pitkalle sun koneessa riittaa potkua? Uskaltaisitko esim. alkaa duunaamaan silla ihan taytta projektia, 10 raitaa rummuille ja koko sirkus sitten siihen lisaksi... plugareineen kaikkineen? En ole ikina MAC:ia kokeillut, mutta jotenkin kutkuttaa ainakin kokeilla jollei muuten... "Good is in the details..." |
shovi 01.11.2006 21:11:18 | |
---|
Ylihuomenna menossa Stadiin hakemaan 20" G5 iMacia, jossa 1,5Gt muistia, 250gt kovoa eli rev. B. Kusee vaan systeemit kun mulle maksettiin reilu pari hunttia liian vähän palkkaa, vittu mistäköhän ne repäsen. Oli jo valmiiks pakko päätyä käytettyyn, mutta eiköhän toi futaa ihan yhtä hyvin kun Intel Core 2 Duo (no okei ei tod, mut muistit voi vähä kompensoida ja hinta). "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
duane 02.11.2006 14:37:08 | |
---|
Näkyy Officeline muuttuneen Humac-nimiseksi ja islantilaisen yhtiön omistamaksi. islantilaiset ovat olleet kovia businessmiehiä viime aikoina. Omistaja on kyllä tasan sama kuin aiemminkin :) Islantilainen kylläkin... Behringer herättää täällä voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan mutta onhan se merkkituote t.mixiin verrattuna? |
Fortune 02.11.2006 17:16:12 | |
---|
Ylihuomenna menossa Stadiin hakemaan 20" G5 iMacia, jossa 1,5Gt muistia, 250gt kovoa eli rev. B. Kusee vaan systeemit kun mulle maksettiin reilu pari hunttia liian vähän palkkaa, vittu mistäköhän ne repäsen. Oli jo valmiiks pakko päätyä käytettyyn, mutta eiköhän toi futaa ihan yhtä hyvin kun Intel Core 2 Duo (no okei ei tod, mut muistit voi vähä kompensoida ja hinta). Minulla on juuri sama, mutta gigan muistilla. Ei ole loppunut hönkä missään graafisen alan töissä kesken toistaiseksi. Ja miksi loppuisikaan, hommaa softat nyt niin kyllä niillä sen 5 vuotta pärjää. Itse maksoin tästä keväällä 1200e, paljonko huudetaan nykyään? Look behind you, a three-necked guitar!
Kuuntele vaikka Marvelin (R.I.P.) postuumia demoa... |
shovi 02.11.2006 19:02:08 (muokattu 04.11.2006 09:40:10) | |
---|
Minulla on juuri sama, mutta gigan muistilla. Ei ole loppunut hönkä missään graafisen alan töissä kesken toistaiseksi. Ja miksi loppuisikaan, hommaa softat nyt niin kyllä niillä sen 5 vuotta pärjää. Itse maksoin tästä keväällä 1200e, paljonko huudetaan nykyään? 850e lähti mun, mutta hirveellä tsägällä, tonnin pintaan taitaa noita lähteä halvimmillaan. e. eilen kävin hakemassa, ja nyt odottelen täpinällä että pääsen tyttöystävän luota himaan ja leikkimään. On se kyllä iso, mutta mäkki-GAS iski uudelleen jo ostovaiheessa kun näin myyjän 24" iMacin ;) "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
duane 08.11.2006 15:35:09 (muokattu 08.11.2006 15:57:27) | |
---|
Jotain uutta taas tulossa, päivitys kesken.. E: MacBook Core 2 Duolla tulla pölähti... Behringer herättää täällä voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan mutta onhan se merkkituote t.mixiin verrattuna? |
t1amatti 08.11.2006 21:34:29 | |
---|
MacBook Core 2 Duolla tulla pölähti... Aika jees alkaa olemaan se keskimmäinen malli, 2 Ghz prosessorilla ja 4 megan cachella sen vanhan kuristetun 2 sijaan. Lisäks vihdosta viimein Applella on tajuttu, ettei noilla koneilla oikein tee muuta ku turhautuu jos muistia on vaan 512 megaa... Kovalevykin näkyy kasvaneen. Piru kun se on vielä opiskelijakaupan kautta aika sopivan hintanen, millä tässä nyt jaksaa odotella Leopardin tuloon saakka? no näinhän se on. |
texjazz 06.12.2006 21:42:02 | |
---|
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
laaltone 06.12.2006 21:52:33 | |
---|
Mac toimii aina, ei viruksia ei ongelmia. Jos olis rahhaa ostaisin uuden Macin. Until PC and old Mac. |
Lebowski 18.12.2006 20:43:27 | |
---|
Tere! Tuli laitettua tosa iMac 20" vempele. Mitäs mäkkiäijjät suosittelee kitaran ja tietsikan väliin? Varmaan joku aivan perustsydeemimikseri riittää....törmänny oon noihin StealthPlug ym. ratkaisuihin? Mitä mieltä moisista? Garagebandia olisi tässä aluksi ainakin tarkoitus käyttää. Saa kajauttaa ilmoille jos ohjelmistopuolellekin vinkkejä löytyy. Kiitos näin etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan. :) "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Kassu 18.12.2006 20:44:32 | |
---|
Tere! Tuli laitettua tosa iMac 20" vempele. Mitäs mäkkiäijjät suosittelee kitaran ja tietsikan väliin? Varmaan joku aivan perustsydeemimikseri riittää....törmänny oon noihin StealthPlug ym. ratkaisuihin? Mitä mieltä moisista? Garagebandia olisi tässä aluksi ainakin tarkoitus käyttää. Saa kajauttaa ilmoille jos ohjelmistopuolellekin vinkkejä löytyy. Kiitos näin etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan. :) Ethän välttämättä tarvitse muuta kuin piuhan niin pääset Garagebandia kokeilemaan. |
Lebowski 20.12.2006 21:06:46 | |
---|
Ethän välttämättä tarvitse muuta kuin piuhan niin pääset Garagebandia kokeilemaan. Mitens lie latenssin suhteen, jos liittää suoraan koneeseen? Eräs vaihtoehto mihin myös törmännyt: Presonus Inspire 1394, Firewire liitännäinen vehe (~200€). Kenenkään en ole vielä kuullut suosittelevan suoraan koneeseen liittämistä, mutta tiedän kyllä, että sekin mahdollista on, plugisovitin vain kehiin kitarapiuhaan. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Lennu 20.12.2006 23:46:09 | |
---|
Mitens lie latenssin suhteen, jos liittää suoraan koneeseen? Eräs vaihtoehto mihin myös törmännyt: Presonus Inspire 1394, Firewire liitännäinen vehe (~200€). Kenenkään en ole vielä kuullut suosittelevan suoraan koneeseen liittämistä, mutta tiedän kyllä, että sekin mahdollista on, plugisovitin vain kehiin kitarapiuhaan. Toimii ihan hyvin. Mutta onhan se erillinen mokkula aina parempi, kun saa mikin kiinni ja semmottis. "Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
Niin, saakos uusimmalla Garagebandilla nauhoitettua yhtä vai useampaa raitaa kerralla? Tänään olisi tarkoitus Intel Mini käydä hakemassa, jostain syystä erehdyksen kautta päädyin takaisin siihen.. |
duane 21.12.2006 11:30:42 | |
---|
Niin, saakos uusimmalla Garagebandilla nauhoitettua yhtä vai useampaa raitaa kerralla? Tänään olisi tarkoitus Intel Mini käydä hakemassa, jostain syystä erehdyksen kautta päädyin takaisin siihen.. useampi raita menee... Behringer herättää täällä voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan mutta onhan se merkkituote t.mixiin verrattuna? |
Mirela 12.06.2007 16:06:44 | |
---|
Aloittelija pyytää nyt hiukan apua kokeneemmilta konkareilta kone valinnan suhteen. Aloitan syksyllä musiikkiteknologian opinnot ja koulusta sain informaatiota, että tiedosto järjestelmän pitäisi olla HFS+, eli käsittääkseni on kyse macin käyttämästä formaatista. Minulla ei ole minkäänlaista kokemusta applen koneista, joten ajattelin ostaa nyt alkuun itselleni jonkun kelpo läppärin sekä sitten koulun suositteleman ulkoisen kovalevyn. Millä masiinalla pärjäisisin mahdollisimman pitkälle, ilman uuden hommaamista heti ensimmäisen puolenvuoden jälkeen? Kuolen. |
Locrian 12.06.2007 16:22:47 (muokattu 12.06.2007 16:57:22) | |
---|
Ihan vaan tälleen topicista myöhästyneenä meitsillä on uus setti työhuoneellä: -Vanhempi tupla G5 parilla gigalla muistia -Uus power mac kahella tuplaydin xeonilla 2.66gHz. 5 gigaa muistia. -Pro Tools HD2 ja 96io. -Näyttöinä kaks LG:n 19" lcd laajakulmaa. nii ja sitte powerbook G4 1.67gHz repussa aina mukana. Näyttääki jo kunnon sotaratsulta. MAC RULES Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
Locrian 12.06.2007 16:28:50 | |
---|
Aloittelija pyytää nyt hiukan apua kokeneemmilta konkareilta kone valinnan suhteen. Aloitan syksyllä musiikkiteknologian opinnot ja koulusta sain informaatiota, että tiedosto järjestelmän pitäisi olla HFS+, eli käsittääkseni on kyse macin käyttämästä formaatista. Minulla ei ole minkäänlaista kokemusta applen koneista, joten ajattelin ostaa nyt alkuun itselleni jonkun kelpo läppärin sekä sitten koulun suositteleman ulkoisen kovalevyn. Millä masiinalla pärjäisisin mahdollisimman pitkälle, ilman uuden hommaamista heti ensimmäisen puolenvuoden jälkeen? Mä pidän omia siirtolevyjä FAT32-partitioina kun sitä ymmärtää sekä mäkit että puuseet. Eli musta ei o mitään syytä ulkoista kovoa toistaseksi mihinkään muuhun formaattiin pistää. Sitten se konehan on ihan budjetista kiinni. Mä hommaisin heti alkuun kyllä Macbook Pron parilla gigalla muistia. Näytön koolla ei mun mielestä ole hirveesti tässä tapauksessa väliä koska musahommien tekeminen on jokatapauksesta perseestä yhdellä näytöllä. Näytönohjaimen muistia kantsii lisätä siitä perusmäärästä josko joskus tulis eteen tehä kuvaa ääneen. Tosin silloin kannattaa myös harkita ulkoisen kuvakortin hankkimista. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |