lukkari 07.12.2006 12:20:41 | |
---|
Jokainenhan meistä makaa oman hanurinsa päällä. ;) Tämä oli hyvä. |
manjaana 08.12.2006 10:54:57 | |
---|
Mun äitillä on muistaakseni 13 haitaria, eikä osaa ees soittaa :o/ Nättejä olivatten.. :o) Ehkä join, ehkä en, so not kunhan tanssi kulkee.. |
kuunsirppi 08.12.2006 15:03:09 | |
---|
Nättejä olivatten.. :o) ai niin...sähän näit ne :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
KoskPaavo 09.12.2006 13:08:59 | |
---|
Tunnustan että harjoittelen "Tahiti"-humppaa Könös-Lassen sovituksena. Mestarismies on tuossa taidossa hän. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Epämuusikko 10.12.2006 18:39:09 | |
---|
Imekää te haitarikammoiset persettä. Täällä soi Sivuca, ja lujaa soikin! TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
EP 10.12.2006 18:59:31 | |
---|
Tunnustan että harjoittelen "Tahiti"-humppaa Könös-Lassen sovituksena. Mestarismies on tuossa taidossa hän. Berit lauloi tuon parisen vuotta sitten (varmaan,heh, laulanut aiemminkin) hienosti ja sovitus oli tosi hyvä. Ketähän siinä soitti? ..ei jaksa muistaa. |
R.Syke 20.12.2006 20:22:12 | |
---|
Tunnustan, että aloitin pianoharmonikalla 'Valssi menneiltä ajoilta' -harjoittelun. Eilen. |
Harmonikkatunnustukset osa 3: Sain 5-rivisen harmonikan käyttööni. Eilen. Hirveesti näppäimiä ja sellasia painikkeita, joista ääni vaihtuu erilaiseks. Sitten sinä lukee "Cassotto" ja merkki on Titano..Pitänee koettoo turruttoo..Niin joo piti vielä sanoman, että tässä on se vaihtobasso mukana jo vakiovarusteena..Antakee armoa... Sen kyllä ne huohmoo toesettii,
ja kyllä se tiijetään tok itekkii,
että Luoja, kul luati se parraentansa,
loe Savommuan ja Savommuan kansan. |
R.Syke 20.12.2006 21:12:06 | |
---|
Harmonikkatunnustukset osa 2: Sain 5-rivisen harmonikan käyttööni. Eilen. Hirveesti näppäimiä ja sellasia painikkeita, joista ääni vaihtuu erilaiseks. Sitten sinä lukee "Cassotto" ja merkki on Titano..Pitänee koettoo turruttoo..Niin joo piti vielä sanoman, että tässä on se vaihtobasso mukana jo vakiovarusteena..Antakee armoa... Vaihtobasso vakiovarusteena... Silloin ei armoa tarvitse pyytää. Mulla on jännä tossa pianoharmonikassa et' ne pitää ottaa ite :O Nännipelissä on kuulemma kaikki kipaleetkin sisäänsoitettuna. |
Mandoman 20.12.2006 21:19:41 (muokattu 20.12.2006 21:20:43) | |
---|
Vaihtobasso vakiovarusteena... Silloin ei armoa tarvitse pyytää. Mulla on jännä tossa pianoharmonikassa et' ne pitää ottaa ite :O Nännipelissä on kuulemma kaikki kipaleetkin sisäänsoitettuna. Tässä tapuksessa vaihtobasso tarkottaa sitä, että ääni on ihan eri kuin sen pitäisi olla, eli ääni vaihtuu ihan itekseen..Missähän se kipaleet piilee? Polkka mollissa alkuosa on varmaan ihan siinä pinnalla, kun heti löyty puolenkymmentä nuottia sen alusta. Loppuosa onkiin sitten jossakii.... Sen kyllä ne huohmoo toesettii,
ja kyllä se tiijetään tok itekkii,
että Luoja, kul luati se parraentansa,
loe Savommuan ja Savommuan kansan. |
EP 20.12.2006 23:57:22 | |
---|
Tässä tapuksessa vaihtobasso tarkottaa sitä.... Et ei o väljä onk duur vai mol -bisi! 8)) |
R.Syke 21.12.2006 12:53:27 | |
---|
Et ei o väljä onk duur vai mol -bisi! 8)) Paitsi jos sattuu oleen merkitty terssipasso, kuten V. Ahvena kovasti harrastaa ;) |
isojussi 22.12.2006 11:16:51 | |
---|
Haluan tunnustaa, että toissaehtoona soitin kitaraa. Olin tosin kyllä humalassa - jopa niin humalassa, että soitin sähkökitaraa säröllä ja täysillä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 22.12.2006 12:15:16 | |
---|
Haluan tunnustaa, että toissaehtoona soitin kitaraa. Olin tosin kyllä humalassa - jopa niin humalassa, että soitin sähkökitaraa säröllä ja täysillä. Tämä merkitsee sitä että olit jumalaisessa olotilassa. Tunne taitaa toisaalta olla teikäläiselle uusi. Minäkin haluan tehdä tunnustuksen. Hiljattain soitin torvea. Tilanteen tosin pelastaa se että kyseessä oli ajoneuvoni äänitorvi. |
Tankero 22.12.2006 12:50:35 | |
---|
Imekää te haitarikammoiset persettä. Täällä soi Sivuca, ja lujaa soikin! Juuri niin. Varmasti, vissiin. |
lukkari 22.12.2006 12:54:29 | |
---|
Tämä merkitsee sitä että olit jumalaisessa olotilassa. Tunne taitaa toisaalta olla teikäläiselle uusi. Minäkin haluan tehdä tunnustuksen. Hiljattain soitin torvea. Tilanteen tosin pelastaa se että kyseessä oli ajoneuvoni äänitorvi. Armeijan soittokunnan päällikkö sanoi aikoinaan, että ei sa tunnustaa. Kyse oli alaisten humalatilasta. |
KoskPaavo 22.12.2006 14:20:12 | |
---|
Imekää te haitarikammoiset persettä. Täällä soi Sivuca, ja lujaa soikin! Se on oikean haitaristin merkki kun soittaa bassopuoltakin, Sivucakin heittää hum-pap-paat väliin häpeämättömästi. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |