Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cat Power/Chan Marshall
1
Margarita
03.12.2006 14:45:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen viime aikoina huomannut täysin ihastuneeni niihin muutamaan Cat Powerin eli Chan Marshallin biisiin, mitä olen kuullut. Hänen hillityn lämmin tulkintansa on aivan ainutlaatuista. Pitäisi saada tietää ja kuulla lisää! Onko täällä ketään, joka olisi kyseistä artistia kuunnellut enemmänkin? Kuuntelusuosituksia otetaan vastaan.
 
el Bastardo
03.12.2006 15:57:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen viime aikoina huomannut täysin ihastuneeni niihin muutamaan Cat Powerin eli Chan Marshallin biisiin, mitä olen kuullut. Hänen hillityn lämmin tulkintansa on aivan ainutlaatuista. Pitäisi saada tietää ja kuulla lisää! Onko täällä ketään, joka olisi kyseistä artistia kuunnellut enemmänkin? Kuuntelusuosituksia otetaan vastaan.
 
Olen täysin aseeton Chanin edessä. Cat Powerin lyhyt oppimäärä voisi olla vaikka seuraavanlainen:
 
The Greatest: rauhoittavaa, rauhallista, seesteistä musiikkia. Aiempaa angstia ei ole kuin yhdessä biisissä. Aivan mahtava levy.
 
Moon Pix: en muista tästä levystä yksittäisiä biisejä, vaan utuisen kokonaisuuden. Aivan upeaa.
 
What Would the Community Think? Aikaisempaa tuotantoa, Chan melankolisissa tunnelmissa. Hienoa, mutta ehkä pidemmälle ehtineille.
 
You Are Free -levyä voi koittaa myös, sitä en ole itse saanut vielä hommattua.
 
Chaka
10.12.2006 14:42:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä on kyllä on ihana nainen, mie tykkään ja suosittelen oikein lämpimästi..! what would the community think ja you are free ovat levyt joista mie tykkään oikein kovin..!
 
Rinnat rakkaudesta turvonneina
DoThePop
11.12.2006 07:22:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla itsellä ei ole kuin tuo uusin The greatest levy Cat Powerilta.Tuli ostettua kun Anttilasta löytyi special edition ihan naurettavan halvalla.Se normaali levy oli vieressä tyyliin puolet kalliimmalla.Todella erikoinen hinnoittelu tapa.
No mutta levy on kuitenkin ihan suht kuunneltavaa matskua.En mitenkään älyttömösti innostunut.Joku ihme fiilis tuli että tää on kuultu sata kertaa ennenkin.Olen kyllä kuullut että uusin levy ei olisi parasta Cat Poweria.Täytyy varmaan vielä tutustua aikaisempiin levyihin.Sitten näkee onko emännästä mihinkään.The greatest levyn perusteella mihinkään yli sanoihin en voi yhtyä.Aika tylsää matskua tuo mun mielestä loppujen lopuksi on.Tosiaan se häiritsee ettei tuossa ole mitään uutta.Vaikka Cat Poweria aina kehutaan persoonalliseksi.Viimeistä tuomiota en anna ennenkuin pääsen tutustumaan emännän muihin levyihin.The greatest levyn jälkeen odotukset eivät kuitenkaan ole erityisen korkealla.
 
Marlowe
11.12.2006 08:26:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen vähän samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kanssa. Hankin "The Greatestin" pyörimään stereoihini luettuani X kappaletta ylistäviä arvosteluja, mutta loppujen lopuksi kriitikoiden lempilapsi osoittautui vähän laimeaksi tapauksesi. Ei herättänyt suurempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
 
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
krushing
11.12.2006 14:55:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moon Pix ja You Are Free on mun mielessä parasta CP:tä, tosin What Would... levy on kuulematta. The Greatest on tosiaan vähän laimee.
 
Nerokkainta on silti Flaming Lips -DVD:n boonusmatskut jossa Chan laulaa Sabbathin War Pigsiä duettona Wayne Coynen kanssa jossain bäkkärillä...aijai.
 
Zigura
20.12.2006 15:34:39 (muokattu 20.12.2006 15:34:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä DoThePop ja Marlowe jo ynnäsivätkin hyvin omat mielipiteenikin. The Greatestia olen ainoastaan kuunnellut, kun isoveli kehui sitä ykköseksi. Kiva ääni mimmillä on, mutta eniten vaivaa juuri tuo "been there, done that, bought the t-shirt" -fiilis minkä tuosta saa. Melko yllätyksetöntä ja hypetettyä. Komea ääni on kuitenkin.
 
Hevarit pelkää valkoista, ja tanssia, ja muutosta.
Feggy
20.12.2006 16:04:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen vähän samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kanssa. Hankin "The Greatestin" pyörimään stereoihini luettuani X kappaletta ylistäviä arvosteluja, mutta loppujen lopuksi kriitikoiden lempilapsi osoittautui vähän laimeaksi tapauksesi. Ei herättänyt suurempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
 
Samoilla linjoilla. Hieno ääni, vähemmän mieleenjäävät biisit.
PomppoK
20.12.2006 17:06:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nerokkainta on silti Flaming Lips -DVD:n boonusmatskut jossa Chan laulaa Sabbathin War Pigsiä duettona Wayne Coynen kanssa jossain bäkkärillä...aijai.
 
Oho. Mikä dvd? :)
 
"Youth... Optimism... Middle-age... Disappointment... Old-age... Senility and... Death."
PomppoK
24.02.2008 01:22:20 (muokattu 24.02.2008 01:33:31)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noin kuukausi sittenhän ilmestyi "uutta" Cat Poweria cover-levyn muodossa. Sattumalta osui silmään levykaupassa.
 
Täytyy myöntää, ettei läheskään kaikki levyn biisit ole tuttuja entuudestaan, mutta eipähän esimerkiksi New Yorkia enää tunnistakaan samaksi minkä Sinatra on laulanut, paitsi sanoistaan. Rohkeasti käsiteltyjä taitavat olla kautta linjan, ja onpahan levyllä omankin tuotannon uudelleenversiointia (Metal Heart).
 
http://www.myspace.com/catpower
Tarjolla levyn ainoa uusi biisi, Song to Bobby
 
Biisit yms.:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jukebox_%28Cat_Power_album%29
 
Muutaman pyöräytyksen jälkeen olen myyty, jälleen kerran! Muuta en osaa sanoa.
 
E: Äkkiseltään suosikkeina muistuu mieleen jo edellä mainittu New York, ja Don't Explain.
 
"Hieno mopo! Vai onko siinä moottoripyörä?"
author
28.06.2010 13:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 855 päivää vanhaan ketjuun!
 
Uppia!
 
Facebookin Sonic Youth kanavan kautta tutustuin Cat Poweriin ja iski aika kovaa. Varsinkin tämä biiisi: http://www.youtube.com/watch?v=qqTIxgpF3RE&feature=player_embedded
 
Artemi
31.01.2012 09:29:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sunnuntaina 5.2. The Circus, Helsinki.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «