pie the drummer 01.12.2003 10:45:43 | |
---|
On pitäny kirjottaa aiheesta jo monta kertaa mutta en oo muistanu mutta asiaan. Ostin tossa muutama vuosi sitten ton Zildjian Z custom 16" medium crashin. olin soitellu sillä reilun vuoden kunnes rupesin kuunteleen että joku mättää soundissa. Kerran putsasin sen ja katoin niin lautasesta löyty 3 halkeemaa. Mutta ei siinä mitään mutta kun ne halkeemat oli keskellä lautasta, ei ulko reunassa ei sisä reunassa vaan keskellä. Eikä ne menny sorvaus jäljen mukaisesti vaan ne meni ihan sikin sokin. Vein sitten lautasen sinne mistä ostin ja se sitten kävi kai maahantuojalla. Mulle luvattiin uutta lautasta mutta en sitten saanutkaan. Aika erikoinen juttu mutta onkos kellekkään muulle tapahtunu mitään vastaavaa. Ei muuten mitään mutta kun toikin lautanen on jo aika hintava mutta näitä sattuu ja tää rumpujen soitto on siitä hassua kun yhen vian rummuista saa kuntoon niin toinen ilmenee heti kohta mutta eipä tässä kummempia. Rock'n Roll |
kkeppana 01.12.2003 12:14:52 | |
---|
Ihme säätöä, jos et uutta saanut. Eikös toi nyt ilmiselvä valmistusvirhe ole, eihän tollasta peltiä soittamalla rikki saa. Ellei nyt tekniikka ole ihan päin vittua. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
pie the drummer 01.12.2003 12:39:21 | |
---|
Niin sitä mä vähän itekkin ihmettelin en usko että se nyt ainakaan kauheesti tekniikasta kii oo kun ei muut lautaset oo hajoillu paitsi nyt tietenkin 302 joskus ja muut vempula lautaset mutta ei zildjianit. Rock'n Roll |
kkeppana 01.12.2003 12:50:33 | |
---|
Nimenomaan. Ja noi Z Customit on vielä sen verran järeää tekoa, ettei niitä hevillä (tai just sillä) rikki saa. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Micho 01.12.2003 15:10:43 | |
---|
ei muut lautaset oo hajoillu paitsi nyt tietenkin 302 joskus ja muut vempula lautaset mutta ei zildjianit. mulla kävi muuten saman tapainen juttu tossa pari päivää sitten. olin pitkään ja hartaasti siinä uskossa, että se paisteen alpha jonka hommasin suurin piirtein ensimmäiseksi pelliksi itselleni, tulisi olemaan ainoa minkä tulen elämäni aikana hajottamaan. (sitä siis tuli hakattua välillä muutenkin kun soittotarkoituksessa ja muutenkin kuin kapulalla..) toisin kävi. viime viikolla treeneissä mennä päksähti paskaks zildjianin 15" a-custom, jota on pidetty kuin kukkaa kämmenellä. en uskonut sitä. varsinkaan, kun kyseinen pelti on palvellut minua jo lähemmäs 8 vuotta.. ja nyt sitten meni ihan kevyessä jammailussa rikki. keskelle tuli pieni halkeama.. eikä se tietenkään enää mihinkään takuuseen mene ton ikäinen pelti.. ottaa päähän. |
Bacchus 02.12.2003 01:06:06 | |
---|
mulla kävi muuten saman tapainen juttu tossa pari päivää sitten. olin pitkään ja hartaasti siinä uskossa, että se paisteen alpha jonka hommasin suurin piirtein... I feel your pain, I really do. Oh yes, I do. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
WyW 02.12.2003 11:11:05 | |
---|
Nimenomaan. Ja noi Z Customit on vielä sen verran järeää tekoa, ettei niitä hevillä (tai just sillä) rikki saa. Itseasiassa väittäisin vastaan. Noita Z Custom rockkeja saa piestä niin saatanasti että niistä pääsee pihaustakaan. Itse olen juuri vaihtamassa keveempään peltisatsiin, että jos jotain kiinnostaa Zildjian Z Custom rock 18" niin lähtee halvemmalla ku T-kaupasta (kahdet treenit ollut käytössä, säilytetty kuin Roope Ankan ensimmäistä markkaa). Pööp. |
Micho 02.12.2003 15:27:17 | |
---|
I feel your pain, I really do. Oh yes, I do. nyt tässä olen vaan pohtinut, että jatkanko soittamista sillä niin kauan, että se menee lopullisesti paskaks ja pidän sitten kuukauden suruajan, vai rupeenko porailemaan tms nyt, kun se halkeama on vasta pieni ja aluillaan.. olisikos jollakulla neuvoja tähän pulmaan? |
Bacchus 03.12.2003 01:15:43 | |
---|
nyt tässä olen vaan pohtinut, että jatkanko soittamista sillä niin kauan, että se menee lopullisesti paskaks ja pidän sitten kuukauden... Hmm, paha sanoa... Mulla tuli rakkaisiin Avediksen haitsuihin yläpeltiin halkeamia, ja kun niitä yritettiin juottaa (ammattikaverilla, no niin ainakin luulin=) niin lopputuloksena juottokohdista rupes soitettaessa lentelemään paloja ympäriinsä. Se siitä sitten. Eli suosittelisin loppuun asti soittamista, ja vähintään kuukauden suruaikaa. Ei vaiskaan, kyllähän sitä kannattaa ainakin yrittää korjata, ei siinä mitään menetä. Aiheesta on aika paljonkin vinkkejä, en vaan nyt muista missä keskustelussa. Joku viisas voipi linkin pistää jos sattuu muistamaan. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
kkeppana 03.12.2003 07:06:16 | |
---|
Itseasiassa väittäisin vastaan. Noita Z Custom rockkeja saa piestä niin saatanasti että niistä pääsee pihaustakaan. Itse olen juuri vaihtamassa keveempään peltisatsiin, että jos jotain kiinnostaa Zildjian Z Custom rock 18" niin lähtee halvemmalla ku T-kaupasta (kahdet treenit ollut käytössä, säilytetty kuin Roope Ankan ensimmäistä markkaa). Niin? On ne niin saatanan paksuja, ettei ne oikeanlaisesta pieksemisestä pahastu. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Jaa mä en sit kai osaa soittaa ku sain mu 18" medium crashin 1½ vuodessa paskaks. Uus on jo kehissä. Kulutustavaraahan ne.. kai. |
petteri r 05.12.2003 09:57:45 | |
---|
Ihme säätöä, jos et uutta saanut. Eikös toi nyt ilmiselvä valmistusvirhe ole, eihän tollasta peltiä soittamalla rikki saa. Ellei nyt tekniikka ole ihan päin vittua. en nyt ihan noinkaan sanois. ittellä hajos 2 z-customin crashii (16" ja 17") siinä missä a-custom kesti komeesti (15"). |