S.i.r. 08.12.2006 11:11:07 | |
---|
Tämähän on kuvaus Led Zeppelinistä! Hoho. Niin muuten taitaa ollakin. ;) |
samsonov 19.12.2006 09:35:19 | |
---|
Kolmen miehen "power trion". Kitaristilaulaja, basisti ja rumpali. Tyylinä tietty hardrock. Peer Günt, AC/DC, Mötley Crüe . Ah... Joku grunge porukkaki ois kova sana ja Stoneri rokki. Joskus sitte All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Sellaisen missä kaikki ois työttömiä ja hengailtais vaan treeniksellä päivät pitkät. Kunnon luuseri rock-group! Even your girlfriend fucking sucks. |
porcupine 02.01.2007 12:52:58 | |
---|
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
eewo 07.01.2007 17:37:20 (muokattu 07.01.2007 19:09:41) | |
---|
hämäsin, ei mulla oikeesti mitään ollu... "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse."
-Bleeding Gums Murphy |
Foe mounier 14.01.2007 00:00:18 (muokattu 14.01.2007 00:00:50) | |
---|
Mulla on kaksi: 1.Punkkia ja täysillä, ehkä menestystäkin. 2.Sitte jotain vähä omaperäsempää pienellä porukalla. Pääasiassa hauskaa. |
smio 14.01.2007 13:41:01 | |
---|
Jos tähän nykyiseen rokkibändiin sais vielä koskettimet/jonkun monitoimityypin niin se ois siinä. |
The Ariete 14.01.2007 13:41:24 | |
---|
Musiikilliset vaikutteet kulkeutuvat tuolta Possessedin kautta Frank Marinoon ja siitä Minor Threatiin, joten olisi mukava perustaa bändi, jossa yhdistyisi soul-groove-metal-rock-punk henkiset vaikutteet ja joka kuulostaisi kaiken edellämainitun yhdistelmältä, kuitenkin sillä erotuksella, että kokonaisuus olisi yhtenäinen (kuulostaa varmaan aika kaukaa haetulta, mutta unelmastahan tässä puhuttiin..heh heh!)
p.s. ja kaippa se "jokaisen soittajan unelma" eli kunnon ulkomaanrundi on myös tähän tyrkättävä! ...nothing more than dying roality..... |
juici 14.01.2007 15:02:56 | |
---|
Tämä ketju se vain edelleen porskuttaa eteenpäin. Pitääpä päivittää omat mielipiteet. -Alavireessä vetävä yksinkertaisiin ja raskaisiin riffeihin perustuva melankoliabändi joko laulajalla tai sitten kosketinsoittajan ryydittämänä instrumentaalisti. -Rivakoita punkralleja repivä yhtye, mieluiten naislaulajalla. -Sekopää-hardcorea. Alle puolen minsan biisejä, vähän sanomaa ja sanoista ei saa mitään selvää. Sellasta pään-seinään-hakkaus menoa. Mutta tällä hetkellä kelpaisi lähestulkoon minkälainen bändi tahansa joka treenaisi säännöllisesti ja jolla olisi tavoitteita. "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
|
Lesko 14.01.2007 20:43:11 | |
---|
Nyt olen saamassa omaa unelmaani toteen, kun bändi on kasattu ja treeniä aletaan kohta vetää. Yksi kitaristi, yksi basisti, yksi laulaja ja yksi rumpali. Kunnon blues sävytteistä rokkia 60-70- luvun tyyliin. Basisti on todella kehityskelpoinen ja omaa mageita juttuja soitossaan. Rumpali on kova ja laulajalla on innostusta enemmän kuin muissa yhteensä ja itse olen 110% mukana. Toivottavasti homma toimii, sitten luulen perustaneeni sellaisen bändin jonka olen halunnut! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Blodapelsin 15.01.2007 08:36:24 (muokattu 15.01.2007 08:36:31) | |
---|
Saddam Hussein Punkkia. "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Riidankylväjä 20.01.2007 11:45:35 | |
---|
Aika pieni bändi, ehkä kork. 4 henkeä, mutta kaikki niin hemmetin taitavia. Basisti, kitaristi, solisti ja rumpali. Jotain AC/DC henkistä "hyvänolon" kasarimusiikkia. Jotakin sinne päin. Tai sitten jotain todella todella hyvähenkistä tyyliin The Rembrants tai Death Cab for cutie. |
töpsö 21.01.2007 14:16:25 | |
---|
Sellasen bändin, joka ottais vaikutteita kaikista musiikin tyylilajeista. Totta kai ensisijasesti metallia ja sitten klassista siihen yhdistettynä, esimerkiks Bachin preludioita kitarasovituksina. Mausteena jazzia ja mahtipontista elokuvamusiikkia. Bändissä olisi kitaraa, bassoa, rumpuja, pianoo/koskettimia, laulua, selloa, viulua... Sit vois myös kokeilla a cappellaa. :) Jouset ois kova juttu. |
Yrski 30.01.2007 16:52:30 | |
---|
En välttämättä edes perustaa, mutta vaikka liittyä myöhemmin maailman suosituimpaan rock n'roll bändiin. |
Jumina5/6 30.01.2007 20:04:32 | |
---|
Joku rumpali, ja minä laulan/soitan bassoa jossa on ziljoona avaruusefektiä. HC-meiningillä, ehkä joskus vielä. Debyyttikeikka puntalarockin pikkulavalla. Eikä mitään tuplabasareita. Deep Blue Sheep. |
Davet 01.02.2007 21:16:06 | |
---|
Haluisin perustaa sellasen grungebändin joka menestyis :D Dave |
Laiskiainen 05.02.2007 00:57:34 | |
---|
Sellaisen kolmikymppisten harrastusbändin joka soittaisi painavaa riffirockia, niin rauhallisesti että kaikki pysyy mukana. Päämääränä huvin vuoksi soitto ja mahdollisesti muutama sisäpiirikeikka. Niin ja tietenkin uusilla laitteilla ja saundeilla leikkiminen, että saa keksiä kaikkia kivoja joululahjoja itselleen. - The late bird catches a nap - |
mailbag 05.02.2007 02:29:09 | |
---|
mietittiin tossa että olis komea sellanen kunnon korpsepaint meiningillä soitetaan rasistista bläkkistä :D sitte kanssa toisenmaailmansodan natsien salaisten koneiden ispiroimaa ja kaasukammioiden sävyttämää tunnelma metallia.. pitää vielä joskus hioa näitä |
jussiohman 05.02.2007 12:30:51 (muokattu 05.02.2007 12:31:58) | |
---|
En perustaa, mutta liittyä johonkin pubi-kover-pumppuun. Ois kova. Sais keikkaa ja joutuis vähän treenaamaan. pitäsköhän pienet |
-Cale 05.02.2007 17:30:42 | |
---|
Sellaisen missä kaikki ois työttömiä ja hengailtais vaan treeniksellä päivät pitkät. Kunnon luuseri rock-group! Itseasiassa tämä olisi hemmetin hyvä lähtökohta kunnon bänditoiminnalle. Kellään ei olisi kiire mihinkään, tai ei ainakaan pitäisi olla. |