Vainhaalee 19.12.2006 18:26:52 | |
---|
En minä ainakaan ja vaikka muusikkoiteni takia osaisinkin, niin konemestarit ei tanssi... Turhaa pyörimistä kypsän lihan ympärillä... The Flashing Psychedelic Kid |
baron 19.12.2006 20:10:54 | |
---|
Kerran joku tanssinopettajaksi opiskeleva kysyi, lähtiskö mun bändi hänen harjoitusoppilaikseen, hän järjestäisi meille daamit. Kun esitin sen bändilleni, mut naurettiin ulos: Tanssimuusikko ei tanssi! Mä olin ainoa toisinajattelija, joka jäi kaipaamaan niitä daameja, joita ei sitten tavattukaan. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
poppamies 19.12.2006 20:13:06 | |
---|
...Kun esitin sen bändilleni, mut naurettiin ulos: Tanssimuusikko ei tanssi!... Kompromissinä voisin myöntää että "tanssimuusikko ei tanssi töissä" G strings are for strippers! |
kimurantti1 19.12.2006 20:14:07 | |
---|
Kerran joku tanssinopettajaksi opiskeleva kysyi, lähtiskö mun bändi hänen harjoitusoppilaikseen, hän järjestäisi meille daamit. Kun esitin sen bändilleni, mut naurettiin ulos... Ei jumaliste! Kyllä meidän bändi olisi ihan mielellään ilmaiset tanssitunnit ottanut. :-) Mä en muutenkaan ymmärrä ihmisten asennevammaa tanssimista kohtaan. Myönnettäköön että kyllä mullakin usein tulee tanssiessa vähän tyhmä olo, mutta se johtuu siitä etten osaa. |
Mulla on ihan oikeesti se näkemys, että jos joku tanssija joskus keikalla tulee valittamaan jotain mun bändin piisien tanssittavuudesta, niin jos itse olisi edes keskinkertainen/huipputanssija, niin sen väitteet tiedon auktoriteetilla kumottaisiin. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |