Aihe: Emagic big box
1
Halldor
03.12.2003 13:42:10
Kannattaako moista ostaa? Olen tässä kaavaillut kannettavaa äänityslaitteistoa, joka olisi seuraavanlainen: Ibook G4, M-audio FW410 ja sitten tuo big box, tai joku muu musaohjelma. Onko tässä mitään järkeä?
WanhaWetäjä
03.12.2003 17:19:13

Big boxia oon mäkin harkinnut...olis kiva tosiaankin kuulla jonkun sen jo ostaneen mielipide:-)

Sen verran tiedän että tää bb:n äänityssofta vastaa entistä
Logic Silveria,eli puuttuu siitä aikas paljon tavaraa jos vertaa Goldiin tai Platiniumiin,toisaalta sitten on mukana nää samplerit ja muu sälä...kato Emagicin sivuilta,siellä on taulukko missä näiden kolmen Logicin ominaisuudet ovat rinnakkain:-)
Iso-K
04.12.2003 14:39:00

oon kuulu vähän negatiivista tosta fw410:stä

http://www.macmusic.org/agora/forum … ;hl=firewire+410&s=&lang=EN

et melkeen se emagicin e62m vois olla parempi.
oon ite hankkimas kans sekvensseri pläjäystä ja miettiny bigboxin ja gold production kitin valillä. toi GPKit sisältää myös ton e62m:n ja b3 urkusoftan (sekä tietty logic 6 gold)
Kalu - Rock 'til You Drop!
Halldor
04.12.2003 19:24:02
Joo olis toi Emagicin oma purkki varmaan parempi, mut siinähän on vaan analogiotot eikä mikkietusia niinkun 410:ssa.
WanhaWetäjä
07.12.2003 18:42:41

Tämähän on tosiaan Logic sarjassa perusraituri perusplugareilla. 24 bit, 48 raitaa, 16 sample instrumenttia. Raiturin lisäksi mulle on yhtä tärkeä tässä paketissa toi EXSP24 sample playeri. ES1:kin on mainio analogisyna mallintaja

Millä vermeillä oot ton musanäytteen tehnyt,se oli ihan jees:-) ??
Kuinka paljon raitoja sulla on käytössä yleensä ja millasella koneella tota systeemiä pyörität ja ennenkaikkea koska olet kitaristi niin toimiiko tossa big boxi-Logicissa reaaliaikaset efektit?
Janne19691
08.12.2003 14:01:03 (muokattu 08.12.2003 14:05:31)

Millä vermeillä oot ton musanäytteen tehnyt,se oli ihan jees:-) ??
Kuinka paljon raitoja sulla on käytössä yleensä ja millasella koneella tota systeemiä pyörität ja ennenkaikkea koska olet kitaristi niin toimiiko tossa big boxi-Logicissa reaaliaikaset efektit?

Kiitos!! Tuossa biisissä on 4 audioraitaa (kitarat + beisi) ja 6 audioinstrumenttiraitaa (eli Logicin EXSP24 sämpleriraitaa). Mun kone on ihan keskiverto eli 1,3 GHz Duron/512 MB, 7200 rpm HD winXP:llä. Olen miksannut koneella yhden biisin aikaisemmin jossa oli 16 raitaa audiota ja runsaasti plugineja bussissa ja inserteissä eikä ollut ongelmia tehon kanssa ollenkaan. WinXP niinkuin muutkin wintoosat kannattaa virittää tätä tarkoitusta varten.

Reaaliaikaiset efektit toimii tottakai (eikös kaikissa nykyraitureissa). Äänittäessä efektejä ei tosin voi ns. printata raidalle eli jos sulla on esim. kitaravahvistinplugin niin sitä ei pysty äänittämään raidalle muuten kuin jälkikäteen Bouncella. Eli playbackissa se tietenkin sitten toimii.

Se Logic 6:n Freeze toiminnon pystyy tekemään 5.5:ssa Bounce&Add toiminnnolla ihan yhtähyvin jos alkaa koneesta jossain vaiheessa loppumaan teho esim. runsaiden efektien takia.
Rule #1: There are no rules.
WanhaWetäjä
09.12.2003 14:18:50

Perskules...pitäsköhän investoida,varmaan hinta/laatusuhde on kohallaan ja kun noita uusia Logiceja ei enää muita saa,niin kenties ??
Peki-DP
09.12.2003 14:34:00
Ton Freeze:n saa myös tällä
http://www.fxfreeze.com/product.html
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)