Force 24.11.2003 00:35:19 | |
---|
Kyllä se on kuulkaas TOKAI Custom Edition presari EMG:n aktiiveilla. Kasari basso! Viimesen päälle hyvä työnjälki ja soundi. ja omistan juu kyseisen vehkeen. voi käydä katsomassa osoitteessa www.forcesite.com |
Niskamies 24.11.2003 08:42:33 (muokattu 24.11.2003 08:44:25) | |
---|
Haist sinä vaan. Tossa on stereotremelo. Ja EQ on stack-knobbina. +plus siis oma kaappi/styrkkari ja vielä on tuo harvemmin nähty pitempi malli. Koko nimihän on Rhodes Suitcase 88. Ei kuule rhodesit paljon pömpöösimmäksi mene tosta... (hymiö tähän) Höh, sulla todellakin on 88 kun mulla on vain 66. Hauska vehje toi silti on, mutta se oma vahvistn ja kaappi painaa ihan liikaa. Hanki presari ja ole tosimies! |
Karlsson 24.11.2003 08:46:34 | |
---|
Höh, sulla todellakin on 88 kun mulla on vain 66. Hauska vehje toi silti on, mutta se oma vahvistn ja kaappi painaa ihan liikaa. Joo, mulla on pitempi... Ei tosiaan hirveesti jaksa roudailla ympäriinsä, sen verran hevisetti on toi. "Soitat vanhaa jaskaa ja rekkaeta. Keräilet vinyylejä. Soundi-ihanne bassoon on -60 luvulta.
Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä." -arva |
absqua 24.11.2003 08:58:26 | |
---|
Onkos tuo '78 joku merkittävä vuosi Presareiden valmistuksessa? Ei se ainakaan minun tietääkseni ole sen kummempi vuosi kuin muutkaan 70-l vuodet presareiden kannalta. Sen sijaan ulkonäöltään presari muuttui hieman vuoden '76 aikana kun sarjanumero siirrettiin kaulalevystä lapaan. Lisäksi lavassa olevan "precision bass"-tekstin kirjasintyyppiä sekä Fender-logoa muutettiin ja pienennettiin. Muilta osin presari pysyi samanlaisena. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Karlsson 24.11.2003 09:02:16 | |
---|
Onkos tuo '78 joku merkittävä vuosi Presareiden valmistuksessa? Ei kait mitenkään sen kummenmin kuin Absqua tuossa totesi. Täällä Mnetissä on vaan jostain syystä porukalla juuri tuota vuosimallia. "Soitat vanhaa jaskaa ja rekkaeta. Keräilet vinyylejä. Soundi-ihanne bassoon on -60 luvulta.
Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä." -arva |
Mikä on paras basso, jota olette päässeet soittamaan ? Warwick Corvette Standard Millä tavalla se oli paras(soundi, ulkonäkö, soitettavuus) ? Noi kaikki Omistatko itse kyseisen basson ? Kyllä he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
Pancamo 04.12.2003 18:52:07 | |
---|
Gallup-muotoinen 3-vaiheinen kysymys basisteille: Mikä on paras basso, jota olette päässeet soittamaan ? Millä tavalla se oli paras(soundi, ulkonäkö, soitettavuus) ? Omistatko itse kyseisen basson ? Vielä kun olisi udeltu mistä soitin on hankittu ja mihin hintaan... |
da_Punk 05.12.2003 11:15:01 | |
---|
Kyllä se on kuulkaas TOKAI Custom Edition presari EMG:n aktiiveilla. Kasari basso! Viimesen päälle hyvä työnjälki ja soundi. ja omistan juu kyseisen vehkeen. voi käydä katsomassa osoitteessa www.forcesite.com Jätkällä on sama beissi ku mulla. On vain erivärinen Jokainen meistä on alasti, vaatteidensa alla |