lord of this world 15.12.2006 21:34:18 (muokattu 15.12.2006 21:34:51) | |
---|
Aika huonosti kyl... Ainoa jonka tästä lonkalta muistan oli Downfallin kertosäe.. Kuoppalan viimeisen COB keikan nähneenä voin sanoa että aika lailla 60%- 40% noi meni...ainaki silloin mm. Towards dead end, Follow the reaper, Lake Bodom, Deadnight warrior...oli Kuoppalan vetämiä liidejä Mä tuun munakennottaan sua! |
hullu_ukko 17.12.2006 01:28:30 | |
---|
No niin lapsukaiset! Kertoilkaas nyt mistä levystä kannattaisi lähteä perehtymään tähän Buudumin tuotatoon. Muutamia biisejä kuulleena voisin sanoa diggailleeni erityisesti ainakin Needled 24/7 ja Follow the Reaper nimisistä biiseistä. Kyllähän Hate Me ja Angels Don't Kill ovat olleet myös aika kivan kuuloisia. No mutta te jotka jotain tiedättekin, kertokaa ihmeessä mistä kannattaisi lähteä liikkeelle. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
saastara 17.12.2006 01:46:35 (muokattu 17.12.2006 01:48:03) | |
---|
No niin lapsukaiset! Kertoilkaas nyt mistä levystä kannattaisi lähteä perehtymään tähän Buudumin tuotatoon. Muutamia biisejä kuulleena voisin sanoa diggailleeni erityisesti ainakin Needled 24/7 ja Follow the Reaper nimisistä biiseistä. Kyllähän Hate Me ja Angels Don't Kill ovat olleet myös aika kivan kuuloisia. No mutta te jotka jotain tiedättekin, kertokaa ihmeessä mistä kannattaisi lähteä liikkeelle. Something Wild on semmosita hivenen kellarimpaa kamaa.. Hirmuisesti eri elementtejä ymv shittiä. Hatebreeder on puhdasveristä tilujuhlaa alusta loppuun.. Askel popimpaan suuntaan monessakin mielessä. Follow the Reaperista en paljon sanottavaa keksi, itselle edelleen ehkä se "bodomein levy". Tästä voisi olla hyvä aloittaa. Hate Crew Death Rollista sitten lähti käyntiin tämä muunnoskausi mikä kulminaatio tämä uusi Are You Dead yet?-levy on.. Astetta enemmän sinne jenkkirässin suuntaan.. Enemmän turpaanvedon henkeä ja räyhää.. Kuten tuolla jossakin aiemmin mainitsin, Bodomin kehityskaari joka voi avittaa ostopäätöksissä: Angstaavan gootahtavasta ranteet-auki-Visa-kortilla-nuorukaisesta kaljaa kittaavaan fuck-you-you-fucking-fuck-räyhähenkeen. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Jake.e 17.12.2006 02:08:39 | |
---|
Something Wild on hyvä debyytiksi ja sisältää tosi kovia biisejä. Kuitenkin in the shadows laskee levyn arvoa tosi paljon (minulla siis). Kuitenkin ihan perehtymisen arvoinen. Hatebreeder on puhdasveristä tilujuhlaa alusta loppuun Aivan, mutta varmasti yksi raskaimmista, jollei raskain bodom lätty. Follow the Reaper tosi melodinen ja kova lätty. Hate Crew Death Roll on varmasti yksi kovin metallilätty suomesta koskaan. Kuitenkin miinuksena sanotaan että FUCKFUCKINGFUCKFUCKFUCK!! jutut olisi jättää kokonaan pois. Musat ovat kuitenkin kohdalla ja toimivat kuin ikiliikkuja kun levyyn pääsee sisälle. Are You Dead Yet? Tämä oli itselle hyvin outo levy. Musat parhaat koskaan bodomin historian ajalta, mutta sanoitus kääntyi entistä enemmän vain sinne FUCKFUCKFUCKFUCK!!! osastolle. Hullu ukko kannattaa varmaan aloittaa perehtyminen follow the reaperista tai hate crew death rollista. Jos olet sellaisen punkahtavamman menon ystävä niin sitten katsahda hatebreeder myös. Jerk. |
saastara 17.12.2006 05:27:05 | |
---|
Kuitenkin in the shadows laskee levyn arvoa tosi paljon (minulla siis). Minusta tuo on aina ollut turhan parjattu kappale.. Kaikkien toimesta. Minusta tuo on yksi Bodomien parhaita. :D Jos olet sellaisen punkahtavamman menon ystävä niin sitten katsahda hatebreeder myös. Minusta taas Are You Dead Yet? & HCDR ovat nimenomaan tuota punkkimeininkiä lähempänä.. Itse en löydä Hatebreederistä lähes mitään punkkiin viittaavaa. Jos nyt ei lasketa nimiraidan C-osaa mukaan. :) Mutta kaiketi tässäkin on kyse enemmän siitä minkä joku määrittelee punkiksi.. Minä vain löydän noista uusista kaljahuuruisista rähinärankisteluista enemmän punkkia kuin 'breederistä joka on melkoisen melodista, steriiliä übertilutuplabassarijuoksutusta alusta loppuun. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Thule 17.12.2006 11:51:10 | |
---|
Minusta tuo on aina ollut turhan parjattu kappale.. Kaikkien toimesta. Minusta tuo on yksi Bodomien parhaita. :D Aivan samaa mieltä. Monesta paikkaa muistan lukeneeni kuinka juurikin tätä biisiä on lytätty. Miksi ihmeessä? Itse en ole juurikaan muuta Bodomia kuunnellut omistamani Something Wildin lisäksi, eikä In The Shadows pullahda siitä kokonaisuudesta mielestäni mitenkään erityisesti ulos. Am I missing the point or what? :o Rape. Murder. It's just a kiss away. New intelligence arise in emptied bodies. |
Mimi 17.12.2006 12:41:54 | |
---|
No niin lapsukaiset! Kertoilkaas nyt mistä levystä kannattaisi lähteä perehtymään tähän Buudumin tuotatoon. Muutamia biisejä kuulleena voisin sanoa diggailleeni erityisesti ainakin Needled 24/7 ja Follow the Reaper nimisistä biiseistä. Kyllähän Hate Me ja Angels Don't Kill ovat olleet myös aika kivan kuuloisia. No mutta te jotka jotain tiedättekin, kertokaa ihmeessä mistä kannattaisi lähteä liikkeelle. Follow The Reaperista oli helppo aloittaa itsellä. Tai helppo ja helppo, mutta siitä lähti. Hatebreeder ja Follow on kuitenkin suhteessa aika samankaltaisia levyjä joista oli sitten ihan luonnollista hypätä Hate Crew Deathrollin kyytiin. Viimeisin onkin sitten taas jo aika erilainen tuotos. Ensimmäistä albumia en ole tähänkään päivään mennessä kuullut. Pitäis varmaan joskus. "Karkaileva lehmä vs. pitkäsäärinen yleisurheilijatyttö... What's the difference?" - SirElwood Vain sanoja |
Speedball 17.12.2006 13:21:35 | |
---|
Follow The Reaperista oli helppo aloittaa itsellä. Tai helppo ja helppo, mutta siitä lähti. Hatebreeder ja Follow on kuitenkin suhteessa aika samankaltaisia levyjä joista oli sitten ihan luonnollista hypätä Hate Crew Deathrollin kyytiin. Viimeisin onkin sitten taas jo aika erilainen tuotos. Ensimmäistä albumia en ole tähänkään päivään mennessä kuullut. Pitäis varmaan joskus. Ite alotin Hate Crew Deathrollilla ja on edelleen mun mielestä yks parhaista levyistä ikinä ja samalla bodomin paras. Sitä seuraa Follow the reaper jo senkin takia että siinä Allun laulutapa alkoi muuttua enemmän tähän uuteen suuntaan josta pidän enemmän. Jos Hatebreederillä olis samalainen laulu ku esim HCDR:lla ois se tokaks paras levy. Something Wild joo vähä liian kellari kamaa TOSIN levyltä löytyy n.5 vitun helmeä biisiä. Are You Dead Yet taas nyt on sellanen "Radio" levy. Öööh joop näin ite suosittelen kuuntelun aloittamista Hate Crew Deathrollista JOS on kuunnellut ennen samaa kun minä aikanaan ja nykyään eli tyyliä Metallica Maiden Megadeth Pantera.... Metal up your ass!!! |
Teemu K. 17.12.2006 13:44:22 (muokattu 17.12.2006 13:45:13) | |
---|
Jos Something Wildin aikoo ostaa, kannattaa varautua neo-klassiseen tilu + juntta meininkiin, mid-scoop -soundeihin ja kaulamikillä vedettyihin sooloihin. Mozartin teoksista on kopioitu myös suoraan melodioita, joita on kiva bongailla. Hatebreederillä on rouheat kitarasoundit ja kappaleisiin on helpompi päästä kiinni. Melko tilu levy. Follow the Reaperillä on taas jotenkin steriilin oloinen soundi. Kappaleet on melko samaa luokkaa Hatebreeder -levyn kanssa. Hate Crew Deathroll on omasta mielestäni varmaankin paras tai toiseksi paras Hatebreederin jälkeen. Hiotut soundit ja muutenkin kovin mielekkään kuuloinen levy. Are You Dead Yet? tuntuu omasta mielestä jotenkin 'liian jenkiltä'. En tiedä mikä tuon vaikutelman tekee. Varmaankin uudet musavideot :). -- Ensimmäisenä kokeilisin Hate Crew Deathrollia ja Hatebreederiä. Molempiin on helppo päästä kiinni. Kettu kuittaa. Kymmenellä kahdesta on lukihöiriä! |
Parasite 17.12.2006 13:53:32 | |
---|
Mainittakoon nyt vielä että ainakin mun mielestä Follow The Reaperilla Laihon vokaalit on parhaimmillaan ja rankimmillaan. Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
moottorisaha 17.12.2006 13:56:29 | |
---|
Mainittakoon nyt vielä että ainakin mun mielestä Follow The Reaperilla Laihon vokaalit on parhaimmillaan ja rankimmillaan. Kyllä ne vokaalit vielä tuolla levyllä ovat aivan paskat. HCDR:llä rupeaa vokaaleiden osalta olemaan jotakin järkeä ja ehdottomasti parhaimman kuuloiset ne ovat AYDY:llä. Vanhemmilla levyillä se on sellaista että koitetaan väkisin vääntää muka joku todella rajun kuuloinen soundi, mutta uudemmilla siihen lauluun on tullut oikeasti aggressiivisuutta ja huutamista, siis ihan oikeaa fiilistä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Parasite 17.12.2006 14:10:26 | |
---|
Kyllä ne vokaalit vielä tuolla levyllä ovat aivan paskat. "Some guys like it missionary, some guys like it doggystyle and some guys like other guys" Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
Räkkipeli 17.12.2006 16:03:57 | |
---|
Kyllä se Hatebreeder on se oikee Bodom-lätty! Uudemmat on toki hyviä levyjä, hyvää musiikkia ei siinä mitään, mutta noin sävellysten perusteella ja Bodom-hengessä paras on Hatebreeder! Toinen on se Follow The Reaper. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
hullu_ukko 17.12.2006 16:09:32 | |
---|
Danke kaikille vastanneille. Tuo HCDR taitaa olla sitten pakko-ostos jos se tosiaan tuota suuresti rakastamaani jenkkimetallia muistuttaa. Follow the Reaper saattaa myös tarttua mukaan jos se tuolla jossain tulee vastaan. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Novac 17.12.2006 20:19:58 | |
---|
Danke kaikille vastanneille. Tuo HCDR taitaa olla sitten pakko-ostos jos se tosiaan tuota suuresti rakastamaani jenkkimetallia muistuttaa. Follow the Reaper saattaa myös tarttua mukaan jos se tuolla jossain tulee vastaan. Osta kaikki niin tiedät. Vähän ympäripyöreätä kysyä että mikä pitäisi ostaa kun kaikki listaavat omat suosikkinsa. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Ibanez_90 17.12.2006 20:59:36 | |
---|
Niin voisiko joku nyt kerrata mitä biisin pätkiä Laiho ja Latvala soitti siinä Chaos Ridden Year DVD:llä ennen Downfallia? Olen Stratocaster_90 |
Antti1997 17.12.2006 21:02:13 | |
---|
Niin voisiko joku nyt kerrata mitä biisin pätkiä Laiho ja Latvala soitti siinä Chaos Ridden Year DVD:llä ennen Downfallia? Mötley Crue - Too Young to fall in Love Judas Priest - Breaking the Law AC/DC - (ei nyt tule biisin nimeä mieleen) Dio - Holy Diver |
MV 17.12.2006 21:51:03 | |
---|
Tuo AC/DC:n biisi tais olla That's the way i wanna rock'n'roll mikäli oikein muistan edellisiltä sivuilta. |
Tuo AC/DC:n biisi tais olla That's the way i wanna rock'n'roll mikäli oikein muistan edellisiltä sivuilta. jep sehän se :D pakko ottaa crediitit ku mä ne sinne vastasin :D Metal up your ass!!! |
Novac 20.12.2006 16:28:51 | |
---|
Mun mielestä Follow The Reaper on kaikkein "Bodomein" levy. Kaikista muista levyistä tulee mieleen joku toinen bändi, mutta Follow The Reaperilla Bodomin soundi on omin. mikä on olutta on nyt mennyttä... |