Aihe: Apua Amatöörille Cubase SX 2.0!!??
1
JL
03.12.2003 21:42:37
Olen tosiaan aloittelija näiden äänityssoftien kanssa. Olen kuin olenkin onnistunut saamaan cubasen asennettua, ym. Kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta kun yritän äänittää soittoa, mitään ei tartu "nauhalle". Soitto kyllä kuuluu kaiuttimista! 2. Ongelma, esim. vahvistinsimulointi (cakewalkista) ei toimi, säädöt löytyy, kaikki muuten ok, mutta kuulen ainoastaan sen "prosessoimattoman" signaalin joka äänikortin inputtiin menee! Apuwa.
Henga
04.12.2003 00:36:14
Noh, katsopa sieltä manuaalista.

Onse kumma kun amatööreilläkin on nykyään varaa ostaa useiden tuhansien markkojen arvoisia musiikkisoftia...

Niin. Ennen vanhaan ainoastaan ammattilaiset saivat puhua kyseisistä asioista. Perustettiin jopa lynkkauspartioita jos kylällä joku oli saatu kiinni kyselemästä typeriä. Varsinkin keskustelupalstoilla oli valvonta kovaa..
JulGubbe
04.12.2003 01:19:54
Point taken. Olen pahoillani.
I would've gotten away with it, too, if it hadn't been for those kids and that dog!
JL
04.12.2003 06:15:20
Lue: amatööri äänittelyssä tietokoneen kanssa. Mistä Te mun taloudellisen tilanteen tiedätte?? OISHAN se tietty kiva jos joku vaikka YRITTÄISI auttaa... Ai että "lue sieltä manuaalista", justjust. Oon kaikki mahdolliset lukenut, mitä ohjelman mukana tuli, mikä nyt hiukan äänitykseen ja setuppeihin liittyy, EIKÄ kyllä löydy. Sen takia mä tänne vähän niinku kirjoitin...
waxivore
04.12.2003 08:57:25 (muokattu 04.12.2003 08:59:01)
No jos sulla on originaali ja ei toimi, niin ota yhteyttä Steinbergin tuotetukeen. Mulle vastasivat vastaavaan ongelmaan sähköpostitse kolmessa päivässä.
Sun pitää olla tietty rekisteröity käyttäjä ennen sitä.

Sitten jos muutenkin tämmösiä asioita rupee kyselemään täällä, niin ois hyvä sanoa, että mikä kone, äänikortti, emo jne. Esimerkiksi itselläni ongelman aiheutti äänikortti.

EDIT: Se ohje tuotetukeen ottamisesta löytyy siitä manuaalista.