Lord of the strings 18.12.2006 16:55:10 | |
---|
Paritanssit menee. Tottapuhuen pidän niistä paljon. Etenkin foxtrotista. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
hjukke 18.12.2006 16:58:48 | |
---|
Mukava huomata että monet täällä "eivät vain osaa" mitään modernia settiä. Se ei vaan sovi suurimmalle osalle ihmisistä. Kyse ei ole estoista edes eikä mistään, vaikka olisi kuinka jurrissa ja huono jumputus soi niin ei lähde. Amen. Hyvä niin. Perinteiset hommat menee huomattavasti paremmin, joskaan ei silti loistavasti, Nimim. 3:t wanhojen tanssit. Kaikki rannekellotornin mukana |
Paritanssia sitä tuli muutama vuosi takaperin tanssittua kilpamuodossaan, muutama pieni kilpailukin tuli voitettua. Eli osaan tanssia, itse asiassa nautin siitä, jos pai on hyvä... "Sama se onko kikkeliä vai ei kunhan letti pyörii."
Hyrde |
Tuomas. 18.12.2006 17:53:35 | |
---|
Nojoo. Mitä nyt koulussa oon tanssinu niin on mennyt yllättävän hyvin. Luultavasti toi harrastus siinäkin touhussa auttaa. V.U.K #34? |
NHR 18.12.2006 18:36:05 | |
---|
I have as much authority as the Pope. I just don't have as many people who believe it. ~ George Carlin |
kassper 18.12.2006 18:55:13 (muokattu 18.12.2006 18:56:37) | |
---|
Jurrissa osaan jorailla tosi hyvi, tietysti, krhöm... Jåå. Paritansseja on tullu veivattua viimeeks yläasteella, mutta ens kesäks ajattelin, että pitäs vähän treenailla ja palautella noita askelia. Tyttöystävä on tanssija, niin sen kanssa on hyvä harrastella ja pitäähän sitä nyt kerran elämässä käydä lavatanssit kokeilemassa. Eli akat juoruaa, kun ukot juo kossua nurkan takana, että uskaltaa sitten miesten hakuun ja myöhemmin tappelemaan kilpakosijoiden kanssa :D Ei muusikon ole pakko osata tanssia, mutta on siitä varmaan jotain hyötyä siellä lavallakin :) Ja ehkä lavan takanakin. Tanssiminen on mukavaa ja parasta, mitä mitä mies voi tehdä housut jalassa. Paskomisen jälkeen. Tai siis... Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
"Jos aika on rahaa ja mulla ei oo aikaa, niin päättelepä siitä", sanoin kansalaisjärjestön edustajalle |
TheLemon 18.12.2006 18:55:49 | |
---|
No osaan tanssia jotenkuten, en parhaimmasta päästä mutta en iha karmea tanssia ole myöskään. Se onkin eri juttu, että pidänkö tanssimisesta. "Joulu on GAS:in aikaa." |
willie 18.12.2006 19:00:06 | |
---|
En ole koskaan osannut tanssia, mitä nyt sellasta päätöntä pogoilua.. Bassoa vuodesta 1972. |
Ahmir 18.12.2006 19:21:25 | |
---|
mitä nyt sellasta päätöntä pogoilua.. Juuri tässä olen taiteilija. Hiljaisuus on kukka. |
discominister 18.12.2006 20:03:02 | |
---|
Minusta ainakin tuntuu, että musiikkiin perehtyneenä osaa ottaa siihen rytmiin paremmin kiinni. |
Shemhamforash 18.12.2006 21:02:16 | |
---|
Onhan sitä tullut joku kymmenen vuotta harrastettua, niin show- kuin paritanssejakin ja kaikkea siltä väliltä. Latinorytmiset ehdottomia suosikkeja. Se on vaan niin kivaa! Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
päänahka 18.12.2006 21:09:25 | |
---|
En osaa tanssia. Olisi kyllä hienoa osata tangoa ihan täysiä. Up and down, that's how energy stays alive. |
unable 18.12.2006 21:35:41 | |
---|
En osaa laulaa enkä osaa tanssia, mutta osaan vielä jotenkuten läpytellä käsiäni. |
Pasi 95 18.12.2006 22:02:06 | |
---|
No tottakai nyt muusikko tanssia osaa...! "Old Time Rock `n` Roll" --> ja keikkaa pukkaa! |
Milkop 18.12.2006 22:26:13 | |
---|
En osaa enkä tanssi. Paitsi aivan hyperavaruudellisissa päihtymystiloissa. Ja silloinkin se on vain sellaista huojumista. Vanhojen tanssit meni miten meni, sen jälkeen ei ole "oikeata" tanssimista tullut harrastettua. |
Sertzo S 18.12.2006 22:48:54 | |
---|
No tottakai nyt muusikkot tanssia osaavat...! Osaavat toki! Mutta kun he eivät tarvitse monasti tätä esileikin alkuseremoniaa kuin vain harvoin omassa toimenkuvassaan. Muut tekivät ns. "alkulämmittelyn" puolestaan ja he soittajina sitten "korjaavat sadon." No, pettymyksiäkin tulee, mutta tyrkyllä on - oli ainakin ennen jo uusi "Ulla" Tämä on vain elämää. Sielu arpia täynnä näissä asioissa varmasti itse kullakin noissa toiminnoissa. " Pienet murheet lähtevät murehtimalla, isot itkemällä." Silleen. :) |
poppamies 19.12.2006 00:28:03 | |
---|
Osaan jotain, ainakin rumbaa, cha-cha, jiveä, buggia ja foxia. G strings are for strippers! |
Hot RedX 19.12.2006 09:17:26 | |
---|
Ainakin pitää osata heilua rytmissä, että näyttää lavalla uskottavalta. Eric Clapton on poikkeus! So What? Who Cares? What ever... |
Blues-Mobile 19.12.2006 11:13:34 | |
---|
:) Yksin onnistuu kyllä ja parin kaljan jälkeen sitä tanssii oikein mielelläänkin jopa. Paritansseista onnistuu ainoastaan valssi...tarkoitus olis kyllä opetella paremmin jos tulis hyvä* tilaisuus opetella (*=ilmainen, mielellään nopea, aikatauluun sopiva kurssi). On tullu pari kertaa häpäistyä ittensä oikein kunnolla ku on lähteny muutamassa oluessa tanssiin...kerran tanssitin kyläjuhlilla useita naisia ja kaikenlaisia tyylejä siinä kyllä mentiin; valssit, humpat, tangot, foxit, lattarit...huh huh, kyllä aamulla nauratti:) ...eikä tämä ole ainut kerta, muut kerrat ovat vaan hieman lievempiä. Mielestäni muusikon ei ole pakko osata tanssia. Tietysti on hyvä jos soittaa paljon tanssikeikkaa, että tietää sitten miltä tuntuu tanssia foxia, valssia ym..ettei esim. laske liian nopeita tempoja. Temmotkin kyllä oppii tuntemaan, veikka ei tanssia osaisi. "Ooppera? Hyi saatana!"
(Seppo Räty IS:n haastattelussa 1991) |
Groovelover 19.12.2006 18:08:16 | |
---|
Ei, en todellakaan osaa tanssia, edellinen kerta kun tanssin oli häävalssi vuonna 1994, eikä sekään nyt niin jumalaisen hienosti mennyt. Ei muusikon tarvitse osata tanssia, riittää kun osaa soittaa niin että yleisöllä alkaa tanssijalka vipattamaan. Yksi parhaimpia kokemuksia oli uudenvuodenkeikka milleniumyönä eli uudenvuodenaatto 1999-2000; olin keikalla vetämässä ja lavan edessä oli kaksi törkeän hyvännäköistä mustaa mimmiä joraamassa, siinä sitä mietti että "jess, nyt toimii kun mustatkin joraa". "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |