Aivan mahtis keikka! Uskomattoman hyvää kitarointia. Onkohan levykin hyvä? |
absqua 18.12.2006 15:04:35 | |
---|
Aivan mahtis keikka! Uskomattoman hyvää kitarointia. Onkohan levykin hyvä? No kyllä se levykin, siis tää uudempi, on ihan he*vetin hyvä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Wahi 18.12.2006 16:25:18 | |
---|
Aivan mahtis keikka! Uskomattoman hyvää kitarointia. Onkohan levykin hyvä? Approach on aivan helvetin kova. Ei se Experience huono ole, hyvä sekin, mutta ei ihan niin hyvä kuin Approach. "Kyllä pöyhkeä proge aina rehellisen rock 'n' rollin voittaa!" |
Todenpuhuja 18.12.2006 19:45:41 | |
---|
Pakko todeta tuon eilisen provinssitaltioinnin ja viime kuussa livenä nähdyn keikan jälkeen että kyllä oli VHB ruosteessa tuolloin provinssiaikaan, vaikka ei se silloinkaan huonosti mennyt. Tavastialla viimekuussa laulut toimi pirun paljon paremmin ja tietysti Kien käsi oli silloin jo kondiksessa joten se saattoi vaikuttaa asiaan, mutta huomasi kyllä että kun bändi oli koko kesän ja syksyn keikkaillut niin meno/soitto/laulu oli huikeasti parempaa kuin tuossa provinssikeikalla. Huomioikaa nyt tosissaan, että Provinssiveto oli vasta bändin ensimmäisiä yhdessä, noita Lokakuun keikkoja taas edelsi suhteellisen iso turnee. Eli tietysti kehitystä on tapahtunut. :) "Peace, love & Kingston Wall!" |
Kukkis 77 19.12.2006 02:08:56 | |
---|
Radiosta kuulin jonkun biisin, olikohan joku In Your Arms tahi vastaava. Ihan kuunneltava biisi, ts en vaihtanut kanavaa. Mutta yllätys oli se, että biisin esittäjä paljastui suomalaiseksi. Kovin oli mielestäni ikäänkuin brittisoundinen veto. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
sathyabro 19.12.2006 02:53:20 | |
---|
tälleen orkesterin suhteellisen virallisena jäsenenä voin kait osallistua sen verran keskusteluun, että joo oltiin (ainaki minä) melko lailla kakkelbakkelit housussa tuolla seinäjoella. meikäläisen 6 keikka ever leadlaulajana ja tolla kokoonpanolla toka keikka. täälläki ku teitä muusikonrokuja näyttää hengailevan, niin miettikääpä miltä tuntuu olla ziljoonan tv kameran edessä ku ei tiedä edes mitä pedaalia pitäis seuraavaks painaa... ja sit pitäis vielä esittää vakuuttavaa laulaja-artistia siinä sivussa... ja muistaa soittaessaan suunnilleen miten biisit meni... mutta, koska täällä on meitä kiiteltykin ja sparrattukin niin tuonpa nyt tännekki meidän nettisivujen ohella kiitokseni ja kauniin kumarrukseni menneen syksyn ja miksei myös kesän tiimoilla ilmenneestä positiivissävytteisestä vastaanotostanne. jep, ihan teitä arvon keskustelijoita varten kirjauduin tähänkin nettihelvettiin tuodakseni keskusteluun tuulahduksen sitä "oikeaa ja aitoa vhb läsnäoloa". toki homma alkaa olemaan paljon paremmin läjässä näin 25+ keikan jälkeen ja jopa oikeasti nautimme aivan helvetisti soittamisesta kimpassa. toivottavasti innokkuutenne kantaa teidät katsomaan maaliskuussa taas keikkojamme, joita ripottelemme ympäri suomenmaata... siihen asti kuulemiin ja tietenkin parhaat joulutoivotukset kaikille muusikoiden.net keskustelijoille ja sillee toivoo mikko / vhb |
Hetfield 19.12.2006 03:12:47 | |
---|
siihen asti kuulemiin ja tietenkin parhaat joulutoivotukset kaikille muusikoiden.net keskustelijoille ja sillee toivoo mikko / vhb Jouluja sinnekinpäin. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
Juzzu 19.12.2006 10:22:13 | |
---|
siihen asti kuulemiin ja tietenkin parhaat joulutoivotukset kaikille muusikoiden.net keskustelijoille ja sillee toivoo mikko / vhb Kiitos itsellenne, Lutakon veto ainakin oli loistava ja upea, kuten myös Approach. |
JCM 19.12.2006 10:34:13 | |
---|
siihen asti kuulemiin ja tietenkin parhaat joulutoivotukset kaikille muusikoiden.net keskustelijoille ja sillee toivoo mikko / vhb ..ei muuta ku hyviä jouluja sinnekin! VHB- levyä ei oo tullut vielä hankittua, mutta se vähä matsku mitä oon kuullu on kyllä vakuuttanut. Kiitoksia vain oikein hyvästä musasta.
"Tulispa vaikka meteoriitti tai jotain jännää." - Sunna |
Wahi 19.12.2006 15:11:09 | |
---|
siihen asti kuulemiin ja tietenkin parhaat joulutoivotukset kaikille muusikoiden.net keskustelijoille ja sillee toivoo mikko / vhb Jees, hyvät joulut sinnekin päin! Uutena vuotena sitten nähdään taas. "Kyllä pöyhkeä proge aina rehellisen rock 'n' rollin voittaa!" |
Tietysti Pauligin 19.12.2006 15:36:45 (muokattu 19.12.2006 15:37:16) | |
---|
VHB:n sivut ei toimi, aamulla kylläkin. Muilla? E: eiiiiiii mitään, toimii. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
KooAa 19.12.2006 16:08:39 | |
---|
Mie en tykkää mut eihän kaikkien tarviikkaan. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Mimi 19.12.2006 18:56:17 | |
---|
toki homma alkaa olemaan paljon paremmin läjässä näin 25+ keikan jälkeen ja jopa oikeasti nautimme aivan helvetisti soittamisesta kimpassa. toivottavasti innokkuutenne kantaa teidät katsomaan maaliskuussa taas keikkojamme, joita ripottelemme ympäri suomenmaata... No jos eksytte uudemman kerran tänne peräkorpeen (noh, Kuopio), niin se on ihan satavarma, että tulen taas kiusaamaan teitä kameran kanssa :D! Sen verran kovasti tykkäsin viime kertaisesta menosta ja meiningistä että kelpaa katella lisääkin moista touhua. Ja kyllä tosiaan kehitystä on huomattavissa tuosta Provinssista tähän päivään. siihen asti kuulemiin ja tietenkin parhaat joulutoivotukset kaikille muusikoiden.net keskustelijoille ja sillee toivoo mikko / vhb Sitä samaa koko bändille. "Karkaileva lehmä vs. pitkäsäärinen yleisurheilijatyttö... What's the difference?" - SirElwood Vain sanoja |
superfly 19.12.2006 19:58:40 | |
---|
Tampereen keikka Klubilla oli aivan loistava. Yksi parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt. Vaikea edes ymmärtää miten hyvin tämä toimii livenä. Monttu auki olin alusta loppuun asti. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
pardy 19.12.2006 20:11:45 | |
---|
Tampereen keikka Klubilla oli aivan loistava. Yksi parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt. Vaikea edes ymmärtää miten hyvin tämä toimii livenä. Monttu auki olin alusta loppuun asti. Wittu kun piti olla omalla keikalla silloin. Provinssin vetoa olin tsiigaamassa ja jo siitä jäi uskomattomat fiilarit. |
sus 19.12.2006 20:23:18 | |
---|
siihen asti kuulemiin ja tietenkin parhaat joulutoivotukset kaikille muusikoiden.net keskustelijoille ja sillee toivoo mikko / vhb Hyvää joulua, ootte ihaniii! Iik! Tietääköhän kukaan muuten onko sinne uudenvuoden bileisiin vielä lippuja? sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. |
J.Hollström 19.12.2006 21:00:18 | |
---|
Tampereen keikka Klubilla oli aivan loistava. Yksi parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt. Vaikea edes ymmärtää miten hyvin tämä toimii livenä. Monttu auki olin alusta loppuun asti. Olin samaisella keikalla, ja homma rokkasi kyllä komeesti. Mielestäni oli petraantunut tosta TV-tatioinnista melkoisesti. Ja tietty live on aina live. TV:n välityksellä tilanne ei kyllä välity samalla tavalla ja pienet jutut voi nousta pintaan. Kuten vaikkapa tuo laulun falskius joka kyllä hieman himmensi paikoin tota provinssin vetoa. |
rok 19.12.2006 22:20:36 | |
---|
Tampereen keikka Klubilla oli aivan loistava. Yksi parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt. Vaikea edes ymmärtää miten hyvin tämä toimii livenä. Monttu auki olin alusta loppuun asti. Komppia! Parhautta ja mahtavuutta oli tuo keikka :) "Markalla saa markan tavaran" |
anttipi 20.12.2006 00:53:48 (muokattu 20.12.2006 00:55:10) | |
---|
Hyvältä kuulostaa niin levyllä kuin Provinssi-taltioinnin perusteella livenäkin. Ainoa mikä häiritsee on liidilaulajan jokseenkin ponneton ja väritön ääni. Stemmat toki toimii. - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |
Late-89 20.12.2006 09:44:42 | |
---|
Joskus kuullut satunnaisia biisejä, niiden perusteella ihan mukavaa musiikkia. Voisi tuon debyyn joskus ostaa, jos se sattuu tulemaan alennusmyynneissä tms. vastaan. Ei huono bändi sen perusteella, mitä olen kuullut. :) |