Aihe: Von Hertzen Brothers
1 2 3 4 517 18 19 20 2141 42 43 44 45
mullet3000
30.10.2006 09:51:28
HUHHUH! Oli ihan helevetin kova keikka. 50 karaatin kultaa :D Ei tätä voi liikaa kehua, erittäin hyvä keikka. Kaakkuri soitti erittäin hyvin ja tiukan tarkasti mielestäni, sitä(kin) oli ilo katsella! Settilista oli hyvä ja vanhan levyn biisit toimi yllättävän hyvin livenä.

Ei voi muuta sanoa kuin, kiitos! Parhautta!

Veit jalat suustani.
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel
mullet3000
15.11.2006 10:43:45
Huomenna (16.11.2006) akustinen keikka Nosturissa. Lippuja saa Sibeliuslukion kansliasta tai Nosturin ovelta, 12€.
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel
Todenpuhuja
15.11.2006 16:38:02
Sinne olisi tarkoitus mennä.
"Peace, love & Kingston Wall!"
Jag
17.12.2006 14:31:53

Tänään kaikki teeveen ääreen klo. 23

http://www.telkku.com/tiedot?oid=14895755

tulee veljesten provinssi veto. Itse en varmaan jaksa valvoa, mutta tuohan tulee viikolla uusintana.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Wahi
17.12.2006 14:47:00

tulee veljesten provinssi veto. Itse en varmaan jaksa valvoa, mutta tuohan tulee viikolla uusintana.

Hyvä että muistutit. Kirjoitin itsekin lapulle muistiin, mutta en olisi varmaan edes muistanut.

Kukaan menossa uuden vuoden keikalle? Taisin saada vikat liput (viime viikonloppuna ostin).
"Kyllä pöyhkeä proge aina rehellisen rock 'n' rollin voittaa!"
Cathi777
17.12.2006 16:07:58

Oli muuten kerrassaan hieno keikka kyllä tuo, olin siis paikan päällä sitä todistamassa. Ihmisiä ei ollut kauheasti ja vetokin oli aika aikaiseen päivällä, mutta toimi silti kerrassaan loistavasti. Paras festariveto bändiltä kyllä mitä olen nähnyt.
Only pop music can break my heart...
sus
17.12.2006 17:14:09
Maistuisi toi uuden vuoden keikka kyllä todella paljon. Mutta eipä ole lippunkia. Tänään kyllä teeveen ääreen!
sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja.
Todenpuhuja
18.12.2006 00:06:41 (muokattu 18.12.2006 00:08:03)
Oli jälleen aivan rautaisan hyvä veto kyllä. Ja yllättävän hyvin pääsi fiilikseen mukaan näin telkkarinkin välityksellä. Ei tosiaan kamalasti näkynyt, että kyseessä oli joku viides keikka tai jotain kavereilla yhdessä. :D
"Peace, love & Kingston Wall!"
Härski
18.12.2006 00:31:24
Katsoin tuosta keikkataltioinnista noin puolet enkä edelleenkään ymmärrä, mikä tässä bändissä on se juttu, johon ihmiset ovat rakastuneet. Tai ennemminkin mihin muusikot ovat rakastuneet. Sujuvaa soittoa, hyviä biisejä, mutta fiilistä oli yhtä paljon, kuin ravinneaineita amerikkalaisessa keittiössä. Jotenkin nämä tämmöiset "superyhtyeet", joiden jäsenet ovat soittaneet/opiskelleet musiikkia koko ikänsä jättää aina, joka ainoan kerran, sellaisen tyhjän maun suuhun. Ihan kuin aikanaan Royals; tehdään helvetin vaikeaa "ja musiikillisesti ammattilaisten arvostuksen tavoittavaa" musiikkia ihan vaan sen takia, koska me osataan tehdä sitä.

No juu. Toisaalta ammattilainen tekee just sitä, mihin parhaiten pystyy. Ja se on oikein.
Boogierooster
18.12.2006 00:39:22
Härskin kannalla. Kaikki tuntuisi olevan täysin kohdallaan. Rokkia. Progea. Hyvät saundit. Taitavaa soittoa. Kaikki mitä oon koskaan toivonut. Mutta ei nappaa. Sellasta se on.
Pastilli?
Capman
18.12.2006 02:19:51
Mä kyllä tykkäsin tosta Provinssin TV-keikasta. Erityisesti vaikutuksen teki Kaakkuriniemi. Sehän veti todella maukkaasti. Ei mitään hätää, vaikkei Kuoppis ollutkaan messissä. Stemmalaulut ei toimineet ihan yhtä hyvin kuin levyllä, muttei se menoa haitannut.
Tympee Huttunen
18.12.2006 08:15:41
^ No ei se varmaan yllätys ole, että livenä ei kuulosteta yhtä vireiseltä, mitä levyltä. Keikan alkupää lähti vähän horjuen liikkeelle, mutta kyllä meno siitä parani. Kovemmassa iskussa bändi oli taannoin Klubilla, mutta siinä oli keikkojakin ryhmällä enemmän alla.
nikomati
18.12.2006 09:00:20

oli kyllä kova keikka tosiaan näin teeveenkin ääreltä kurkittuna. hemmetin hyvä yhtye. toivottavasti pojat vääntäisivät jonkin sortin kiertuetta keväälläkin.
koskaan ei voi olla liian gay
Larry
18.12.2006 11:01:50
Pakko todeta tuon eilisen provinssitaltioinnin ja viime kuussa livenä nähdyn keikan jälkeen että kyllä oli VHB ruosteessa tuolloin provinssiaikaan, vaikka ei se silloinkaan huonosti mennyt.

Tavastialla viimekuussa laulut toimi pirun paljon paremmin ja tietysti Kien käsi oli silloin jo kondiksessa joten se saattoi vaikuttaa asiaan, mutta huomasi kyllä että kun bändi oli koko kesän ja syksyn keikkaillut niin meno/soitto/laulu oli huikeasti parempaa kuin tuossa provinssikeikalla.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Wahi
18.12.2006 11:40:07
Pakko todeta tuon eilisen provinssitaltioinnin ja viime kuussa livenä nähdyn keikan jälkeen että kyllä oli VHB ruosteessa tuolloin provinssiaikaan, vaikka ei se silloinkaan huonosti mennyt.

Tavastialla viimekuussa laulut toimi pirun paljon paremmin ja tietysti Kien käsi oli silloin jo kondiksessa joten se saattoi vaikuttaa asiaan, mutta huomasi kyllä että kun bändi oli koko kesän ja syksyn keikkaillut niin meno/soitto/laulu oli huikeasti parempaa kuin tuossa provinssikeikalla.

Just olin samaa tulossa sanomaan. Hyvä veto, mutta lokakuun lopun Tavastia oli tuo potenssiin kymmenen! Vähän oli epävireistä laulu ja ei soittokaan ihan niin tiukkaa kuin Tavalla. Mutta tuo olikin toinen keikka tuolla kokoonpanolla, ja lokakuussa oli Kien käsi tosiaan kunnossa jne.
"Kyllä pöyhkeä proge aina rehellisen rock 'n' rollin voittaa!"
Tomtom
18.12.2006 11:57:32
btw mulla on samoja probleemeja ranteen kanssa. Veneluu murtui nyt jo 3 vuotta sitten ja ranne kipeytyy aina soittaessa. Ainoa konsti mikä auttaa on kitaran nosto. Karua mutta totta. No, ehkä mulla ei oo niin paljon menetettävää rock-uskottavuudessa kuin Kiellä.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Basismi
18.12.2006 12:28:38 (muokattu 18.12.2006 12:29:07)
Ainoa konsti mikä auttaa on kitaran nosto.

Ai sen takia skitta oli jatsiasennossa... ihmettelin tuota tovin itsekseni.
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Hetfield
18.12.2006 12:32:53

En ihan kokonaan nähnyt, mutta enempi upposi kyllä minullekin, kun olin Lutakossa katsomassa tässä jokin aika sitten.
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
sus
18.12.2006 13:58:30
Oli äärimmäisen hieno keikka! Loppua kohden vaan parani, yllätyin iloisesti kun tuli niin monta biisiä.
sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)