Darkmire 03.12.2003 12:41:51 | |
---|
heps, tiedättekö mitää kosketinsoittajille suunnattua irc-kanavaa? jos tiedätte nii pistäkää. danke! |
Jabbe 03.12.2003 14:38:27 | |
---|
Eipä taida olla. Tosin tuollaisen kyllä voisi perustaa, koska useampikin kosketinsoittaja pyörii toisinaan irkissä. Mites olisi vaikkapa #keyboards tai #koskettimet (IRCnet)? . |
oizo 03.12.2003 14:43:48 | |
---|
#piano on mutta se on lähinnä pianon soittoon ja klassiseen painottunut kanava.. Kannatan tota #keyboards :ia tia #koskettimet :a.. Ei muuta ku sinne vaan ja yhteisö kasaan. |
Jabbe 03.12.2003 14:45:26 | |
---|
Joo, elikkä nyt kaikille tiedoksi: #koskettimet (IRCnet) on kosketinsoittajien oma irc-kanava, eli ei muuta kuin sinne... . |
Snowblind 03.12.2003 17:06:59 | |
---|
#tiluttajien.net Anteeksi :) Look behind you, a three-headed basist! |
Juho L 03.12.2003 17:18:00 | |
---|
#tiluttajien.net Anteeksi :) Mutta eikös tässä kyselty kanavaa soittajille? Progella ei ole mitään tekemistä edistyksen kanssa. Proge on vain nimike 60-/70-luvun taiderockille. |
Miksi IRCnet? Nyt on hyvä bändi löydetty! The Found! Progressiivista rockia maailman navalta, Kuopiosta! |
Snowblind 03.12.2003 21:25:15 | |
---|
Miksi IRCnet? Koska se on paras. Siellä on kaikki kanavat mitä tarvitsee. Look behind you, a three-headed basist! |
M.i.k.key 04.12.2003 12:55:16 | |
---|
Näköjään muutkin voi olla tyhmiä kuin basistit! Kertokaa allekirjoittaneelle urpolle miten tuonne ircnettiin pääsee kosketinsoittimista vielä lisää jauhamaan! Mä osaan surffata, mä osaan mailata, mä osaan imuroida, mäenosaa irkata, mä en osaa... Melo omaa kanoottiasi |
Jabbe 04.12.2003 13:06:46 | |
---|
www.finnishirc.com Käyt tuolta lataamassa tuon FIRC ohjelman. Joku muu saa neuvoa miten saa serverit toimimaan, mä olen edelleen jumissa stealthilla. Jos muut ei toimi niin kokeile valita asetuksista serveriksi irc.stealth.net ja ryhmä IRCnet, portti 6667... . |
Notefix 04.12.2003 13:17:55 | |
---|
Mä osaan surffata, mä osaan mailata, mä osaan imuroida, mäenosaa irkata, mä en osaa... Mä osaankii! Tai, sitten en. |
oizo 07.12.2003 19:57:00 | |
---|
www.finnishirc.com Käyt tuolta lataamassa tuon FIRC ohjelman. Joku muu saa neuvoa miten saa serverit toimimaan, mä olen edelleen jumissa stealthilla. Jos muut ei toimi niin kokeile valita asetuksista serveriksi irc.stealth.net ja ryhmä IRCnet, portti 6667... Voi ah, miksi ihmeessä joku firc-ohjelma? Paljon suositumpi, kätevämpi ja ennenkaikkea _parempi_ ohjelma löytyy osoitteesta www.mirc.com . sinne sutena |
Jabbe 08.12.2003 15:42:21 | |
---|
Voi ah, miksi ihmeessä joku firc-ohjelma? Paljon suositumpi, kätevämpi ja ennenkaikkea _parempi_ ohjelma löytyy osoitteesta www.mirc.com . sinne sutena No kun se on muutenkin vaikeaa, niin parempi edes olla suomeksi. Firchän on vain suomenkielinen Mirc, en ole mitään ratkaisevaa eroa huomannut. Joo? |
Snowblind 09.12.2003 15:12:07 | |
---|
No kun se on muutenkin vaikeaa, niin parempi edes olla suomeksi. Firchän on vain suomenkielinen Mirc, en ole mitään ratkaisevaa eroa huomannut. *Ysk* palikka... *krhm* Anteeksi, mutta ei se niin vaikea ole. Sitäpaitsi suomenkieliset softat on tönkköjä tai jotain. Look behind you, a three-headed basist! |
Jabbe 09.12.2003 17:26:03 | |
---|
*Ysk* palikka... *krhm* Anteeksi, mutta ei se niin vaikea ole. Sitäpaitsi suomenkieliset softat on tönkköjä tai jotain. Äh. En pääse vieläkään IRCnettiin, Quakenet toimii stealthilla mut IRCnetissä jotain mätää. Missä vika? Joo? |
Anarkiapurilainen 09.12.2003 22:16:13 | |
---|
Äh. En pääse vieläkään IRCnettiin, Quakenet toimii stealthilla mut IRCnetissä jotain mätää. Missä vika? Mikä ISP? Lähes kaikki palveluntarjoajat ja isommat korkeakoulut tarjovat oman ihan kotimaisen irc-serverin jota käyttää. |