pekurides 16.12.2006 23:00:49 | |
---|
Pisti juu lynchin videossa silmään että perkules ku on kaverilla pitkät nimetön ja pikkusormi, ni olisko sill'ä jotain tekemistä tiluttamisen kanssa? pakkohan silloin ylettää paremmin ainakin;) pitkät sormet donkkaa tykimmin:) vai? Tunteella päin vittua. |
LamaAjanElvis 16.12.2006 23:02:15 | |
---|
Eikös Malmikasallakin ole lyhyen paksut nakit ja tiluttaa niin perkeleen nopeasti. Ei taida pituudesta olla kiinni. "I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista. |
apenaattori 16.12.2006 23:06:45 | |
---|
Ei taida pituudesta olla kiinni. Niinpä niin, kateellisten puhetta. ;-) http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
zuppermuhle 17.12.2006 02:55:12 (muokattu 17.12.2006 02:58:29) | |
---|
No en sanoisi että sormien pituudella on niin väliä. Toki lapiokouralla on helpompi tehdä leveitä legatojuttuja kuin pienellä. Mutta pienikätinen ottaa sitten kiinni vain harjoittelemalla vähän enemmän. Tähän voisi liittää sen youtubevideon siitä kehitysvammaisesta tyypistä jolla oli sellaiset pienet lapsen kädet. Aika hyvin veti siitä huolimatta. Minulla on aika pienet kädet ja yllän tosi huonosti alemmilla nauhoilla ainakin omasta mielestäni. Jos etusormi on ala-e:n ensimmäisellä nauhalla en yllä enää viidenteen. Siis olettaen että käsi on jotenkin normaalisti peukalo kaulalla. M.A.C.H.O #18 "AI LAID!" |
Jormaz 17.12.2006 09:40:33 | |
---|
Miees... |
unable 17.12.2006 10:08:53 (muokattu 17.12.2006 10:09:22) | |
---|
Kyllä pelimiehellä on pitkä(t), mutta myös paksu(t). |
Hank Hill 17.12.2006 13:02:05 | |
---|
Jos etusormi on ala-e:n ensimmäisellä nauhalla en yllä enää viidenteen. Siis olettaen että käsi on jotenkin normaalisti peukalo kaulalla.Mulla menee seitsemänteen nauhaan,jos oikein asettelen,mutta en silti osaa tiluttaa,luojan kiitos.Pidetään se kitara oikeassa soittoasennossa,lapa yläviistoon,tostahan se on kiinni tuo ulottuvuus |
Krice 17.12.2006 13:54:35 | |
---|
Kyllä pelimiehellä on pitkä(t), mutta myös paksu(t). Yngwiellä on aika isot kädet mielestäni. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Räbbänä 17.12.2006 13:57:45 | |
---|
Soittaessa yltää ainakin jos etusormi on vaikka E:n 1.:ssä ja pikkurilli sitten A:n 5:ssä, pitemmälle ei enää yllä. Eli ei kauhian pitkät sormet itelläkään ole, vaikka melko isot tassut muuten meinaa olla. "au...." |
Makuupussimies 17.12.2006 14:34:40 | |
---|
Eipä kai sillä käytännössä ole mitään suurempia eroja. Ainoa on varmaan venyminen. (Esim. meikäläisellä venyy 6. kielen 1. nauhalta 5. kielen 7. nauhalle.) Sekin on varmaan vähän harjoittelukysymys. Mut tuskinpa nyt kuitenkaan mitenkään suuresti vaikuttaa, kun onhan sitä monia nakkisormilla varustettua tiluttajaa olemassa. "Harr" |
Wespa 17.12.2006 14:54:21 | |
---|
Kyllä pelimiehellä on pitkä(t), mutta myös paksu(t). Ei se pituus ja paksuus, vaan se miten si..korjaan NIITÄ käyttää.. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
kimurantti1 17.12.2006 15:10:46 (muokattu 17.12.2006 15:11:21) | |
---|
Eilen olin Ynkkää katsomassa Pakkahuoneella. Aika keskipitkät sormet sillä oli, ei mitkään hirveät nakit. Ihan hyvin tuntui pilitys sujuvan. :-) Michael Romeolla on sitten samperin lyhyet sormet, ja hirveät nakit. Ei paljon tunnu menoa haittaavan.. Mutta tottahan sormien pituudella on ylettämiseen vaikutusta. Mä olen esim törmännyt pariin tapping- ja sweepkuvioon Steve Vailla (jonka kädet on aikamoiset lapiot), joita mä en pysty soittamaan samoilla sormituksilla. Yksinkertaisesti siitä syystä, että sormissa ei pituus riitä vaikka miten venyttäisi. |
-Cale 17.12.2006 15:15:51 | |
---|
Eilen olin Ynkkää katsomassa Pakkahuoneella. Aika keskipitkät sormet sillä oli, ei mitkään hirveät nakit. Ihan hyvin tuntui pilitys sujuvan. :-) Michael Romeolla on sitten samperin lyhyet sormet, ja hirveät nakit. Ei paljon tunnu menoa haittaavan.. Tutun näkösiä jannuja, jonotitte ulos ihan vieressäni :) Anteeksi offtopic... |
kimurantti1 17.12.2006 15:42:08 | |
---|
Tutun näkösiä jannuja, jonotitte ulos ihan vieressäni :) Anteeksi offtopic... Laitapa pärstäsi omaan kuvaan, josko tunnistaisin. :-) |
Laitapa pärstäsi omaan kuvaan, josko tunnistaisin. :-) En kehtaa, sitten kaikki tietävät kuka kirjoittelee kaikenmaailman typeryyksiä m.nettiin ;) |
NRider 18.12.2006 13:40:20 | |
---|
Siinä mielessä lyhyet sormet haittaa tilutusta, kun itse en ainakaan yletä pikkurillillä tarpeeksi hyvin, jotta voisin sitä käyttäen kovin nopeasti tiluttaa (ei sillä, että muutenkaan osaisin tiluttaa nopeasti). Mutta suurin osa kuvioista menee kyllä ilman pikkurilliäkin. Enemmän itsellä komppaus kärsii lyhyen pikkurillin takia, ja myös jotkut tappingit ja muut legatot. |
BondakeBunny 18.12.2006 16:00:47 | |
---|
Ei se koko vaan miten sitä käyttää. Eipä sillä taija olla niin kauheeta merkitystä. Voi tietysti jossain musakki tyylissä ollakin. In every revolution theres a man with a vision... |
Twistyh 18.12.2006 17:36:32 (muokattu 18.12.2006 17:36:50) | |
---|
Doug Aldrichilla on ainaki hiton pitkät sormet ja tilutus onnistuu. Mut ei kai sillä oo väliä, mut nakkisormet o rumat ja nillä saa vähemmän naisia. |
Volle 18.12.2006 18:42:59 | |
---|
Ei kait sillä sormien pituudella kauheasti väliä ole. "Isoissa" otteissa tietty helpottaa jos on isot kädet, mutta ei sillä muuten ole väliä. Pienoa sen sijaan on kyllä v-mäinen soittaa liian lyhyillä sormilla. Mut ei kai sillä oo väliä, mut nakkisormet o rumat ja nillä saa vähemmän naisia. Pidä, hyvä mies, kädet taskussa. :) Piis |
Twistyh 19.12.2006 16:58:13 | |
---|
Mul on kyl hoikempia nakkia vasemmas kädes. |