Werihukka 09.08.2006 02:00:57 | |
---|
Ei kun se on se äänikortti itsessään, firewireen kytkettävä äänikortti. Ok. Elikkäs pitäisi koneessa olla firewire-liitäntä ja siihen firewire-äänikortti, joka kenties toimii jonkin sortin mikserinä myös? Melko monimutkaista. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
PIM 09.08.2006 08:49:04 (muokattu 09.08.2006 08:49:15) | |
---|
Ok. Elikkäs pitäisi koneessa olla firewire-liitäntä ja siihen firewire-äänikortti, joka kenties toimii jonkin sortin mikserinä myös? Melko monimutkaista. Kuinka se nyt juuri tuon yksinkertaisempaakaan voisi olla? Verattuna esim. sellaiseen skenarioon että sulla on monikanavainen äänikortti, yleensä vielä ulkoiselle breakout boksilla, johon kytket mikserin vetämällä piuhat direct outeista tai inserteistä niin kyllä tuo firewiremikserin tai -äänikortin liittäminen yhdellä firewirepiuhalla kuulostaa ainakin minusta pikkasen yksinkertaisemmalta vaihtoehdolta. |
varakeef 09.08.2006 09:15:45 | |
---|
Ok. Elikkäs pitäisi koneessa olla firewire-liitäntä ja siihen firewire-äänikortti, joka kenties toimii jonkin sortin mikserinä myös? Melko monimutkaista. Ilmaisinko itseni epäselvästi? Tämä Alesiksen miksauspöytä on äänikortti. Et tarvitse muuta äänikorttia. Tämä äänikortti kytketään tietokoneen firewire-liitäntään. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Werihukka 09.08.2006 15:41:08 | |
---|
Ymmärsin juu... Eikä se mitenkään monimutkaista ole, mutta minä olen (monimutkainen). No joka tapauksessa siis olisi pitänyt itsekin ostaa sitten firewire-äänikortti, mutta minkäs teen kun olen tyhmä. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Paljon toi hercules maksaa? saaks sitä enää mistään? thomannilla ei ollu Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
Lentolisko 17.12.2006 17:59:25 | |
---|
Paljon toi hercules maksaa? saaks sitä enää mistään? thomannilla ei ollu Yks retoure elikkäs palautettu näyttäs olevan thomannilla hintaan 238. Full warranty on kuitenkin noissakin. Sillon kun niitä vielä tuolla oli ja omanikin ostin se hinta oli muistaaksein 279e... |