masterhat 21.11.2006 05:19:19 | |
---|
töissä otettiin valokuvia jotain työntekijäkorttia varten. kuvaaja pyysi mua ottamaan lippiksen pois päästä valokuvaan, kun se on virallinen dokumentti. Tein työtä käskettyä, ja hetken päästä valokuvaaja sanoi kohteliaasti, että mitäs jos laittaisitkin hatun takaisin päähän.. Head like a hole |
RocknRoll 25.11.2006 12:14:35 | |
---|
Eilen joku oli varsinainen supliikkimies kun huuteli kadulta että "teräsbetoni" tms. Voi kuinka omaperäistä. Ravintolassa sitten joku kiva neitokainen taas kävi ihan kuumana kun tukkäsi niin pitkistä hiuksistani. :) |
Milkop 25.11.2006 13:50:38 | |
---|
"Vähän sun hiukset haisee hyvälle". Tuon kuulin eilen, ihan mairittelevaa :) |
toteemi 26.11.2006 02:26:17 | |
---|
Nyttemmin tukka on jo lyhentynyt, mutta kirjastosivarina ollessani minullakin oli asiaan kuuluva alaselkään ulottuva piiska. Nnnno, kun eräänä päivänä sitten tapani mukaan hajoilin tiskissä ja tuhosin pussillista vanhoja autoja, taapersi tiskin vaiheille sellainen pari-kolmevuotias tyttö, joka alkoi selvästi ihmetellä leukani liikkeittä. Hetken päästä nassikka veti keuhkot täyteen ilmaa ja karjaisi: "Äiti! Mitä täti syö?" |
Waittu 27.11.2006 21:04:32 | |
---|
Joskus olin Mikkelissä, olin just saanu prätkärotsini ja sit mentiin syömään. Vein lautasta pois ja kuljin ohimennessäni pikkupojan ja hänen isänsä ohitse. Pikkupoika isälleen hyvin ihailevaan sävyyn: Kato mikä nainen! Ja mullahan on siis irokeesi :) Niin ja sitten yleensä kaikki kysyy silloin kun oon tupeerannu hiukseni "Ai tungitko sukkapuikon pistorasiaan" Mun yks suvussa oleva nainen on ihan kamala, se haukkuu mut ja mun pukeutumisen aina pystyyn. Kauhisteli keesiä just viimeks. Ja päätti sit kertoo vitsin; "Kaks punkkaria käveli kaupungilla ja syljeskeli. Mummo tuli vastaan ja sano että ei toi oikein oo hyvää käytöstä. Sit punkkaripojat kysy mummolta "etsä tiedä keitä me ollaan" ja sit mummo vastas siihen että "en tiiä mutta kun pääsen kotiin niin katon lintukirjasta"" Ärsyttävää^^ |
shamino 01.12.2006 06:57:00 (muokattu 01.12.2006 07:09:15) | |
---|
Eno joka jaksaa aina huomauttaa hiuksista tuumas virossa jotta "tiedätkö mikä on parturi viroksi?" "juu en" "no juuksuria ku kattelet"... Töissä olin yhtä atk-luokkaa päivittämässä ja autopuolen toyota-lippis ja pilottitakki -amari kävi ovelta kurkkaamassa ja huusi taaksensa "ei tää oo ku yks vitun pitkäletti". eipä onneksi ole tullut pahemmin muita kommentteja. E: ainiin, toinen eno joka on kapiainen, luutnantti taitaa olla, astu ovesta sisään ja näki mut, osotti sormella ja tuumas ensimmäisenä "parturiin!" ja sitte vasta morjensteli muita. rockrock |
Tombi 01.12.2006 09:52:23 | |
---|
"Ei vittu tommi, leikkaa tuo humppatukkas jo" :) *EI ALLEKIRJOITUSTA* |
Sakmäster 03.12.2006 00:44:30 | |
---|
Tämä yleinen kommentti: "Kultakutri" "Vähän tuo sun keskijakaus on ruma" Larsson bergeri |
wrshredder 03.12.2006 12:37:49 (muokattu 03.12.2006 12:38:40) | |
---|
Isoveli huomas että mulla oli samallainen polkkatukka kun niiden Helsingin? juna-aseman palloja pitelevillä kivi-miehillä jotka on tuttuja niistä VR:än mainoksista.. Siitä sai sitten kuulla joka kerta, vaikka mun mielestä mun tukka on ihan erillainen, paljon sekavampi. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Jokapaikanapina 04.12.2006 21:30:25 | |
---|
-Vittu toiha näyttää iha petolinnun perseeltä! -Oliko ongelmia ruohonleikkurin kanssa? -Mikä pesä Laitan kohta lisää, nyt ei jaksa eikä tuu oikei mieleenkää. |
Rattata 11.12.2006 13:48:45 | |
---|
"Aww...*hiplausta* et olekaan pitäny pitkään aikaan noita noin. Sulle tota karvaa on suotu." Tämmöstä viimeksi. D'oh! |
Alpha 12.12.2006 07:09:56 | |
---|
Juu tytöt tykkää yleensä hiplata ja kehua. Silloin kun letti on puhdas ja kuosissa...:o) Joskus hiusten vuoksi verrattu myös Eric Draveniin(elokuva "The Crow"), sekä Skid Rown laulajaan Sebastian Bachiin... Kait mä olen jotain tuolta väliltä...:o) |
hullu_ukko 13.12.2006 15:27:30 | |
---|
-Hyi oikeesti! En ikinä seukkais tollasen kaa! (Sepä ikävää. En minäkään hänenlaisensa kanssa) -Oli pakko koskea. Niin ihanan näköset! -Kirk Hammett!! ( Dämn :( ) -Ooksä ikinä kammannu noita? -On aina hienoa kun uskaltaa olla erilainen (Tämä siis silloin kun tein jonkun älyttömän lettiviritelmän. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Mirrinsane 13.12.2006 23:27:57 | |
---|
"Onko sulla oikeasti syöpä vai onko toi joku imagojuttu?" kalamies#52 >-)))> |
RocknRoll 14.12.2006 13:01:16 | |
---|
Mummo kehui kovasti, älä kuule vain ikinä leikkaa tukkaasi. :) |
Järjestysmies 14.12.2006 15:10:00 | |
---|
"HYI VITTU" Oli yleinen joskus kun oli vielä rastat... |
Kummitädin mies: Just tollasia ihme takkutukkia siellä sörkässä hiipparoi! Roskn roll musis! |
Da Make 17.12.2006 01:53:59 (muokattu 17.12.2006 01:54:16) | |
---|
"Syön sun pötköt ! iiw" |
sus 17.12.2006 23:54:20 | |
---|
Kaveri kysy multa saksia, eipä ollut. Mutinaa kuulu kaljupäältä perästä "No ei sun hiuksistas päätellen ainakaan.." sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. |
Tombi 18.12.2006 09:07:50 | |
---|
Uusin: "aika järkyttävä näky, mee parturiin, ihan muitten parasta ajatellen" 13v. ihQ teini Runkutan (kitaraa) päivittäin. |