rattledad 16.12.2006 22:26:47 | |
---|
eihän tuo nyt paljoa maksa vaikka sen hankkiikin Uudet tarviketuhkikset ei, alkuperäiset vuodelta 74 ehkä enemmän. Tulisikohan omastakin fendästä arvokkaampi jos hankkisi nuo pellit? |
hollstro 16.12.2006 22:30:49 | |
---|
Mulla on kolmet tuhkissetit. Ne on for show only. Ei niillä tee soittohommissa mitään, mutta näyttävät myynti-ilmoituksessa tosi cooleilta ja osana vanhaa soitinta nostavat sen haluttavuutta, tuskin kuitenkaan hintaa. |
hollstro 16.12.2006 22:30:52 (muokattu 17.12.2006 11:12:13) | |
---|
tuplat |
Teijo K. 16.12.2006 23:19:49 | |
---|
Tekeekö joku noilla oikeasti jotain? Tai kannattaisiko ne hankkia jotta uusi omistaja saisi taas laittaa ne pöytälaatikkoon? Tekee ja tekee, koristeitahan ne eikä mitään muuta. Että ei niillä sen enempää tee kuin kravatilla. Minulla on tuossa itse tekemässäni nelikielisessä tuhkikset ulkonäön takia. Hienoutta miusta. Eivät ole soittamisen tiellä pahemmin. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Älä klikkaa tät |
ei niillä sen enempää tee kuin kravatilla Niinpä, ehkä ne pitäis sittenkin olla. E: Olisikohan tullut modattua jos ne olisi olleet valmiina? No, edellisessä presarissa oli tallatuhkis jonka poistin ensimmäisessä kieltenvaihdossa... meni sitten, mihinkähän se pitkäleima joutuikaan? Ei muista enää. |
rijopu 16.12.2006 23:36:07 | |
---|
Tekee ja tekee, koristeitahan ne eikä mitään muuta. Että ei niillä sen enempää tee kuin kravatilla. Minulla on tuossa itse tekemässäni nelikielisessä tuhkikset ulkonäön takia. Hienoutta miusta. Eivät ole soittamisen tiellä pahemmin. Eikös niihin tuhkiksiin voisi kytkeä maajohdon, jolloin niistä sais pienen suojan sähköhäiriöitä vastaa. Häh? Estetiikalle tulisi kaveriksi pieni käytännöllisyys. |
Teijo K. 16.12.2006 23:43:41 | |
---|
Eikös niihin tuhkiksiin voisi kytkeä maajohdon, jolloin niistä sais pienen suojan sähköhäiriöitä vastaa. Häh? Estetiikalle tulisi kaveriksi pieni käytännöllisyys. Voi voi, mutta missään Leon mallissa ei niin ole tehty. Modatahan voi tietenkin. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä miksi ne alunperin on tehty. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Älä klikkaa tät |
Heikki L. 17.12.2006 02:30:45 | |
---|
Tekeekö joku noilla oikeasti jotain? Tai kannattaisiko ne hankkia jotta uusi omistaja saisi taas laittaa ne pöytälaatikkoon? Presarissa tuhkis helpottaa Jamerson-saundin ettimistä, koska se pakottaa soittamaan samasta kohdasta. Ihan offtopikkina vain, kun jazzeista puhutaan... Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
J.Hollström 17.12.2006 02:34:55 | |
---|
|
Manuel Pyrhullo 17.12.2006 04:03:41 (muokattu 17.12.2006 04:04:13) | |
---|
|
naigou 17.12.2006 06:29:06 | |
---|
Hieno laite. Kannattaa varmaan viedä www.amfisound.fi ;hin ja pojat kattoo sen läpi ja korjaa kaulan jos tarvii. Siinä sulla on sitten laatusoitin pikku vaivalla. Eikä tarvii myydä koskaan! Möllisty. |
RstoU 17.12.2006 10:59:29 | |
---|
Hieno laite. Kannattaa varmaan viedä www.amfisound.fi ;hin ja pojat kattoo sen läpi ja korjaa kaulan jos tarvii. Siinä sulla on sitten laatusoitin pikku vaivalla. Eikä tarvii myydä koskaan! Haukiputaalle ei niin kauhea matka ole. Voisin soitella ja kysellä hinnoista ja viedä basson sinne heti kun saan kyytiä aikaiseksi. Oho, eiku.. |
PasiB 17.12.2006 12:15:31 | |
---|
Haukiputaalle ei niin kauhea matka ole. Voisin soitella ja kysellä hinnoista ja viedä basson sinne heti kun saan kyytiä aikaiseksi. Jos Oulussa päin on kulkua, niin Rauno Härönen on myöskin erittäin pätevä korjaaja, netistä löytyi puh.n:o 040 5023 828. Toki Amfisoundin kaveritkin on tosi ammattimiehiä. Kaikki mitä haluan tehdä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa. |
palomaeki 17.12.2006 15:56:16 | |
---|
Hitto! Tuttu basso tuo josta jauhatte. Ihan pakko sanoa että vaikka kaularauta paskana niin silti ehkä paras basso millä ikänä oon soittanu! Ja nyt siirryn takaisin Kitarakamapuolelle... -> kitara on kiva. |
poppamies 17.12.2006 23:03:43 (muokattu 17.12.2006 23:04:12) | |
---|
Tekeekö joku noilla oikeasti jotain? Tai kannattaisiko ne hankkia jotta uusi omistaja saisi taas laittaa ne pöytälaatikkoon? Kyllä aikoinaan oli pieni virka ainakin takakupilla. Siihen oli 70-luvulla sisäpuolelle liimattu vaahtomuovinpalenen joka tumputti soundia sopivasti jos niin halusi. GK Backline 600 nuppi myytävänä! |
rahvas 18.12.2006 09:07:24 | |
---|
Itse aloittelin soittorutiinin keräämisen tuollaisella 70-luvun jazzolla jossa oli nuo tuhkikset. Ja siinä sitten syntyi myös tapa tukea soittaessa peukalo tuohon etummaiseen tuhkikseen. Siksi siis itsellekin piti hankkia sellainen basso, josta nuo löytyvät. Ja tietysti ne ovat myös esteettinen juttu. Kromi on aina kaunista, etenkin keikalla kun niihin osuu hieman värivaloa... Basitsi |
J.Hollström 18.12.2006 09:13:47 | |
---|
Totuuden nimissä toi koko tuhkissetti jatsissa blokkaa pahasti parhaat soittoasemat enkä pidä noita normaalisti kiinni. Kuvissa näyttää hyviltä. |
Keny 18.12.2006 09:18:57 | |
---|
Totuuden nimissä toi koko tuhkissetti jatsissa blokkaa pahasti parhaat soittoasemat enkä pidä noita normaalisti kiinni. Kuvissa näyttää hyviltä. Erittäin saamaa mieltä.Noi tuhkiksien väliset kohdat on ne huonoimmat soittaa ellei regeetä vedä kaulan kohilta.....siis etutuhkiksen edestä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
RstoU 07.03.2007 12:30:29 | |
---|
|
Typhus 07.03.2007 12:48:14 | |
---|
Whoa! oon sanaton... Helvetin hieno :) Missäspäin Torniota asut? Pitää tulla joskus testaan :D Kannattaa treenata ahkerasti niin ehkä siekin joskus opit soittamaan kokonuotteja! -Arva |