Sonormies 16.12.2006 16:47:25 (muokattu 16.12.2006 18:22:29) | |
---|
Laitoin realistisilla Sonor Force 2003-soundeilla soittonäytteen omille sivuilleni. Rumpusetin hinta oli T-kaupassa vuosi sitten 625,- eli menee nätisti otsikon hintahaarukan alle. Nyt myyvät neljän tomin settiä T-kaupassa hintaan 725,-. Käy kuuntelemassa soundit osoitteessa www.elisanet.fi/nissinen.timo Palautetta näytteestä saa antaa vaikka osoitteeseen nissinen.timo@elisanet.fi tai suoraan tänne sivustolle. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Deino 16.12.2006 16:51:07 (muokattu 16.12.2006 17:05:28) | |
---|
Hyvän kuuloinen setti, ja hyvän kuuloista soittoa. E: Erittäin tasaista soittoa, soititko itse? |
Sonormies 16.12.2006 17:46:05 (muokattu 17.12.2006 10:27:23) | |
---|
Kiitoksia! Omin pikku kätösin ja jaloin tuon kopsuttelin. Ystäväni Vesa äänitti studiollaan Raumalla. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
rumpali-isti 16.12.2006 18:59:13 | |
---|
OT: Aikas hyvänkuuloista oli toi soitanta. Basari oli pikkusen liika kuiva mun mielestä. Enemmän botnea olis kaivannu.... Jyrkkä EI tuplille! |
Jeltz 16.12.2006 19:30:14 (muokattu 16.12.2006 19:30:32) | |
---|
No ärkele, tuplat. |
Jeltz 16.12.2006 19:30:15 | |
---|
Hyvältä kuulosti sekä soundimaailma että soitanta. Virveliin olisin kaivannut hiukan vähemmän mattoa ja enemmän runkosoundia. |
Basari oli pikkusen liika kuiva mun mielestä. Enemmän botnea olis kaivannu.... Olen samaa mieltä. Basari onkin ainoa, joka on livenä jonkin verran eri kuuloinen kuin näytteessä - livenä siis muhevampi. Ne on näitä äänitysteknisiä ongelmia. Virveli ja tomit on just tuon kuuloisia oikeastikin. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
joravuo 16.12.2006 20:04:07 | |
---|
Virveli ja tomit on just tuon kuuloisia oikeastikin. tomit sais mun mielestä soida enemmän. soimattomuus johtuu varmaan matalasta vireestä. "We've done four already but now we're steady
and then they went: One, two, three, four" |
moderndrummer88 16.12.2006 20:08:41 | |
---|
tomit sais mun mielestä soida enemmän. soimattomuus johtuu varmaan matalasta vireestä. Tätä kuulostelin itsekkin, varsinkin lattiatomi oli pelkkä "tump". Soitto kulki ihan mukavasti! Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
joravuo 16.12.2006 20:22:42 | |
---|
Soitto kulki ihan mukavasti! tämä jäi itseltäni sanomatta:) "We've done four already but now we're steady
and then they went: One, two, three, four" |
Sonormies 16.12.2006 22:25:24 (muokattu 17.12.2006 01:24:14) | |
---|
tomit sais mun mielestä soida enemmän. soimattomuus johtuu varmaan matalasta vireestä. Ei ne kyllä kovin matalalle ole viritetty... lähinnä "medium"vireeseen. Tykkään itse siitä, että tomi soi suht lyhyen aikaa, koska joka lyönti erottuu helposti. Tätä kuulostelin itsekkin, varsinkin lattiatomi oli pelkkä "tump". Soitto kulki ihan mukavasti! Lattiatomissa (14") mulla on 20 vuotta virvelissä palvellut Ambassador lyöntikalvona ja siitä johtuen soundi on kuiva - ja tykkään kuin hullu puurosta. Pidän kovasti Ambassadorien "kevyestä" soundista, mutta olisi joskus mielenkiintoista löytää tien poskesta vaikka Emperorit ja kokeilla niillä saman setin soundeja. Yhtä kaikki - halusin laittaa näytteen topicin aloittajalle, jotta hän saa ainakin yhden halvemman hintaluokan setin soundeista vähän käsitystä. Palautetta on ollut erittäin mukava lukea. Kiitos kaikille siitä! -Timppa "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
gulfstream650 17.12.2006 15:09:47 | |
---|
Laitoin realistisilla Sonor Force 2003-soundeilla soittonäytteen omille sivuilleni. Rumpusetin hinta oli T-kaupassa vuosi sitten 625,- eli menee nätisti otsikon hintahaarukan alle. Nyt myyvät neljän tomin settiä T-kaupassa hintaan 725,-. Käy kuuntelemassa soundit osoitteessa www.elisanet.fi/nissinen.timo Palautetta näytteestä saa antaa vaikka osoitteeseen nissinen.timo@elisanet.fi tai suoraan tänne sivustolle. Tuossa kyllä saa varsin kohtuurahalla hyvää rumpua kasapäin. Pesee mennen tullen Ludwigin vinkuintialaisen Accent-kuran ja kaiken maailman halpikset. Jo Sonorin 505 -setti on aivan käypä kattaus aloittelijalle tai mikseipä vaikka pitemmällekin ehtineelle. Hinta muistaakseni T-kaupassa 499,- ja sisältää kurapellit (voi myydä Huuto.netissä jollekin 50 eurolla) sekä hardwarea. Jakkarakin mukana. Svengaa kuin saksanhirvi. |