JuSu 14.12.2006 16:52:26 (muokattu 20.12.2006 10:53:58) | |
---|
Hiphei, länsinaapurista tuli ilmoitus, että Marshall JMP-1 (Folkesson mod) -etuaste on lähetetty. Jännitys tiivistyy, ehtiikö ennen joulua? Eikä edes maksanut paljoa, 366 euroa kuluineen päivineen. JuSu EDIT: Ehti ennen joulua. "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Aksu89 14.12.2006 17:54:08 | |
---|
NAuhoitteleppas pätkiä sillä olen ajatellut ostaa ko. värkin! Nauhoittelesin, muttei oikein ole välineitä siihen hommaan tällä hetkellä. |
oiva tumpeloinen 14.12.2006 19:44:53 | |
---|
Hiphei, länsinaapurista tuli ilmoitus, että Marshall JMP-1 (Folkesson mod) -etuaste on lähetetty. Jännitys tiivistyy, ehtiikö ennen joulua? Eikä edes maksanut paljoa, 366 euroa kuluineen päivineen. JuSu Kamarinki huudettu!!!!! Tuota on joskus mietitty ja sitä haluu kuulla, jos mahdollista. |
PLing 15.12.2006 21:30:21 | |
---|
Jjjjjes! Kävinpä tänään faijan kyydillä hakemassa tullista Kanadasta lähetyn Gibson Explorerin. Itse kitara oli eBaysta ostettaessa n. 500 euroa mutta rahdit ja tullit tuplasivat hinnan hiukan yli tonniin. :( Tosin kaikki epäilykset kaikkosivat kun pääsi kotiin ja avasi laukun ensimmäistä kertaa, siinä pötkötti ensimmäinen Gibsonini - valkoinen Explorer. Kitara on erittäin hyvässä kunnossa kymmenen vuotta vanhaksi, pari pientä ja lähes näkymätöntä kolhua siellä täällä. Laittelen kuvia ehkä jo huomenna. Doh, nakki. |
Dunga 15.12.2006 21:47:04 | |
---|
Jjjjjes! Kävinpä tänään faijan kyydillä hakemassa tullista Kanadasta lähetyn Gibson Explorerin. Itse kitara oli eBaysta ostettaessa n. 500 euroa mutta rahdit ja tullit tuplasivat hinnan hiukan yli tonniin. :( Tosin kaikki epäilykset kaikkosivat kun pääsi kotiin ja avasi laukun ensimmäistä kertaa, siinä pötkötti ensimmäinen Gibsonini - valkoinen Explorer. Kitara on erittäin hyvässä kunnossa kymmenen vuotta vanhaksi, pari pientä ja lähes näkymätöntä kolhua siellä täällä. Laittelen kuvia ehkä jo huomenna. Olen hieman kateellinen, explorerkuume on kovimmillaan. Kuvia ja sassiin :P Tarvisi varmaan hommata pian uuet kielet. Elixirien testaaminen oli hyvä idea, ovat palvelleet pitkään ja hyvin, nyt ovat lähteneet "rispaantumaan". Paskallakin on tekijänsä. |
Abraham 16.12.2006 02:40:08 | |
---|
Pitkään kutkutteli GASitus himotus digitaalista delayta kohtaan ja tänään sitten viimein kävin sellaisen hommaamassa kun halvalla lähti (digitech digidelay). Näin jälkikäteen on sitten hyvä pohtia notta mikäs siinä pattereita ahmivassa toistolaitteessa nyt niin ihmeellistä oli että oikein kunnolla kaasutti ja vatsaa väänsi :) kaipa tuolle ajan myötä jotain käyttöä keksii; jos ei päädy efektilenkkiin niin luultavasti vasaraksi tai siiman painoksi |
Y3J 16.12.2006 14:31:24 | |
---|
Digitech Whammy joululahjaksi :) jeejee! Kamoilla ei soiteta. Tai siis soitetaan, mutta siis tiedättehän, |
mugena 16.12.2006 15:46:01 | |
---|
Tänään lähti pitkien testauksien jälkeen Fenderin Highway Telecaster kaupasta. Nyt tässä jo jonkun aikaa soiteltuani sanon, että tämä ei tule vaihtumaan moneen vuoteen. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
American Deluxe Strato halusi väkisin lähteä mukaan... en tohtinut sanoa Amberille ei. If less is more, nothing at all must be the most. |
azlick 16.12.2006 16:47:42 | |
---|
ESP ltd dv-200 ja VOX AD100VT tuli ostettua, olen kyllä helvetin tyytyväinen noihin ;>. Elämä on. |
Väinämöinen 20.12.2006 13:53:54 | |
---|
Nyt on semmoinen fiilis, että olen hankkinut sen kitaran. Yksilö oli myynnissä jo torilla, mutta se tarttui mukaan vasta Musamaailmasta. Kyseessä on ESP-LTD:n George Lynchin signature-baritoni, alla linkki LTD:n sivuille. http://www.espguitars.co.jp/ltd/GL-600FB.html Kitarassa ei ole ylimääräisiä toimintoja, vain volumepotikka, joka toimii samalla mikinvalitsimena. Toneprosin tune-o-matic- talla stoppiecellä, Sperzelin virittimet. Body on mahonkia, kaula vaahteraa, otelauta ruusupuuta. Nauhoja on 22 eikä 24, kuten noilla sivuilla ilmoitetaan. Kitara soi uskomattoman hyvin! Soundi on erotteleva ja tanakka, voisin käyttää jopa adjektiivia "tiukka". Tallamikkinä on Duncanin JB, kaulamikkinä Duncan Designed -pikkuhumppari Hot railsin hengessä, tosin kaulamikillä soittamisesta en ymmärrä mitään. Kitara on todella kevyt verrattuna mm. Stratooni. Ulkonäkökin on sitä, miltä minun kitarani pitäisi näyttää, kyllä tämän näköistä kitaraa on kiva soittaa. Ei muuta kuin sormet verille! Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
JuSu 20.12.2006 15:09:40 | |
---|
Nyt on semmoinen fiilis, että olen hankkinut sen kitaran Loistavaa, tervetuloa kerhoon! Mäkin olen hankkinut _sen_ kitaran jo monta kertaa, useimmat niistä on jo myytykin... =) Usko pois vaan, ei se tuohon lopu... JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
fox 20.12.2006 15:16:52 | |
---|
Loistavaa, tervetuloa kerhoon! Mäkin olen hankkinut _sen_ kitaran jo monta kertaa, useimmat niistä on jo myytykin... =) Usko pois vaan, ei se tuohon lopu... JuSu Elä ny, saattaa olla että "ihastus säilyy".. ;) Onnee kuitenkin moisesta! |
maggot 20.12.2006 15:21:50 | |
---|
Loistavaa, tervetuloa kerhoon! Mäkin olen hankkinut _sen_ kitaran jo monta kertaa, useimmat niistä on jo myytykin... =) Usko pois vaan, ei se tuohon lopu... JuSu Anteeksi off-topikki mutta oon kanssa huomannu saman pirun homman. Mua oikeasti ärsyttää kun voisi keskittyä siihen olennaiseen eli soittamiseen mutta kun ei. Sitä kelaa, hmm, Ibanezin seiska olisi jees tai saman valmistajan USA custom, American master, J-custom.. Se ei koskaan lopu.. NO!!! "You want to kill me Tucker, don´t you? Well, take a number and get in line!" |
Kiinankeisari 20.12.2006 15:22:55 | |
---|
tänään lähti jenkeistä tulemaan GFS:n mikkejä, Iban puoliakustiseen 2xliverpool retrotron ja sitten vielä tokain tallaan cruchy PAF. saa nähdä mitä sieltä oikein tulee, jenkkifoorumeilta on ainakin saanut lukea melkoista "bang for the buck"-hehkutusta. jopa epäilyttävän halpoja ovat nuo, mutta kohtahan tuon näkee että tuleeko pelkkää paskaa. tuolta voi tiirailla ja ihastua: www.guitarfetish.com"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Wespa 20.12.2006 15:29:11 | |
---|
Micro Cube tarttui viikonloppuna Torilta haaviin. On kyllä kaiken hehkutuksen ansainnut, kaikessa yksinkertaisuudessaan todella monipuolinen ja näppärä kotisoitteluvehje. Soundaakin ihan hyvälle kun vähän eq:lla ryydittää, eikä ainakaan minun kotisoittovolillani ole ruvennut humpparikitaroilla elementti "piereskelemään". Kukaan ei näköjään ole kirjoittanut tästä vielä artikkelia, täytyy varmaan itse se raapasta jahka ehtii.. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
_oSKu_ 20.12.2006 15:31:09 | |
---|
Tuli tilattua Deanin 79 V brassiburstina Musik Produktivilta. Joku semmonen pari viikkoo odottelua tässä kai on. Revin pelihousuni. |
JuSu 20.12.2006 15:43:53 | |
---|
Elä ny, saattaa olla että "ihastus säilyy".. ;) Onnee kuitenkin moisesta! Toivottavasti niin, mutta pahaa pelkään... Mutta onnea tosiaan, nauti niin kauan kuin voit, toivottavasti hyvänolontunne pysyy pitkään! JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Invader 20.12.2006 15:48:36 | |
---|
Tuli tilattua Deanin 79 V brassiburstina Musik Produktivilta. Joku semmonen pari viikkoo odottelua tässä kai on. Revin pelihousuni. Itse tilasin Ranin kuusi kuukautta sitten. Kaksi kuukautta vielä jäljellä. Siinä niitä pelihousuja vasta on revittykin. Tai sitten ei.. |
Jackie 20.12.2006 15:49:08 | |
---|
Maanantaina ostin Gibson Les Paul Standardin. Zekkaa omakuva. |