jonsku1 15.12.2006 19:41:52 (muokattu 16.12.2006 04:30:13) | |
---|
Tänään tribuutti keikkaa katsomaan m/ EDIT: Vittu ku en saa noit Devilshorneja ikinä onnistumaa.... EDIT2: Känni päälle jeejee...!!! |
jonsku1 16.12.2006 04:27:09 (muokattu 16.12.2006 04:47:11) | |
---|
Tänään tribuutti keikkaa katsomaan m/ EDIT: Vittu ku en saa noit Devilshorneja ikinä onnistumaa.... EDIT2: Känni päälle jeejee...!!! Ja hyvinhän pojat veti! Pakko sanoa että aikas vitun hyvin! ... kirjottaisin syvällisempää settia, mutta humalatila/kellonaika estää sen. Mutta yhteenvetona! Vitun kivaa oli! Ihminen ei elä ikuisesti mutta teot elää!! EDIT3: Jeeejeee.... EDIT4: Olipas klisee... |
apua-mies 16.12.2006 11:58:35 | |
---|
oli näköjään mun kommentti poistettu tosta edelliseltä sivulta..? eikö panteraa saa kritisoida ollenkaan? se ei tod. ollu mikään "pantera on paskaa" viesti... ?? |
Super-Jari 16.12.2006 12:02:03 | |
---|
oli näköjään mun kommentti poistettu tosta edelliseltä sivulta..? eikö panteraa saa kritisoida ollenkaan? se ei tod. ollu mikään "pantera on paskaa" viesti... ?? Luulen että riittävä määrä varoituksia riittä viestin poistoon. Oli viestin sisältö mitä tahansa. En kyllä muista että viestissäsi ois ollu mitään rölölöötä. |
apua-mies 16.12.2006 12:06:45 (muokattu 16.12.2006 12:08:55) | |
---|
Luulen että riittävä määrä varoituksia riittä viestin poistoon. Oli viestin sisältö mitä tahansa. En kyllä muista että viestissäsi ois ollu mitään rölölöötä. aika mielivaltaista... kai sit kaikki pantera fanit hakkasi varoitusta kehiin kun sanoin pahan sanan .kyselin vaan että mikä tekee anselmosta loistavan laulajan, koska musta se ei oo todellakaan häävi. kai siinä on sitte se, että niin moni on ottanut vaikutteita että se alkuperäinen asiakin kuulostaa mielikuvituksettomalta. vähän niin on panteran musankin kanssa, mutta sillehän ei mitään voi että bändi on mulle ollu aina sellainen, että ei vain kolahda. kaikesta ei voi pitää... anselmon ääni on sellainen, että se ei minun korviini eroa juuri yhtään monesta muusta vastaavasta jenkkimetalli-laulajasta. kai mulla on sitte korvissa vikaa |
Super-Jari 16.12.2006 12:22:31 | |
---|
aika mielivaltaista... kai sit kaikki pantera fanit hakkasi varoitusta kehiin kun sanoin pahan sanan .kyselin vaan että mikä tekee anselmosta loistavan laulajan, koska musta se ei oo todellakaan häävi. kai siinä on sitte se, että niin moni on ottanut vaikutteita että se alkuperäinen asiakin kuulostaa mielikuvituksettomalta. vähän niin on panteran musankin kanssa, mutta sillehän ei mitään voi että bändi on mulle ollu aina sellainen, että ei vain kolahda. kaikesta ei voi pitää... anselmon ääni on sellainen, että se ei minun korviini eroa juuri yhtään monesta muusta vastaavasta jenkkimetalli-laulajasta. kai mulla on sitte korvissa vikaa Mun mielestä Anselmon ääni parani Panteran loppua kohti. Se kiekuminen oli aivan hirveää. |
hullu_ukko 16.12.2006 12:32:23 (muokattu 16.12.2006 12:36:59) | |
---|
aika mielivaltaista... kai sit kaikki pantera fanit hakkasi varoitusta kehiin kun sanoin pahan sanan .kyselin vaan että mikä tekee anselmosta loistavan laulajan, koska musta se ei oo todellakaan häävi. kai siinä on sitte se, että niin moni on ottanut vaikutteita että se alkuperäinen asiakin kuulostaa mielikuvituksettomalta. vähän niin on panteran musankin kanssa, mutta sillehän ei mitään voi että bändi on mulle ollu aina sellainen, että ei vain kolahda. kaikesta ei voi pitää... anselmon ääni on sellainen, että se ei minun korviini eroa juuri yhtään monesta muusta vastaavasta jenkkimetalli-laulajasta. kai mulla on sitte korvissa vikaa Taisi olla nimimerkki mohla joka selvitti syyn viestisi poistamiselle aika hyvin. Nämä tietylle bändille avatut ketjuthan on tarkoitettu tietääkseni nimenomaan bändistä kiinnostuneille. Siinä vaiheessa kun joku tulee sanomaan, että bändi josta ketjussa puhutaan on mitäänsanomatonta jynkytystä on ymmärrettävää että porukka vetää vihreän palkokasvin nenään. Sitten tapellaankin 3-5 sivua kunnes moderaattorit joutuvat lukitsemaan ketjun. Jos siis olisit vain yksinkertaisen kysymyksen minkä takia Anselmo on mielestämme loistava laulaja ja jättänyt nuo ylimääräiset arvostelut pois, täällä ei välttämättä oltaisi vedetty hernettä nenään. Jos et pidä Panterasta niin hyvä on, kunnioitan mielipidettäsi, mutta en siltikään ymmärrä minkä takia sitä pitää julistaa arvostelemalla bändiä ketjussa jossa vedetään varmasti herneet nenään? On olemassa erikseen tuollaisia ''Pidätkö blackmetallista?''-tyyppisiä ketjuja jotka on tarkoitettu puolesta ja vastaan mielipiteille. E: Okei? Ei aleta tappelemaan. Syynä edellisen viestisi poistolle oli siis vain tappelun ennaltaehkäiseminen. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
apua-mies 16.12.2006 12:38:10 | |
---|
Taisi olla nimimerkki mohla joka selvitti syyn viestisi poistamiselle aika hyvin. Nämä tietylle bändille avatut ketjuthan on tarkoitettu tietääkseni nimenomaan bändistä kiinnostuneille. Siinä vaiheessa kun joku tulee sanomaan, että bändi josta ketjussa puhutaan on mitäänsanomatonta jynkytystä on ymmärrettävää että porukka vetää vihreän palkokasvin nenään. Sitten tapellaankin 3-5 sivua kunnes moderaattorit joutuvat lukitsemaan ketjun. Jos siis olisit vain yksinkertaisen kysymyksen minkä takia Anselmo on mielestämme loistava laulaja ja jättänyt nuo ylimääräiset arvostelut pois, täällä ei välttämättä oltaisi vedetty hernettä nenään. Jos et pidä Panterasta niin hyvä on, kunnioitan mielipidettäsi, mutta en siltikään ymmärrä minkä takia sitä pitää julistaa arvostelemalla bändiä ketjussa jossa vedetään varmasti herneet nenään? On olemassa erikseen tuollaisia ''Pidätkö blackmetallista?''-tyyppisiä ketjuja jotka on tarkoitettu puolesta ja vastaan mielipiteille. no tämä selvä, osaanpa pysyä sitten poissa. vaikka tämä ketju ei olekaan otsikoitu "mitä mieltä panterasta" niin miksei täällä siltikään saa puhua siitä onko pantera hyvä vai ei. sitenkö tämä on paras että täällä on vain keskinäistä selkääntaputtelua ja kehua eikä erilaisia näkökulmia asiaan? että bändistä saa keskustella, kunhan ei heittele ilmoille mielipiteitä joissa kritisoidaan bändiä. joskus menee vain yli nämä ihme säännöt ja logiikat jotka näissä ketjuissa on. sen sijaan jos kyseessä olisi ollut idols/crazy frog ym. vastaava ketju, niin siellähän sitä arvostelua vasta olisikin saanut kirjoitella. mutta jos menee heittämään johonkin "oikeaa" bändiä koskevaan ketjuun "ylimääräistä arvostelua" niin eiköhän siinä heti banni napsahda tai viestejä poistellaan ilman hyvää syytä. pitäkää panteranne,lähden pois enkä koskaan enää palaa:) |
no tämä selvä, osaanpa pysyä sitten poissa. vaikka tämä ketju ei olekaan otsikoitu "mitä mieltä panterasta" niin miksei täällä siltikään saa puhua siitä onko pantera hyvä vai ei. sitenkö tämä on paras että täällä on vain keskinäistä selkääntaputtelua ja kehua eikä erilaisia näkökulmia asiaan? että bändistä saa keskustella, kunhan ei heittele ilmoille mielipiteitä joissa kritisoidaan bändiä. joskus menee vain yli nämä ihme säännöt ja logiikat jotka näissä ketjuissa on. sen sijaan jos kyseessä olisi ollut idols/crazy frog ym. vastaava ketju, niin siellähän sitä arvostelua vasta olisikin saanut kirjoitella. mutta jos menee heittämään johonkin "oikeaa" bändiä koskevaan ketjuun "ylimääräistä arvostelua" niin eiköhän siinä heti banni napsahda tai viestejä poistellaan ilman hyvää syytä. pitäkää panteranne,lähden pois enkä koskaan enää palaa:) Kyllähän kritisoida muuten saa, mutta kun näissä ketjuissa osa faneista saattaa ottaa todella helposti nokkiinsa ja syntyy tappeluita ja ketjuja joudutaan lukitsemaan. Jos näyttää siltä, että viesti aiheuttaa tappelun, se luultavasti poistetaan. Näin ketjut pysyvät asiallisina ja siisteinä ja kaikilla on kivaa. Jos tulee tappelu, ei kenelläkään ole kivaa. Mielipide-eroja kun löytyy bändin fanejen sisältäkin ja niistä saadaan ihan hyvin keskustelua ilman suuria yhteenottoja. Ei siis mitään henkilökohtaista. Yritetään vain pitää tämä ketju asiallisena ja siistinä, eikä lähdetä tappelemaan. Mod.huom.: Juuri näin. Eli vastakkaisia mielipiteitäkin pitää tulla, mutta kritiikki on luonteeltaan sellaista, että se tulee perustellakin kunnolla. Pelkkä "minusta se on paskaa" ei riitä. Näinhän se menee normaalissakin keskustelussa, ei tämä ole sen kummempaa. Pätee täällä kaikkeen keskusteluun, niin Idols- kuin Pantera-ketjuihin. Kaikki musiikki on tällä foorumilla samanarvoista, vaikka ihmisillä voi olla henkilökohtaisia antipatioita. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Mohla 16.12.2006 15:47:16 | |
---|
(offtopic)Hullu-ukko puhui tosiaan samaa asiaa kuin minä. Sen mun viestin ois melkein voinu jättää, niin ei olisi jäänyt epäselväksi, mutta pisteet modelle ketjun siistimisestä. Hullu-ukolle annoin plussan.(/offtopic) Palatakseni varsinaiseen asiaan, niin kertokaas mielipiteitä tosta 3 Vulgar videos from Hell DVD:stä, kun en ole sitä vieläkään päässyt näkemään. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
Majesty 16.12.2006 17:25:22 | |
---|
Palatakseni varsinaiseen asiaan, niin kertokaas mielipiteitä tosta 3 Vulgar videos from Hell DVD:stä, kun en ole sitä vieläkään päässyt näkemään. No, kyllähän siinä on niin kattava paketti, että jos vähänkin bändistä tykkää niin se kannattaa hankkia. Suosittelen. En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
jalmarus 16.12.2006 17:37:04 | |
---|
Palatakseni varsinaiseen asiaan, niin kertokaas mielipiteitä tosta 3 Vulgar videos from Hell DVD:stä, kun en ole sitä vieläkään päässyt näkemään. Suosittelen vaikkei tykkäisikään bändistä, erittäin hyvää kaljoittelu viihdettä.
No one is spared from the funeral inception |
Mohla 16.12.2006 19:04:43 | |
---|
No, kyllähän siinä on niin kattava paketti, että jos vähänkin bändistä tykkää niin se kannattaa hankkia. Suosittelen. Joo, hyvä homma. Tilasin just kihlatulleni joululahjaks ton... (Toiveesta.) Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
Lancelot 16.12.2006 19:11:17 | |
---|
Joo ei ton parempaa musa -dvd:tä ole tehtykkään. |
Jööhannes 16.12.2006 19:50:55 | |
---|
Minullakin on ollut tuo 3 Vulgar Videos From Hell jo puoli vuotta, mutta vieläkään en ole pystynyt katsomaan. En näes omista DVD-soitinta :D Noh, nyt ostan uuden koneen moisella hienoudella, joten pääsen tuonkin näkemään. Hiphei! |
L4t3 16.12.2006 19:52:21 | |
---|
Hullu-ukko puhui tosiaan samaa asiaa kuin minä. Sen mun viestin ois melkein voinu jättää, niin ei olisi jäänyt epäselväksi, mutta pisteet modelle ketjun siistimisestä. Hullu-ukolle annoin plussan. Palatakseni varsinaiseen asiaan, niin kertokaas mielipiteitä tosta 3 Vulgar videos from Hell DVD:stä, kun en ole sitä vieläkään päässyt näkemään. Ihan mukavaa viihdettä. Tosin se Monsters in moscow tms. keikka on aika säälittävän lyhyt. Kato Jyrgenberi! |
salva 16.12.2006 20:31:24 | |
---|
Tuosta DVD:stä tekee ainakin mulle loistavan juuri se, että se omalla tavallaan tutustuttaa siihen bändiin ja mitä se meininki niillä on parhaillaan ollut. Joka bändi nyt osaa kuvata keikan ja lyödä sen DVD:lle mutta 3 vulgar videos from hell on jotain paljon enemmän. Olisi kyllä muuten kiva saada joku Panteran live DVDkin joskus, onkohan semmoista tulossa koskaan, kun tuo Pantera vaan nyt sattui olemaan livenä semmoinen show, jotta suurin osa muista bändeistä kalpeenee sen rinnalla. When the Sun goes down, music turns up. |
Lancelot 16.12.2006 20:34:02 | |
---|
Olisi kyllä muuten kiva saada joku Panteran live DVDkin joskus, onkohan semmoista tulossa koskaan, kun tuo Pantera vaan nyt sattui olemaan livenä semmoinen show, jotta suurin osa muista bändeistä kalpeenee sen rinnalla. Tätä minäkin odotan.. |
Progressiveland 16.12.2006 22:18:03 | |
---|
tuo vulgar videos on kyllä vitun parasta kalja ajan kulua.noin.30-35 kertaa kattonu sen ja 2 varoitusta tullut :P kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
Räkkipeli 17.12.2006 16:09:53 | |
---|
Siis saako noi VUlgar Videot ihan jostain levykaupoista kuten Keltainen Jäänsärkijä tai joku? Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |