Aihe: Jalu
1 2 3 4
uruttaja
15.12.2006 23:29:28
No nyt tulikin järki kuvioon mukaan, hienoa.
pekkajau
15.12.2006 23:29:34
Kattelin tuos Jykken bändin kotisivut. Koitin tarkistaa että onko tässä taas joku tuppikulliretostelija asialla. Joka puhuu asioista joista ei mitää tajua. Näitähän täälä riittää.

Tulin tulokseen että Jykke on aikuinen, onnellisesti aviossa oleva, vaimoaan rakastava soittaja. Uskon että viestikin oli täysin spontaani ja aito. Että repikää siitä. Tätä se voi olla kun asiat ja arvot on kohdallaan. Eikä se oikeasti moinen irtoa yhden asian oikein tekemällä. Se on kokonaisuus. Tälläiset ihmiset vanhenee onnellisesti yhdessä ja sitä saa kyllä miettiä yli puolet tämän maan avioon astuvista. Exillä tässä ei sijaa ole.

Hienoja iltoja jatkossakin toivottaen.

Suloinen mini-interventio! +
uruttaja
15.12.2006 23:31:01
Suloinen mini-interventio! +

Hyperventilaatioksikin sitä maaseudulla kutsutaan.
uruttaja
15.12.2006 23:31:51
Mykistyneenä kauniista sanoistanne kiittäen, otan toisenkin Jalun! Itse kaataen... Kiitos! Ja leppoisaa iltaa!

Minun täytyy kääntyä ammattiauttajan puoleen.
jjussila
15.12.2006 23:32:12
Kattelin tuos Jykken bändin kotisivut. Koitin tarkistaa että onko tässä taas joku tuppikulliretostelija asialla. Joka puhuu asioista joista ei mitää tajua. Näitähän täälä riittää.

Tulin tulokseen että Jykke on aikuinen, onnellisesti aviossa oleva, vaimoaan rakastava soittaja. Uskon että viestikin oli täysin spontaani ja aito. Että repikää siitä. Tätä se voi olla kun asiat ja arvot on kohdallaan. Eikä se oikeasti moinen irtoa yhden asian oikein tekemällä. Se on kokonaisuus. Tälläiset ihmiset vanhenee onnellisesti yhdessä ja sitä saa kyllä miettiä yli puolet tämän maan avioon astuvista. Exillä tässä ei sijaa ole.

No ei kai tässä kukaan muukaan muuta olettanut; kunhan vedätettiin....
..ei helev...olisko noin?.....
uruttaja
15.12.2006 23:32:58

Paitsi Jamitalli sidosryhmineen.
jykke65
15.12.2006 23:40:43

Vedän Jalun loppuun saakka.....ettei pahene kun on kerran avattu.
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
EP
15.12.2006 23:42:31

Ei helevetti!
Ei tommosta ookkaan, PROVO! 8)
pekkajau
15.12.2006 23:42:31
Vedän Jalun loppuun saakka.....ettei pahene kun on kerran avattu.

Mulla on semmosta "kaiku-juomaa"= Lexicon-konjakkia!
pekkajau
15.12.2006 23:44:27
Ei helevetti!
Ei tommosta ookkaan, PROVO! 8)

Tuohon ei ole vielä Ijäs päässyt puuttumaan!
jykke65
15.12.2006 23:46:38

Mulla on semmosta "kaiku-juomaa"= Lexicon-konjakkia!

Joimme sitä kerran keikulla! Sen jälkeen kaikilla oli Kuxsicoon kortsuja=jälkihiki seuraavat pari viikkoa ; )
pekkajau
15.12.2006 23:49:37
Joimme sitä kerran keikulla! Sen jälkeen kaikilla oli Kuxsicoon kortsuja=jälkihiki seuraavat pari viikkoa ; )

Kunnon "rapulatohkeista" tässä nyt haetaankin!
EP
15.12.2006 23:50:56
Tuohon ei ole vielä Ijäs päässyt puuttumaan!

Tulimieleen, että koskahan tulee uusintana Ijäksen "Sokkotanssi"?
Oli aikas veikee elokuva..
Jami
15.12.2006 23:58:11

Paitsi Jamitalli sidosryhmineen.

Niin. Mun sidosryhmiini kuuluu paras kaverini, lasteni äiti, entinen tyttöystäväni, nyt yli kakskytvuotta vaimoni. Hänen lisäkseen kaksi tervettä, viisasta huippunaista eli n. parikymppiset tyttäreni. Nuo sidosryhmät panee ajattelemaan että joku muukin vois olla onnellinen vaimostaan. Voi olla joillekkin järkytys mutta jotkut ihan tosissaan kirjoittaa tääläkin aivan totta ja asiaa. Jopa puolisoistaan.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
jykke65
15.12.2006 23:58:56

Kunnon "rapulatohkeista" tässä nyt haetaankin!

Aamulla voi olla "tobularahkat"
jykke65
16.12.2006 00:07:52

Niin. Mun sidosryhmiini kuuluu paras kaverini, lasteni äiti, entinen tyttöystäväni, nyt yli kakskytvuotta vaimoni. Hänen lisäkseen kaksi tervettä, viisasta huippunaista eli n. parikymppiset tyttäreni. Nuo sidosryhmät panee ajattelemaan että joku muukin vois olla onnellinen vaimostaan. Voi olla joillekkin järkytys mutta jotkut ihan tosissaan kirjoittaa tääläkin aivan totta ja asiaa. Jopa puolisoistaan.

Jamilla on hyvä fiilis! Plussaa siitä! Liian harvoin sitä tulee kehuttua niitä oman elämän tärkeimpiä ihmisiä! Pitäis ittekin muistaa se riittävän usein.
pekkajau
16.12.2006 00:11:54

Huomenna kaikki voi olla jo toisin!
Jami
16.12.2006 00:26:24

Huomenna kaikki voi olla jo toisin!

Toki. Vaimo voi ajaa kolarin, tytär voi sairastua, mä voin saada sydärin, mnet voi kaatua jne jne. Mutta niin kauan kuin terveenä elämme, meillä kaikki on kuin ennenkin. Johtuu varmaankin yhteisistä perusarvoistamme.

Leikki sijansa saakoon. Oon monesti itte ensimmäisiä ja rankimmin vitsailevia. Humalan tässä vaiheessa vain joku tuos Jyken aloitukses kosketti että aloin herkistellä. Toisaalta oon niin kovin monta kovaa poikaa elämäni aikana nähny vaimonsa olkapäätä vasten elämän kovuutta itkemässä ettei mun oikeastaan tartte enää yhtään itte esittää.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
jykke65
16.12.2006 00:38:58

Hei! Tämän thredin tarkoitus on olla positiivinen! Älkää synkistykö! Ottakaa Jalua tai Jaffaa. Hyvä keikka tai iloinen yllätys, se kannattaa aina jakaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)