Aihe: Artikkeli: Uraltonen Jr:n rakentaminen, kuvia ja tekstiä 1 2 | |
---|---|
![]() 12.12.2006 01:20:37 | |
Totuus kyllä lienee että tuota ei halvemmalla saa tehtyä vaikka kuinka yrittäisi haalia osia jostain halvemmalla. Kyllä, osien yhteenlaskettu hinta kuluttajamarkkinoilla on enemmän kuin koko sarjan hinta. Myymällä ison läjän osia kerralla saa suuremman läjän rahaa vaikka yksittäisen osan kate pieneneekin. Sääh. Lassosin leppäkerttua ja kaik meni pimmeeks." - Mimi | |
![]() 14.12.2006 21:10:11 | |
En voi kyllin plussattaa tätä artikkelia. Mahtavaa! Olethan laittanut M.Kankaanpäälle linkin tuohon artikkeliin? Jos et niin äkkiä sitten! | |
![]() 15.12.2006 07:31:24 | |
En voi kyllin plussattaa tätä artikkelia. Mahtavaa! Olethan laittanut M.Kankaanpäälle linkin tuohon artikkeliin? Jos et niin äkkiä sitten! hyvä jos kiinnosti. En tosiaan ole laittanut kankaanpäälle mitään, aattelin että osaa itekin koota tuon. Tai no ite asiassa, en taas ole muistanut. Korjataan asia. Sääh. Lassosin leppäkerttua ja kaik meni pimmeeks." - Mimi | |
![]() 15.12.2006 18:46:11 | |
hyvä jos kiinnosti. En tosiaan ole laittanut kankaanpäälle mitään, aattelin että osaa itekin koota tuon. Tai no ite asiassa, en taas ole muistanut. Korjataan asia. No kai se ny oman suunnittelemansa osaa tehdä mutta ajattelinkin lähinnä sillä että sun artikkelissa tulee esille monta seikkaa jotka uraltonen tulisi korjata tuotteessaan ja rakennusohjeissa ja niin kauemmaksi kohti | |
![]() 15.12.2006 20:18:36 | |
Hieno ja mielenkiintoinen artikkeli. Plussia satelee, saat minultakin yhden. Voisit muuten pistää tuonne Elektroniikka ja soitinrakennuspalstallekin linkkiä, rakenteluaiheesta kun kerran on kyse, kiinnostaa varmasti sielläkin päin liikkuvia hyypiöitä. Itse ainakin tulee harvemmin luettua kitarakama-palstaa, sattumalta tällä kertaa poikkesin lueskelemaan. Vastaavanlaisia lukisi mielellään muistakin vehkeistä, ihan peruspedaaleista lähtien. Varsinkin Madamp-vahvistimet kiinnostaisivat minua, erityisesti G2 (*vink vink*), DIY-aloittelija kun olen (ainakin sähkövehkeiden suhteen). Uskaltaisi paremmin lähteä tilaamaan jos olisi valmis artikkeli josta saisi selkeän kuvan projektin etenemisestä ja vaatimuksista. Mutta ei mulla muuta, kiiitos mielenkiintoisesta artikkelista! Näitä lisää! They let it rock, I let it roll! Talviunilla olevan bändin kotisivut | |
![]() 15.12.2006 21:31:59 | |
No kai se ny oman suunnittelemansa osaa tehdä mutta ajattelinkin lähinnä sillä että sun artikkelissa tulee esille monta seikkaa jotka uraltonen tulisi korjata tuotteessaan ja rakennusohjeissa ja niin kauemmaksi kohti jees, mailasin kankaanpäälle artikkelin sellaisenaan ja tuonne itse tekstiin on nyt editoitu tärkeimmät korjaukset. Keskeisimmät asiat: - Toleranssit mittausarvoissa saa olla maksimissaan 10 - 20 prosentin luokkaa. - Kotelointia ei saa enää poraamattomana, sarjan ostamisen jälkeen systeemi on muuttunut. Koska ihmiset on muutellut layoutteja niin se on tuottanut ongelmia, tämän vuoksi putket on kannoitettu valmiiksi. Se ei tietenkään muuta sitä, ettei tuota vahvistinta saisi enää komboksi. - Verkkomuuntaja on erilainen. käytännössä tuo sarjassa oleva muuntaja on tarkoitettu sellaiseksi että se asennetaan neliönmuotoiseen reikään niin, että jännitteellinen kruunu tulee rungon sisään. Nykyisessä ohjeessa tosin lähdetään siitä liikkeelle, että juotospisteet tulee joka tapauksessa ylös jonka jälkeen ne eristetään. Syy on se, että kotikonsteilla sopivan slotin tekeminen tuolle muuntajalle on hieman vaikeaa. Itse suosittelen tuota sisäasennusta kaikille niille, jotka tosiaan pystyy sen tekemään. Se on turvallisempi ja selkeämpi muutenkin. - Tekstillisiä juttuja tuosta vähän tuli oikaistua ettei kohtia voi ymmärtää väärin. Muun muassa väärän kokoisista komponenteista oleva maininta korjattiin selkeämmäksi. Huomautan tässä, että ylisuuret komponentit rajoittuivat yhteen vastukseen, joka oli asetusarvoa suurempi jokusen ohmin. Kahdessa muussa vastuksessa isompi tehonkesto mitä ohjeissa luki. Siitä ei siis ole haittaa ja tuota on selkeytetty itse tekstiin. Näin. Vielä saattoi olla jotakin mitä unohdin tuosta, mutta nuo valmistajan omat kommentit ja esittämät huomiot on kirjattu nyt tuohon itse tekstiin niiltä osin kuin on tarpeen. Sääh. Lassosin leppäkerttua ja kaik meni pimmeeks." - Mimi | |
![]() 15.12.2006 21:36:39 | |
Hieno ja mielenkiintoinen artikkeli. Plussia satelee, saat minultakin yhden. Voisit muuten pistää tuonne Elektroniikka ja soitinrakennuspalstallekin linkkiä, rakenteluaiheesta kun kerran on kyse, kiinnostaa varmasti sielläkin päin liikkuvia hyypiöitä. Itse ainakin tulee harvemmin luettua kitarakama-palstaa, sattumalta tällä kertaa poikkesin lueskelemaan. Kiitoksia, täytyy laittaa tuonnekin elektroniikkaankin, mutta itsehän näkisin että tuon purtilon osaa elektroniikkapalstan vakivieraat koota ominpäinkin. Vastaavanlaisia lukisi mielellään muistakin vehkeistä, ihan peruspedaaleista lähtien. Varsinkin Madamp-vahvistimet kiinnostaisivat minua, erityisesti G2 (*vink vink*), DIY-aloittelija kun olen (ainakin sähkövehkeiden suhteen). Uskaltaisi paremmin lähteä tilaamaan jos olisi valmis artikkeli josta saisi selkeän kuvan projektin etenemisestä ja vaatimuksista. Itse asiassa, Madamp G2 on tuloillaan. Siitä tulee combo ja itse piirrustukset kotelointiin olen jo tehnyt: http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/g2.png Myös kaksikanavainen 15-sarjan madamppi olisi kovasti kiinnostava, joten luultavasti sekin tulee. Nämä rakennusprojektit on mielenkiintoisia tehdä, niin niitä luulisin hyvin suurella todennäköisyydellä tulevan lisääkin, sitä mukaan kun saan noita systeemeitä hankittua ja koottua. Pidetään tämä mielessä, kiitoksia muuten kaikille palautteista. Sääh. Lassosin leppäkerttua ja kaik meni pimmeeks." - Mimi | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)