Aihe: Joululauluskaba 2006
1 2
Juhani
13.12.2006 16:02:25

Tässä mun ainoo Jouluäänitys.

http://juhani.maihinnousu.net/joulupukki.mp3

Pikkuiset tykkää kuullemma.
Saikkonen
13.12.2006 16:06:37
Voisi osallistua. Tässä sanoitus, jos joltakulta puuttuu:

Säkeistö 1:

Jouluna satele lunta ei,
joulupukki sentään ei oo gay (huom lausuminen)
Kiltti oon ollut ja paketteja hamuan,
uutena vuotena raketteja ampuan

Kerto:
Joulu jee, joulua jee jee, kaikki rauhan ansaitsee

Säkeistö 2:

Äsken sain glögillä turvoksiin pään,
porojen ilmassa lentävän nään
Syynäkö harhaan on väkijuoma,
"oikeita ne oli", lausahti kuoma.

Kerto X2

Nopea kitarasoolo

C-OSA

Kinkkua, kankkua, Auran sinappia, Rosollia

Kerto X4

Fade-out...
Mitä eroa on huilistilla ja pianistilla? No huilistilla on pilli kuonon alla ja pianistilla...
NHR
13.12.2006 16:15:54 (muokattu 13.12.2006 16:24:44)

Perkele! Toi äänityshomma tällä koneella ja tässä kämpässä on edelleen semmosta yhtä helvettiä vaan. Laulu (tai "laulu", puhettahan se taas melkeen oli, kun täällä ei pysty ääneen laulaan; mulla on naapureitakin) piti taas äänittää muutaman sekunnin pätkissä ja sitten koota se palapeli. Eikä silti kuulu mitään muuta ku muminaa. En jumalauta saa miksattua tosta semmosta, että siitä taas jotain selvää joku sais, en sitte millään! Enkä varmaan rupee enää uudestaan mitään mölisemään. Että näin jouluinen tunnelma täällä taas...

E: No tossa olis sanoja, ja siellä on se linkki ämpeekolmoseenkin, kun ei sitä voi tuolta suoraan ulos linkittää:

http://www.geocities.com/aikuisviihde/pukki.html
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
juici
13.12.2006 20:08:26

Juu, joululevy on tulossa. Voinen bändin/kokoonpanon puolesta osallistua kisaan mukaan.

Ja paskanmarjat sitä mitään tullut.
-mechanix-
14.12.2006 17:21:53
Mukana ollaan, mikäli nyt ehitään bändin kanssa nauhottamaan. Koulussa piti tehdä jonkin aikaa sitten oma sanoitus ja itsellä sattui olemaan aiheena joulupukki, joten sanoituskin olisi jo valmiina.

Ja täsähän melkein tulikin jotain :S. Basisti oli taas tapansa mukaan reeneistä pois, mutta eipä siitä äänittämisestäkään olisi mitään tullut.
Päärynä
14.12.2006 21:14:57
Kaikki soittimet on jo narulla. Enään pitäis keksiä sanat ja hoilata.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)