Aihe: SWR Workingman's
1
Teijo K.
03.12.2003 15:02:58

Millaisia kokemuksia teillä on SWR Workingman's kaapeista?
Mulla on nyt Hartke Transporter 4x10" kaappi ja ajattelin kohta vaihtaa sen johonkin toiseen.
En oo kokeillu muita SWR vehkeitä kun Workingman's 12" comboa joka kuulosti järkyttävältä ja LA8 comboa joka kuulosti pirun hyvältä.
Jos hommaan SWR:ää, ajattelin hommata Workingman's 4x10" ja 1x15":n. Rocco Prestiakin muuten käyttää Workingman's 8x10":ä ja makeet on soundit.

Mun opettaja sanoi että SWR:ssä on kummallinen oma soundinsa ja suositteli mielummin EBS:ää mut siihen mulla ei oo varaa.
Kertokaa kokemuksianne!!

Minulla on tuo Workingman's 15' combo ja on ollut tuo 12' myös. Möin sitten rahapulassa sen pois. Mutta mielestäni molemmissa on sama soundi- noin suurinpiirtein, ja se soundi on aivan loistava. Oikeastaan harmittaa etten myynyt tuota isompaa. Se pienempi oli vaan niin kätevä. No kukaan ei varmaan halua vaihtaa kun olen tuota isoa modannut pikkuisen.
Jiihaa.

-Teppo "Jiihaa" Nättilä.
MakkeJ
04.12.2003 10:20:11
Mulla on nyt käytössä pienin Workingmans-combo WM 10 + WM 10T-lisäkaappi. Riittää ihan hyvin normaalikeikoille. Säätömahdollisuuksia tässäkin vehkeessä riittää, soundi on aika kuitenkin kireä, napakka, mutta toisaalta erotteleva mikä mielestäni sopii hyvin lavasoundiksi. Eikä tarvitse luukuttaa..
Kytken combon aina PAn kautta, josta haen lisäbottnea soitolleni. Nykyään harrastan hieman kompurointia vielä soitantaa tasaamaan.
Hyvä soundi styrkkarista ei automaattisesti takaa että yleisö kuulee hyvän bassosoundin. Minusta kannattaa aina ensi tsekata miten basso ja rummut soivat salissa, sen jälkeen kerkeää hyvin vielä ruuvata itselleen haluamansa lavasoundin.
loud´n proud, nykyään kuitenkin korvatulpilla..
Kikka Korea
05.12.2003 09:34:19
Eikö kellään oo näitä kaappeja?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)