Aihe: Yamahan kalliimmat mallit
1 2
Krice
12.12.2006 16:26:52

Sen olen huomannut että posti paiskoo noita Thomannin paketteja TODELLA surutta. Esim. oman Yammun (E - ym. Pacifica) loota oli sen näköinen että mietin arvaako edes avata.

Ei minulla tuollaista ole esiintynyt. T-kaupan paketit on olleet hyvässä kunnossa ja tukevastihan ne on pakattukin.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
Bookkeeper
12.12.2006 19:49:08
Juu, kyllä tuo pitää vaihtaa toimivaan peliin. Vähän ihmeellinen vikahan tuo on jos miettii, että halvoissa ritsoissakin on yleensä nauhat kunnossa. Kai se hinta on sitten saatu tiputettua alas kun ei ole laadunvalvontaa..

Outo juttu. Yamaha on nimen omaan tunnettu hyvästä laadunvalvonnasta, ja mun kokemuksien mukaan jopa ne halvimmat n. 200 euron pelit on olleet hyviä. Ei tosiaan nauhavikaisia tms. Mun mielestä tuollaiset naarmut viittaa siihen, että sun keppiä on syystä tai toisesta kohdeltu kaltoin.

Ei minulla tuollaista ole esiintynyt. T-kaupan paketit on olleet hyvässä kunnossa ja tukevastihan ne on pakattukin.

Sattuiko sitten yksittäistapaus...mun paketista näki ihan selvästi että sitä oli paiskottu. Iso reikä alakulmassa jne. Olisin laittanut suoraan takaisin, mutta huomasin (lue: näin siitä reiästä) että ainoastaan samalla tilatut kielet oli paketin alaosassa. Itse kitara oli onneksi pakattu hyvin.

Kaiken kaikkiaan T-kaupan kanssa asiointi on toiminut oikein hyvin...enkä väitä että sunkaan tapauksessa vika olisi välttämättä siellä päässä. Kyllähän kitara kulkee pitkän matkan tuotantolinjalta ostajalle. Sitä vain en oikein usko että Yammulla olisi päästetty noin selkeästi viallinen tuote ulos.

Toivottavasti palautus hoituu ongelmitta ja tilalle tulee priimakuntoinen yksilö, jos kitara noin muuten miellyttää...?
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
Krice
12.12.2006 22:59:14

Mun mielestä tuollaiset naarmut viittaa siihen, että sun keppiä on syystä tai toisesta kohdeltu kaltoin.

Ehkä jopa tahallaan? Sen verran erikoinen vikahan tuo on. Vähän niinkuin joku olisi vetänyt jollain viilalla pystysuuntaan muutaman nauhan kohdalta, juuri sen verran että sitä ei näe helposti.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
Bookkeeper
13.12.2006 00:34:02
Ehkä jopa tahallaan? Sen verran erikoinen vikahan tuo on. Vähän niinkuin joku olisi vetänyt jollain viilalla pystysuuntaan muutaman nauhan kohdalta, juuri sen verran että sitä ei näe helposti.

Jaa-a...outo vika kyllä. Satutko tietämään tarkistaako T-kauppa kitarat ennen lähettämistä? Mun mielestä siellä oli maininta että osa tuotteista tsekataan ennen kuin laittavat postiin.

Toivottavasti Toomannin reklamaatio-osasto hoitaa asian ilman urputtamista. Aina pikkuisen arvelluttaa tun tyyppiset viat...mitä jos väittävät että itse kuitenkin olet viillellyt nauhoja? Luulisi kyllä että toimivat asiallisesti eikä ongelmia tule, kun vain pistät reklamaation heti "vireille".
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
Paby
13.12.2006 01:12:24 (muokattu 13.12.2006 01:13:10)

Ne urat ei ilmeisesti ole kuitenkaan ihan kielten kohdalla eli alla? Muuten se viittaisi nauhan luonnolliseen kulumaan ja siihen että a) kitaraa on soitettu eli se ei ole täysin käyttämätön uusi tuote, b) nauhat on huonoa tavaraa tai c) liukuhihnalla on töpeksitty ja thomannilla ei ole tarkistettu ennen lähetystä.

Reklamaatio vaan kehiin. Toivottavasti saat uuden ja virheettömän kitaran tilalle ja mahdollisimman nopeasti. Mutta onkohan Saksassa kuinka pitkä joululoma aika? Onkohan siellä toimintaa välipäivinä vai meneeköhän reilusti ensi vuoden puolelle.

E: yksi tai ja pilkku
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Krice
13.12.2006 13:41:59

Ne urat ei ilmeisesti ole kuitenkaan ihan kielten kohdalla eli alla?

Ei, eikä ne ole sellaisia mitä kielten aiheuttamat kulumiset yleensä näyttää, vaan teräviä pieniä naarmuja.
Juttu raivostuttaa koko ajan enemmän. Jos ei kohta ala tulemaan vastausta sähköpostiin niin kitara lähtee rahat takaisin periaatteella ja asiakkuus Thomannilla loppuu siihen.
Mika K
13.12.2006 14:37:02
Juttu raivostuttaa koko ajan enemmän. Jos ei kohta ala tulemaan vastausta sähköpostiin niin kitara lähtee rahat takaisin periaatteella ja asiakkuus Thomannilla loppuu siihen.

Siellä on nyt kova joulukiire, ei ne kerkiä vastailla sähköposteihin. Itsellä ihan sama homma viime vuonna. Sitten otin puhelimen kouraan ja soitin niin johan alkoi asiat etenemään.
Krice
13.12.2006 15:02:08

Tos huomasin, että tuotahan olisi saanut samaan hintaan musiikkiliike.fi:stä. Fuck this. Pitäisiköhän tilata sieltä uusi ja lähettää tuo Thomannille takaisin.
Paby
13.12.2006 17:23:32 (muokattu 13.12.2006 17:27:11)
Tos huomasin, että tuotahan olisi saanut samaan hintaan musiikkiliike.fi:stä. Fuck this. Pitäisiköhän tilata sieltä uusi ja lähettää tuo Thomannille takaisin.

Tee näin. Jää parikymppiä käteenkin (f-musiikin sivuilla tarjoushinta 399e, thomannilla 425e).

http://www.f-music.com/tuotteet.php?nimikekoodi=RGX520FZTDR

musiikkiliike.fi taitaa olla eri mesta... no siellä oli kalliimpi
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Bookkeeper
13.12.2006 17:35:31
Juu. Kannattanee silti hoitaa asia reklamaatio-osaston kautta (vs Toomannin normaali 30 päivän palautusmenettely)...eivät sitten ala väittämään että olisit itse naarmuttanut nauhoja ja siksi lähettänyt keppiä takaisin. Ties vaikka tarjoaisivat pikku "kompensaatiota" vaivan palkaksi?
Krice
14.12.2006 15:13:30 (muokattu 14.12.2006 15:26:06)

Tilasin uuden kepin tuolta musiikkiliike.fi:stä. En jaksanut odottaa, kun Thomann ei ole vielä edes vastannut s-postiin. Tästä onkin tulossa melkoinen seikkailu.. olisi aika coolia, jos voisi vaihtaa Thomannilla johonkin toiseen kitaraan. Sit olis kaks uutta kitaraa. Se ei varmaan vain ole mahdollista, joten rahat yritän saada takaisin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)