Aihe: Kestääkö Kantti?
1
Julmettu
14.12.2006 22:38:08
Minusta tuo hammaslääkärijuttu oli niin eettiseltä kannalta, kuin viihdyttävyysarvoltaan (ja ties miltä kannalta) täysin perseestä. Siis oikeasti. Toihan oli ihan typerä juttu! Toinen hyppää jollain idioottivarmalla mankelilla katolta alas ja toinen joutuu tärvelemään ulkonäkönsä mahdollisesti lopullisesti ja kärsimään siitä syystä hirveitä fyysisiä tuskia, miksei henkisiäkin... Outoa. Kyllä, tiedän että se oli piilokamerajuttu, mutta silti.

Muutenkin aika turhanpäivänen ohjelma. Sitä paitsi Jaana Pelkosen ääni ahdistaa mua. Auditiivista jääpuikkojen oksentamista.

Kylläpäs mua taas vituttaa turhat asiat BD
tuomittu
14.12.2006 23:40:02
Immanuel Kantti vai? Öööhöhöhö.

Menen pois...
I broke my G-string while fingering a minor.
Jani The Rock
14.12.2006 23:49:48

Kuulostaapa kerrassaan vastenmieliseltä potaskalta, etten sanoisi.
Your funeral, my trial.
Deg
15.12.2006 00:37:08

Kuulostaapa kerrassaan vastenmieliseltä potaskalta, etten sanoisi.

Niin, onneksi kukaan ei pakota sua katsomaan sitäkään.
Sexual Chocolate, Baby!
Jani The Rock
15.12.2006 01:09:21

Niin, onneksi kukaan ei pakota sua katsomaan sitäkään.

Kiitän siitä luojaa aina tasatunnein.
Your funeral, my trial.
Royal Banzai
15.12.2006 01:40:00
Esim. Kati Fors joutui tänään hammaslääkäriin, jossa hänelle oli tarkoitus porata reikä etuhampaasta läpi ilman puudutusta, että hänen miehensä saisi lentolupakirjan.

Öö.. näinkö niitä lentolupakirjoja jaetaankin? Hitto, täytyykin isälle vinkata, se kun on pari vuotta opiskellut ihan turhaan.
SaduS
15.12.2006 02:11:54
Ei riitä, että itse sisältö on suoraan rektumin syövereistä. Nimenkin perään Internet-ajan kielitaidottomat ohjelmapäälliköt ovat laittaneet huutomerkin. Kaikkea sitä näkeekin.
wrshredder
15.12.2006 12:03:52
hoho, aika heikolla kannatuksella on.. xD

Kerran katoin. Aika ärsyttävä koko show..
Myytinmurtajat ja Oz on tällähetkellä ainoat katsomisen arvoiset telkusta. Muuta en tarvi.
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)