Sointumerkit voi olla lukematta, mut tuollainen teksti syntyi,,,, Kommmentteja kiitos, niinkuin muihinkin omiin teksteihin Am, Dm F Kuin yllättäin, hän seisoi mun edessäin. Kuin kohtalo johdattaa, hänet eteeni kuljettaa. C, G, Am, F Onko kaikki vaan sattumaa, kun ratamme kohtaa. C,G,F,G On tai ei, silti kohdataan. Tahtoi tulla tähän, minun elämään. Minua pelotti vähän, vaan kuinkas kävikään. Annoin tuulen kuljettaa, virran viedä vaan. Aikaan uuteen, paikkaan uuteen, maailmaan. _C, G, Am,F _Niin alkoi se näytös, johon osani sain. _C, G,E, E7 _Meitä pelotti paljon, mutta elämä vei vain. _C,G,Am,F _Kun näytös loppuu ja saliin pimeys laskeutuu. _C, G,F,G,Am _Käsi käden kohtaa ja kosketus,niin lämmin kosketus,,, Päivä toisensa jälkeen, tuo johdatus meitä vei. Vaikka pelotti paljon, mut sydän mua sanoi niin. Että pelko on turhaa, jos paljon välittää. Sen tietää voi jos tuntee, sydämmessään tään.. Kun huulet toisensa kohtaa, niin pelko katoaa. Minne tää tiemme johtaa, sen nähdä saa. Jos uskaltaa, kun uskaltaa, rakastaa, kun aika kuljettaa. |