Heartwood 12.12.2006 22:49:36 | |
---|
Tietysti 'gore attack' tässä yhteydessä tarkoittaa hyvin todennäköisesti puskevaa tai lävistävää hyökkäystä sillä sahalla. Gore kun toimii myös verbinä. Mutta sivuraiteita, uutta lyriikkaa kehiin vaan. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Super-Jari 13.12.2006 16:15:40 | |
---|
Nyt jumalasi haluaa verta Hän ottaa sinut takaapäin Kristityn persereikää vuotaa verta Pyhä paratiisi |
Minä! 13.12.2006 16:56:30 | |
---|
Tuo on Aeonin God gives head to heaven |
Super-Jari 13.12.2006 17:00:23 | |
---|
Tuo on Aeonin God gives head to heaven Heh. IN heaven. |
lord of this world 13.12.2006 18:01:24 | |
---|
Uutta!?! =o) Mä tuun munakennottaan sua! |
Minä! 13.12.2006 18:50:29 (muokattu 13.12.2006 18:54:36) | |
---|
Tämä on suomennettu päin helevettiä, mutta kai tuon tunnistaa. Katu ojasta he nousevat, rotat seuraavat Jumalaansa Sieluton lapsi haavoittui repeytyessään erilleen arkienkelin (tarkoittanee suojelusenkeliä) ihanista siivistä Hypnoottinen puhtaus polvistuu, nääntymys tekee sinut läheiseksi sisäiseen Jumalaasi Ennen Jumalaa kaikki huarat palveli Saatanaa huulillaan ja jotain jotain jotain Vaaaginat kääntyy Herraan, vuohen sarvet häpäisevät Kaikki rotat Saatanalle, seuraa synnissä kylpemisen suloista ääntä Kaikki rotat ennen meitä johtakaa korkeinta helvettiä ikuisesti |
Stoghra 14.12.2006 16:30:32 | |
---|
Tämä on suomennettu päin helevettiä, mutta kai tuon tunnistaa. Katu ojasta he nousevat, rotat seuraavat Jumalaansa Sieluton lapsi haavoittui repeytyessään erilleen arkienkelin (tarkoittanee suojelusenkeliä) ihanista siivistä Hypnoottinen puhtaus polvistuu, nääntymys tekee sinut läheiseksi sisäiseen Jumalaasi Ennen Jumalaa kaikki huarat palveli Saatanaa huulillaan ja jotain jotain jotain Vaaaginat kääntyy Herraan, vuohen sarvet häpäisevät Kaikki rotat Saatanalle, seuraa synnissä kylpemisen suloista ääntä Kaikki rotat ennen meitä johtakaa korkeinta helvettiä ikuisesti Todellakin villi arvaus, Satanic Warmaster - Eaten by rats :D ainut rotta aiheinen piisi mikä tuli mieleen. Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Minä! 14.12.2006 17:07:18 | |
---|
Todellakin villi arvaus, Satanic Warmaster - Eaten by rats :D ainut rotta aiheinen piisi mikä tuli mieleen. Väärä vastaus. |
Daemon 14.12.2006 17:54:04 | |
---|
Arkhon Infaustus:Narcotic Angel's Terminal Apostasic Sin Kaikki päätyy tritonukseen. |
Daemon 14.12.2006 18:11:35 | |
---|
Eräämaahan asettuneena, alasti ja kylmissään Yö vetää lämmön lihastani Ulvonta kaukaisuudesta Sudet tavoittavat tuoksuni Ne kaihoavat lämmintä ja tuoretta vertani Mutten voi juosta, en piiloutua Olen hetken vanha, silti kauhuissani Muriseva henkäys on kasvoillani Olen kirottu tässä paikassa Aamu rikkoo illan pimeyden Päivänvalo laulaa niin kovaa Isä pitää minua sylissään nauraen, sillä hän on ylpeä "Kaikki Hyvin", äitini huutaa minulle, suudelma minulle, lapselleen Mutta öisin syömmeni muuttuu mustaksi Kutsuen minua erämaahan Kaikki päätyy tritonukseen. |
Super-Jari 14.12.2006 18:22:29 | |
---|
Odotellaanhan aina että vastaus hyväksytään? |
Ok, sori.Hyväksyttiinkö? Kaikki päätyy tritonukseen. |
Minä! 15.12.2006 11:53:25 | |
---|
Arkhon Infaustus:Narcotic Angel's Terminal Apostasic Sin Sehän se. Virhe! Liian kirjoitus! |
Daemon 15.12.2006 13:53:51 | |
---|
No, Koettakaapas sitten tätä, kuten sanottu.. Eräämaahan asettuneena, alasti ja kylmissään Yö vetää lämmön lihastani Ulvonta kaukaisuudesta Sudet tavoittavat tuoksuni Ne kaihoavat lämmintä ja tuoretta vertani Mutten voi juosta, en piiloutua Olen hetken vanha, silti kauhuissani Muriseva henkäys on kasvoillani Olen kirottu tässä paikassa Aamu rikkoo illan pimeyden Päivänvalo laulaa niin kovaa Isä pitää minua sylissään nauraen, sillä hän on ylpeä "Kaikki Hyvin", äitini huutaa minulle, suudelma minulle, lapselleen Mutta öisin syömmeni muuttuu mustaksi Kutsuen minua erämaahan Kaikki päätyy tritonukseen. |
Blodapelsin 16.12.2006 13:10:03 | |
---|
Pistäs jotain jelppiä ettei leikki katkea "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Daemon 17.12.2006 16:15:39 | |
---|
Orkesteri tulee saarivaltiosta, biisi on 80-luvulta.Kappale on levyltä, jonka ensimmäinen kappale täytti lp:n koko a-puolen. Kaikki päätyy tritonukseen. |
Blodapelsin 17.12.2006 16:25:52 | |
---|
Haa!!! Kyseessä on siis Venomin Cry Wolf!!! Tajusin vasta kun mainitsit tosta platan ekasta 20-minuuttisesta biisistä. "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Daemon 17.12.2006 17:30:12 | |
---|
erinomaista.Oikea vastaus. Kaikki päätyy tritonukseen. |
Blodapelsin 17.12.2006 17:31:47 (muokattu 17.12.2006 22:51:17) | |
---|
Jepjep... Elikkä tässä ois: Olet käynyt läpi taas jo toisen päivän Ja nyt näyttää että et välitä Sinä annat elämäsi valua pois Sinä et tunne kipua, sinä et tunne iloa Sinä annat tunteitesi kadota pois Sinä annat elämäsi olevan erillään sielustasi Älä tunne kipua Älä tunne kipua Sinun täytyy herätä ja aistia Ettet ole uhri täällä Sinä olet matkustaja tämän elämän läpi Mikään ei piinaa sinua Sinä olet repinyt sen alas täysin yksinäsi (tai jotain...) Ja nyt seisot reunalla Älä tunne kipua Älä tunne kipua edit. Voi olla vähän hankala niin kerrottakoon että kyseinen jenkkithrashbändi tuli tunnetuksi yllättävän ohuista ja säröttömistä kitarasaudeistaan... "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Blodapelsin 18.12.2006 20:43:22 | |
---|
Saatan olla vähän liian hätiköivä, mutta nostan vähän topiccia lisävinkillä. Bändin laulaja on myös aikoinaan laulanut Anthraxissa. "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |