Aihe: Cult Cinema (Tornio)
1
xerxes
27.12.2006 20:34:08
Aika heikohko. Melko kapeasta etuovesta sisään ja noin 30 askelman portaat ylös, siitä sitten 50 metriä lavalle salin laidan läpi.

Sillonko mie Torniossa olin niin veepeekoolle roudattiin sieltä takapihalta lavan vieressä olevasta ovesta. Onhan siinäkin portaan, mutta matka on himppasen lyhkäisempi. Ehkä sellaiset 80 metriä vähemmän. 70 nyt ainakin.
Relax.
Torniojaws
19.01.2007 08:59:58

Sillonko mie Torniossa olin niin veepeekoolle roudattiin sieltä takapihalta lavan vieressä olevasta ovesta. Onhan siinäkin portaan, mutta matka on himppasen lyhkäisempi. Ehkä sellaiset 80 metriä vähemmän. 70 nyt ainakin.

Mutta tässä tapauksessa siellä oli elokuva pyörimässä ;) Eivät välttämättä olisi katsojat arvostaneet äherrystä siellä :)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
xerxes
20.01.2007 17:44:47
Mutta tässä tapauksessa siellä oli elokuva pyörimässä ;) Eivät välttämättä olisi katsojat arvostaneet äherrystä siellä :)

Jos te lavalle(jonka takaseinässä se valkokangas ainakin ennen oli) saatoitte kamat viedä, niin mun kertomaa kautta olis ne saanut ilman saliin menemistä ihan siihen valkokankaan eteen(olisitte ollut osa elokuvaa) lavalle. Ilmeiseti se on jotenkin muuttunut se pohjaratkaisu.
Relax.
Torniojaws
20.01.2007 19:51:23 (muokattu 20.01.2007 19:54:08)

Jos te lavalle(jonka takaseinässä se valkokangas ainakin ennen oli) saatoitte kamat viedä, niin mun kertomaa kautta olis ne saanut ilman saliin menemistä ihan siihen valkokankaan eteen(olisitte ollut osa elokuvaa) lavalle. Ilmeiseti se on jotenkin muuttunut se pohjaratkaisu.

Siellä oli ovet lukossa ja järkkärit käsivät viedä etuoven kautta, joten mitäpä sitä miettimään. Sinne pikkuvälikköön olisi lienee voinut viedä kamat, mutta se olisi sitten tukkinut uloskäynnin elokuvan päätyttyä (neljän bändin kamat).
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Torniojaws
05.05.2007 10:39:04

Eilen oli taas keikka siellä. Tällä kertaa kamat sai tuotua ja vietyä sieltä takaoven kautta :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)