Aihe: Pilaako soittoharrastus seurustelusuhteen
1 2 3 4 5 6
Shakti
14.12.2006 12:08:22
Jos nainen estää soittamasta, niin ei estä kauaa. Mieluummin kitara käteen kuin nainen kainaloon. Poikkeuksetta.

Tosimiehen puhetta.
Is it you and me in this colorful spaceship?
feodorit
14.12.2006 13:27:40
No mutta kyllä sitä varmaan jossaki vaiheessa tajuaa, että tulee aina yksin kämpille. Vaikka siellä nurkassa odottaiski joku Ruokankaan Mojo Supreme, joka huutaa sormia juoksemaan kaulalle. Sitte sitä varmaan alkaa ajatteleen kuinka kivaa olis jos siihen sais toisen yhtä hienon vierelle.. ja jonku (ihmisen) vielä kuunteleen sitä. =)
Se GROOVE on se juttu. Ei tekniikka, nopeus tai näyttävyys... ku kunnon meininki.
SirElwood
14.12.2006 13:28:30
No mutta kyllä sitä varmaan jossaki vaiheessa tajuaa, että tulee aina yksin kämpille. Vaikka siellä nurkassa odottaiski joku Ruokankaan Mojo Supreme, joka huutaa sormia juoksemaan kaulalle. Sitte sitä varmaan alkaa ajatteleen kuinka kivaa olis jos siihen sais toisen yhtä hienon vierelle.. ja jonku (ihmisen) vielä kuunteleen sitä. =)

"Voitko ny lopettaa sen soittamisen? Päätä särkee."
baron
14.12.2006 13:36:37

Tärkeempi kysymys: Sopiiko seurusteluharrastus soittajalle?
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Exhausted
14.12.2006 16:12:28

Mää en tajua tätä kun koskaan ei oo naiset vaatineet multa aikaa. Ovat olleet vaan mielissään kun oon välillä pois jaloista. Ja ovat tykänneet kun pääsee ilmaiseksi keikalle mukaan. Ehkä mulla on ollut harvinaislaatuisia tapauksia? Tai ehkä en edes huolisi sellaista joka ei soittoharrastusta hyväksy :)
Socialite
14.12.2006 19:37:17
Minkä seurustelusuhteen...?
Niin no, en mie usko että se soittohomma mitään pilaa.
Jos ei puolisoa soittomiehen/naisen meininki miellytä niin eikun pellolle vaan!
If less is more, nothing at all must be the most.
trent
14.12.2006 21:06:09
Tärkeempi kysymys: Sopiiko seurusteluharrastus soittajalle?

Ai niin, senhän takia mä en seurustelekaan...
Sakmäster
14.12.2006 21:15:52
Kännetäänkö kysymys toisin päin, kysytään että pilaako seurustelusuhde soittoharrastuksen? mitäs ootte siitä mieltä?
Larsson bergeri
saastara
15.12.2006 02:28:52 (muokattu 15.12.2006 02:30:59)
Kännetäänkö kysymys toisin päin, kysytään että pilaako seurustelusuhde soittoharrastuksen? mitäs ootte siitä mieltä?

Koskaan ei ole kyllä ongelmia tullut aikataulujen suhteen tahi muutenkaan nillitystä.. Ehkä on käynyt vain hyvä tuuri heilanvalinnan suhteen.. Ainoat nillityksen aiheet ovat olleet tasoa "tulisit nyt jo sänkyyn..", "Odota nyt hetki vielä.. Tää pitää sovittaa loppuun.." Pari tuntia myöhemmin: "Kulta, nukutko jo?" "ZzzzZZZzZZZzzz".

Harvemmin siis on haittaa ollut.. Aina ovat ymmärtäneet. Muusikon kanssa en koskaan seurustellut ole mutta musiikin tehokuluttajia ovat nämä harvat rakkaat olleet kaikki poikkeuksetta..

- Entinen tyttöystäväni oli lähes nymfomaaninen kitaransoittoni suhteen.. Lavalta hän minut alun perin bongasikin. Eli ei ongelmia soiton suhteen.. Olkoonkin, että oli koulun joulukonsertti.. :)

- Toinen sitten taas haukkui kaiken murhaavan tarkalla kritiikillä lyttyyn.. Sitä sitten oppi treenaamaan tosissaan. :) Itsekritiikkikin nousi jo melkoisen jumalattomalle tasolle.. Sama biisien teon suhteen.. Parhaat kappaleet "eivät olleet paskoja". Oppia ikä kaikki..

- Nykyinen flikvän sitten suhtautuu kunnioittavalla etäisyydellä soittoon.. Ei kommentoi , napise ja ymmärtää sen arvon minulle.. Tuskin ongelmaa tulisi jos reeneihin lähteä pitäisi tahi keikalle mennä..

Merkittävinhän ero näissä on aina se, miksi itsekin olen hieman jäävi tässä puhumaan, että itse kuitenkaan en ole yhdessä seurustelukumppanin kanssa koskaan asunut. Jolloin pelisäännöt ovat toki täysin erilaiset..

Mutta yleisenä linjana on minusta hieman huolestuttavaa jos alkaa kumppani ankaralla kädellä soittopuuhiin tarttua.. Rakkaudesta sitä soittoa kuitenkin useimmiten tehdään.. Ja tahto viedä jotakin semmoista kumppanilta kuulostaa melkoisen julmalta ja itsekkäältä.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
tcitc
15.12.2006 02:40:03
Miulla taitaa kyllä olla jokin homma pielessä, kun kihlattuni aina puhuu siitä, et se vielä hankkii miulle Gibsonin. Onko syytä huolestua? entä jos seurustelu pelastaakin musiikkiharrastuksen?

Oikeestaan oon tyytyväinen ibaneziin enkä nöyränä miehinä menis ostamaan Gibsonin hintaisia kitaroita.
man9
15.12.2006 08:32:21

ymmärtää sen arvon minulle

Tuossapa oli yksi parhaista pointeista! Jos kumppani tuon tajuaa niin hyvin mennee, muuten joudut aina selittämään miks sun pitää ostaa plektroja.

Kuulostaa aika pahalta nuo jutut, että seurustelukumppani yrittäisi tukahduttaa toisen harrastuksen tai mahd. tulevan ammatin. Itse en sellaista sietäisi.

Gibsonin hankinnassa pitää sitten itse analysoida tuo että riittääkö rahat yli talven :) Mut sitten kun on kunnon skeba niin johan rupeaa keikkaaki pukkaamaan. Ja sen voi vähentää verotuksessa!
Sir Henri
15.12.2006 10:07:56
Oikea muotoilu väitteellehän on, että seurusteluharrastus pilaa soittosuhteen.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
konehes
15.12.2006 11:43:58
Mun tapauksessa saattaa joskus tulla ongelmia levyjen ja kaikenlaisen romun haalimisesta. Rämiä kitaranritsoja ja rikkinäisiä vahvistimia kun tuppaa kertymään nurkkiin. Paras oli kun näin tässä syksyllä kierrätyksessä ikivanhan oskilloskoopin. Ajattelin heti nähdessäni, että tää on pakko saada, mutta onneksi ymmärsin kysäistä tyttöystävän mielipidettä asiaan. Oskilloskooppi ei lähtenyt matkaan. Vielä ei tosin asuta samassa osoitteessa, mutta viimeistään ensi syksynä rojun haalimisesta tulee vaikeuksia.

Mitenköhän kivi on hoitanut tämän puolen? Jotenkin oon käsittänyt, että sillä on levyjä, soittimia, sarjiksia ja muuta roinaa vaikka muille jakaa..:)
cherub with heavy metal machine
Mako
15.12.2006 11:49:28 (muokattu 15.12.2006 11:51:08)

Pilaako soitto suhteettoman seurusteluharrastuksen?
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
LamaAjanElvis
15.12.2006 12:15:24
Pilaako soitto suhteettoman seurusteluharrastuksen?

Pilaako seurusteluharrastus suhteettoman soiton?
"I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista.
Veikko
15.12.2006 12:19:22
Jos suhde kaatuu soittoharrastuseen niin melko heikolla pohjalle on sellanen suhde rakennettu.
kaasu pohjassa, käsijarru päällä
baron
15.12.2006 12:25:42

Jos suhde kaatuu soittoharrastuseen niin melko heikolla pohjalle on sellanen suhde rakennettu.

Jos soitto kaatuu seurusteluun niin aika heikko pohja silläkin on.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
moikki
15.12.2006 13:16:46 (muokattu 15.12.2006 13:38:54)
Naisilta ei kysytä silloin kun ollaan ostamassa soittovehkeitä/autoja, niin kauan kuin rahat omia. Seurustellu oon kolme vuotta heilani kanssa ja ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia minun soittoharrastukseni suhteen.
Jees jees
M-Juhana
15.12.2006 13:37:10

Naisilta ei kysytä silloin kun ollaan ostamassa soittovehkeitä/autoja, niin kauan kuin rahat omia. Seurustellu oon kolme vuotta heilani kanssa ja ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia soittoharrastuksen suhteen.

Hyvä, että olet ymmärtäväinen heilasi harrastuksille.
-Where bikers stare at cowboys, Who are laughin' at the hippies, Who are prayin they'll get out of here alive.--David Allan Coe
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)