Aihe: Uudet pelihankinnat
1 2 3 4 526 27 28 29 3035 36 37 38 39
Shitmanek
06.12.2006 11:15:37
Juu Oblivioni, Morrowindi sekä Baldur's Gatet on hakattu läpi kaikki. Onkos tuohon Oblivioniin ilmestynyt joku lisäosa? Olisiko se hankkimisen arvoinen, vai tuoko juuri mitään uutta?

Knights of Nine ei oikeastaan taida olla lisälevy, vaan lähinnä kokoelma pienempiä plug-ineja. Tosin suurin niistä, tuo KoN, tuo Bethesdan mukaan parikymmentä tuntia pelattavaa; uuden killan ja questlinen. En ole siihen vielä ehtinyt tutustua, mutta kävin katsomassa sitä Wizard's Toweria ja tein Orrery-questin. Niistä ei ole paljon mitään sanottavaa.
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
ekikoo
06.12.2006 11:46:03
Rainbow Six: Raven Shieldin hommasin eBaysta. Tosin saan sen vasta ensi viikolla, mutta sormet syyhyää kyllä.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Dolmo
06.12.2006 11:51:27 (muokattu 06.12.2006 11:55:13)
Rainbow Six: Raven Shieldin hommasin eBaysta. Tosin saan sen vasta ensi viikolla, mutta sormet syyhyää kyllä.

Suht vanha, mutta ihan kivaa settiä. Varsinkin jos itse jaksaa alkaa kunnolla taktikoimaan siinä tiimien kanssa. Itse olen enemmän se "Ase kouraan ja ammutaan - tyyppiä."

Ei kuulu ehkä ihan ketjuun mutta voisko joku suositella jotain hyvää näytönohjainta jolla pelit jotenkin suht ok pyörii jos vaikka graffaa tinkii? Hintaa sellanen 100e pintaan.

Olen tyytynyt vähään, 64mt integroitu näyttis niin on vähän noi uusimmat pelit jäänyt väliin.

E: Ja voi olla käytetty, satanen ei ole ehdoton max.
Stailausta, kampaamopalveluita? Purple
Qsysi
06.12.2006 14:32:46
Eipä nyt varsinaisesti hankinta, mutta nyt on ollu kaverin Xbox lainassa, jolla on tullu eniten hakattua Star Wars - Knights of the Old Republic II:sta. Älyttömän hieno peli. Tykkään vaikken mikään roolipelien ystävä muuten ole. Hienoa kun saa seurata hahmonsa hidasta painumista pimeälle puolelle kun vittuilee vastaantuleville hahmoille.
Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini
Randomizer
06.12.2006 14:50:07
Eipä nyt varsinaisesti hankinta, mutta nyt on ollu kaverin Xbox lainassa, jolla on tullu eniten hakattua Star Wars - Knights of the Old Republic II:sta. Älyttömän hieno peli. Tykkään vaikken mikään roolipelien ystävä muuten ole. Hienoa kun saa seurata hahmonsa hidasta painumista pimeälle puolelle kun vittuilee vastaantuleville hahmoille.

Itse pelaan myös samaa peliä tällä hetkellä. Ykkösen pelasin loppuun tässä pari viikkoa sitten. Se oli kyllä helvetin hyvä! On tämä kakkonenkin ihan hyvä, mutta helvetin buginen ainakin pcllä. Ruudunpäivitysnopeus on aika perseestä, hiukan isoimmilla pelialueella lagittaa melko helvetisti. Ykkönen toimi ihan hyvin vaikka sama pelimoottori. Hiukka syö tuota pelinautintoa tuo pätkiminen, mutta kait tämänkin loppuun asti pelaa.
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
Shitmanek
07.12.2006 21:10:51
Nyt voin hieman kertoa enemmän tuosta Knights of the Ninesta. Muutama tunti on nyt takana, ja mielestäni tämä on ehkäpä jopa parempi kuin Oblivionin oma main quest. Kerrankin tehtävät eivät ole aivan pelkkää luolastokomppausta. En tosin taida olla vielä järin pitkällä. Toki raunioissa ja linnoituksissa käydään, mutta niissäkin on puzzleja ja muuta mukavaa.
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
leka
07.12.2006 22:47:55
Tony Hawk Pro Skater 3 PS1:lle
superfly
07.12.2006 22:55:19
Vähänpä on tullut uusia pelejä osteltua viime aikoina. Nyt kävi kuitenkin niin että Civilization 4:sen demo koukutti aika pahasti... Eli, jos jollain pyörii ylimääräinen nurkisssa niin poistakaa myyden se mulle heti. Muuten menee joulu vituiks.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Fellow
13.12.2006 21:37:45
KAIKKI FAR CRYN PELAAJAT:

(en viitsinyt uutta aihetta alottaa)

Eli, mä olen nyt 9. tehtävässä, olikohan nimeltään regulator, ja olikohan 7. checkpoint(objektive: tuhoa ne tietokoneet nappia painamalla). Kun namiskaa painettua koneet posahtaa, ja vihuja tulee niin maan perkeleesti että huhhuh, mutta kyllä niistä tavallisista selviää.

Mutta sitten on niiät(eliittisotilaita?), jotka ampuu yhden luodin kerrallaan, ei sarjatulta, mutta ne on mahoton voittaa!!! onks siihen jotain kikkaa vai olenko vain huono pelaaja?
Genret p*rseeseen
Osmo
13.12.2006 21:40:16
KAIKKI FAR CRYN PELAAJAT:

(en viitsinyt uutta aihetta alottaa)

Eli, mä olen nyt 9. tehtävässä, olikohan nimeltään regulator, ja olikohan 7. checkpoint(objektive: tuhoa ne tietokoneet nappia painamalla). Kun namiskaa painettua koneet posahtaa, ja vihuja tulee niin maan perkeleesti että huhhuh, mutta kyllä niistä tavallisista selviää.

Mutta sitten on niiät(eliittisotilaita?), jotka ampuu yhden luodin kerrallaan, ei sarjatulta, mutta ne on mahoton voittaa!!! onks siihen jotain kikkaa vai olenko vain huono pelaaja?

Joo tossa pelissä toi vaikeustaso nousi ihan mahdottomuuksiin loppua kohden. Siis ei mitään jakoo joissain tilanteissa. Tuon vielä selvitin, mutta odotappa vaan. Ei muutakun kovaa hajoilemista! Onnea.
Pixies.
Fellow
13.12.2006 21:48:22
Joo tossa pelissä toi vaikeustaso nousi ihan mahdottomuuksiin loppua kohden. Siis ei mitään jakoo joissain tilanteissa. Tuon vielä selvitin, mutta odotappa vaan. Ei muutakun kovaa hajoilemista! Onnea.

Huhhuh. Vaikeimmalla tasolla pelaan. Pelottaa.

Kiitos.
Genret p*rseeseen
Chips
13.12.2006 22:11:21
Huhhuh. Vaikeimmalla tasolla pelaan. Pelottaa.

Kiitos.

Heh.. Mulla teki tuskaa päästä läpi vaikka pelasin helpoimmalla.
Jormaz
13.12.2006 22:13:18
Mä pelaan pelejä yleensä keskitasolla, koskaan en vaikealla koska pelaamisen tarkoitus ei ole aiheuttaa vitutusta.
Miees...
Fellow
14.12.2006 12:36:53
Mä pelaan pelejä yleensä keskitasolla, koskaan en vaikealla koska pelaamisen tarkoitus ei ole aiheuttaa vitutusta.

Oon vaan huomannu että joskus kun alottaa helpolla, nii´n sitten myöhemmin kun on päässy pelin läpi, tajuaa että kaikki kävi ihan liian helposti muttei jaksa enää pelata uudelleen jo läpipelattua peliä.

Noh, pakko nyt yrittää vielä. Enhän mä ole kuin ehkä sata kertaa yrittäny...
Genret p*rseeseen
wrshredder
14.12.2006 13:31:57

Juurikin näin.
Jos aloittaa heti vaikeimmalla niin jää varmasti johonkin yhteen kohtaan jumiin ,tämä syö tunnelmaa ja fiilistä (ja nostaa verenpainetta) varsinkin seikkailupeleissä.
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
Fellow
14.12.2006 13:41:25
Mää otan kohta koodit kun tästä ei tule mitään!!!
Genret p*rseeseen
Fellow
14.12.2006 14:21:56
Auttaisko walkthrough?

Osais englantia... voisin kuitenkin päätellä tosta sen verran et meinaako tuo sitä että juostaan niitten läpi ja ammutaan eteen päin?
Genret p*rseeseen
Fellow
14.12.2006 14:44:01
En tiiä tarkottiko läpijuoksemista, mutta toimi! Olen seuraavassa tehtävässä, menen pelaamaan.

Kiitos!
Genret p*rseeseen
ekikoo
15.12.2006 12:51:11 (muokattu 15.12.2006 12:51:40)
Nyt tuli Enklannista paketti, joka sisälsikin Raven Shieldin ja Rogue Spearin. Lisäksi molempiin lisäosat, Athena Sword ja Urban Operations. Koko roska siis punnan, kulut kolme puntaa eli yhteensä 6e. Varsin reilu myyjä etten sanoisi.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)