weelie 02.12.2003 21:22:33 | |
---|
Olen kohta 30v ja rämpytellyt pari vuotta omaksi ilokseni, ja ajattelin että löytysikö tästä kyläpahasesta muita/toista samanhenkistä. (Hei yrittänyttä ei laiteta.) Eli siis Helsingistä toinen aikuinen heppu, jota kiinnostaisi oppia soittamaan (paremmin) bluesia, soulia, funkia, rockia, rockabillyä, kantria, swingiä jne? Kitaratunneilla oppii jotain, yksin rämpytellessä jotain, mutta yhdessä rämpytellessä kait vielä lisää? Musiikkimaustani on lisää profiilissani, muistaakseni. Pistäkäätten pikaviestiä, niin jammataan ja vaihdellaan lickejä, niin ja perustetaan duo. :D PS Laitoin tämän tänne foorumille koska en jaksa kuunnella system of downia (tms.), en "tiluttele", enkä ole musikologian maisteri, tahi omista maailman kalleimpia ja "kovimpia" "kitarakamoja". Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Harmi kun asut siellä syrjässä... Meidän musiikilliset ambitiot ovat ilmeisesti aikas lailla samansuuntaiset. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
weelie 02.12.2003 21:42:25 | |
---|
Harmi kun asut siellä syrjässä... Meidän musiikilliset ambitiot ovat ilmeisesti aikas lailla samansuuntaiset. No voihan nyt bigcityblues, missäs (turpeen ja metsän) keskellä turvassa sinä sitten asut? Työthän mut tänne on tuonut, että lopputili vaan niin muutan mielellään takaisin jonnekin keskemmälle (Olen kotoisin Mansesta, kouluja käynyt Mikkelissä, Haapavedellä, Rovaniemellä ja vähän muuallakin). Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Masa 03.12.2003 11:16:52 | |
---|
Niin on kun omaa tekstiä ois lukenut. Sama ois hakusessa myös täällä pohjois-Kymenlaaksossa. Good hunting Weelie! |
weelie 03.12.2003 12:13:55 (muokattu 03.12.2003 12:17:35) | |
---|
Niin on kun omaa tekstiä ois lukenut. Sama ois hakusessa myös täällä pohjois-Kymenlaaksossa. Good hunting Weelie! Kiitos! Good Weelie hunting, eikö se ollut se leffa väärinymmärretystä nerosta? ;) Onnea sullekin etsintään! Vinkki: Soita kovempaa (ja ikkunat auki) niin kylillä kaikki kitaristin alut kuulevat ja tulevat kyläilemään. Juu en ole testannut. :D Mutta kitaristin urani viimeisin kohokohta oli se kun naapuri laittoi lapun ilmoitusttaululle viime viikolla "Naapurimme joka soittaa kitaraa ja muutakin, otathan huomioon järjestysäännöt: Soitto loppuu klo 22!". Hei, mitä ilmeisemmin mun rämpytykseni on A) tunnistettavissa kitaransoitoksi B) kunnon rockenrollia, koska se häiritsee naapureita. :D Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Buddy 03.12.2003 14:21:40 | |
---|
No nythän heräs mielenkiinto yhdistää innokkaita soittajia ja saada musisointiin uusia viboja. Itse asustelen vantaalla, ja siellä soittelen perheen riemuks ja omaks harrastukseksi. Jokusen vuoden olen treenaillut ja riffejä hionut. Palaa asiaan jos vaikka saatas sessioita aikaan ??? |
Mage 04.12.2003 07:56:44 | |
---|
Yllätys on kuinka paljon about kolmekymppisiä roots räpeltäjiä löytyy. Vuosi sitten luulin olevani ainoa koko läntisellä pallonpuoliskolla, mukava huomata ettei näin kuitenkaan ole Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Funkyshiva 10.12.2003 22:42:51 | |
---|
Kyllä meitä on varmaan pilvin pimein...kun vaan kaikki uskaltautuvat kaapista ulos...itse aloitin soittamisen vasta 26-vuotiaana,ja tavoitteena oli että 5-kymppisenä osaisin näppäillä bluesia mökin kuistilla...nyt bluesin sujuessa pahasti etuajassa lisäsin listaan lap-steelin ja countryn,saa nähdä miten käy. Funkyshiva |
Lonesome 11.12.2003 10:01:39 | |
---|
Kyllä meitä on varmaan pilvin pimein...kun vaan kaikki uskaltautuvat kaapista ulos... Juuri näin. Tässä kypsässä neljänkympin kerhossa varsinkin tuo itsekritiikki on noussut vähän eri tasolle kuin 16-vuotiaana. Eli tietää, ettei enää opi maailman nopeimmaksi ja cooleimmaksi kitarasankariksi, eikä ole väliksikään. Toisaalta ei oikein viitsi/kehtaa enää lähteä itseään maailmalle mokailemaankaan, kuten nuorena nössinä. Toisaalta kitaraa on taas kiva soittaa, suorastaan pakko. Ja olishan jonkinlainen bändinpoikanenkin asiaa... Eli edelliseen höpinään viitaten maailman tietoisuuteen saatettakoon jälleen yksi Helsingissä ruumistaan majoittava, vuosi vuodelta enemmän roots-henkiseksi muuttuva entinen(?) vanha jä väsynyt rock-kitaristi/laulaja, nykyinen nuori, vireä ja kehittyvä blues-kitaristi/laulaja. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
weelie 11.12.2003 14:21:18 | |
---|
Muutaman PV-vastauksen olen saanut, ja otan kyllä kaikkiin yhteyttä kunhan tässä ehdin. Kitaraankaan en ole juuri ehtinyt koskea pariin viikkoon. Sitä ollaan niin bisiä niin bisiä. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |