Planetist 12.12.2006 22:49:54 | |
---|
Siis jatkoit vaan tuosta (viimeisestä?) lomakkeesta eteenpäin uploadaamatta mitään kuvaa? Minä yritin tehdä nyt näin mutta ei onnistunut, ei pääse jatkamaan rekisteröitymistä. |
Herba 12.12.2006 23:26:38 | |
---|
Ei sillä kuvalla taida niin väliä olla... Otin suttusen kuvan josta sotkin passinumeron ja sotun. Enpä usko että siitä mitään saivat irti mutta hyvin on toiminut. Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja. |
Hesrock 12.12.2006 23:39:10 | |
---|
Asian Betfair Freerollista voitin 8 dollaria, teki aika tiukkaa mutta jos sitä koittas kasvattaa peleissä niin jaksas joskus ruveta säätään cashouttiaki, jesjes :) |
Tuli vaan mieleen, että minkä kokoisia potteja on mennyt ns. sivu suun, kun on kipannut huonot kortit ennen floppia? Tuli vaan mieleen, kun ensin itsellä 67o keskiasemassa ja kippasin. Floppi tuo 677. Loppuun asti olisi ollut paras käsi. Seuraava jako J4o. Kippi. Floppi JJQ. Turn 4. Taas olisi tullut rahaa puhtaana käteen ihan kivasti. Ei ketuta kummoisia, kun lähtökäsinä eivät hirveän hyviä olleet, mutta pitikin sattua peräkkäin. Hiljaisuus on kukka. |
carlos 13.12.2006 19:07:27 | |
---|
Tuli vaan mieleen, kun ensin itsellä 67o keskiasemassa ja kippasin. Opettakaas amatööriä, mikä toi o on tossa 67o:ssa? Exoskeletal junction at the railroad delayed |
nicholai 13.12.2006 19:11:23 (muokattu 13.12.2006 19:13:16) | |
---|
67o/s - offsuit/suited |
-Aleksi- 13.12.2006 20:24:59 | |
---|
testasinpas tässä partypokeria 50 dollarin bonuksella ja voitin heti 10 dollaria. Tähän on hyvä lopettaa tällä erää. On kyllä omituinen bonus noiden kannalta antaa. |
masterhat 13.12.2006 20:38:03 (muokattu 13.12.2006 20:45:07) | |
---|
venailin että pesukone lopettelee, joten ajattelinpa koittaa ajan kuluksi muutaman jaon. laitoin 15 dollaria ja heti all-init kun oli pienikin sauma. Kaveri voitti A-K:lla mun A-Q:nin. No, edes floppia en katsonut vaan vastapelurin kanssa nokiteltiin heti Allit kärkeen, ja ei käynyt tuuri. Ihan hauskaa oli. mutta kyllä netti pokeri on niin vastenmielistä, jos vertaa siihen että ottaa muutaman kaverin kanssa pokeri-illan, olutta, drinkkejä, rahaa ja ennenkaikkea vitusti hauskempaa kun notkua baareissa. tosin viimeksi jäin monen tunnin pelisession jälkeen huimat 20 euroa voitolle, jotkut nettosi enemmän ja luonnollisesti osa hävisi kaiken. Mutta kysymys onkin hauskanpidosta eikä niinkään rahasta. Ja siihen nähden tietysti huima säästö sen sijaan että olisi tuhlannut baarissa 40-80 euroa. JAinoa miinus: kämpässä ei varmaan koskaan dunkannut aamulla niin pahalle kun viisi äijää vetää röökiä ketjussa pokeripöydän äärellä, tulkiten toistensa ilmeitä ja mahdollisia kortteja:) Tietysti netissä on enemmänkin tienaamis mentaliteetillä liikentessä. Head like a hole |
nicholai 13.12.2006 21:44:08 | |
---|
Tuli vaan mieleen, että minkä kokoisia potteja on mennyt ns. sivu suun, kun on kipannut huonot kortit ennen floppia? Äsken ois säilyny mahkut pysyä turnauksessa hengissä, mutta ei oikeen uskalla 2 parilla raise ja re-raise all in pottiin lähtee - oisin flopannu neloset :D Noh se on pokeria. |
askomiko 14.12.2006 02:07:20 (muokattu 14.12.2006 02:12:13) | |
---|
Tuli vaan mieleen, että minkä kokoisia potteja on mennyt ns. sivu suun, kun on kipannut huonot kortit ennen floppia? Päivän eka jako, käteen jotakin kuraa, josta olisi tullut täyskäsi. Muut saivat sitten suoria ja värejä, jolloin pottikin nousi hirveyksiin, jonnekin 45$ luokkaan, mikä on järkyttävän paljon noissa pikkupeleissä. Harmitti. Ja häviön ahdistusta: paffin turnauksessa olin kakkonen tai kolmonen pelimerkkien määrässä, ja maksoin QQ:lla AK-äijän all inin. Iloitsin jo kun flopista tuli Q, mutta seuraavilla tulikin JT. Kylläpäs ahdisti. Siinä sitten enää keskivertopinon omistajana heti seuraavaan jakoon tuli AA, ja all in. Ja kukaan ei maksanut, vaikka kirjotinkin taktisesti häviön sadattelua chattiruutuun. Harmi. Siinä olisi ollut vielä paikka saada jotain takaisin. Dramatiikkaa, heh. Ja tänään tuli nähtyä royal straight flush suoraan flopista itselle. Se on kivaa peliä se...! :D On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Ahmir 16.12.2006 16:06:36 | |
---|
Paf on taas alhaalla. Saa nähdä millon taas toimii. Hiljaisuus on kukka. |
Planetist 17.12.2006 18:50:23 | |
---|
Huom! M.netin turnaus tänään kello 20:00 pafilla. |
Deep Shadow 17.12.2006 19:50:16 | |
---|
Huom! M.netin turnaus tänään kello 20:00 pafilla. Montakohan on tulossa mukaan? Mummun saappaassa soi fox |
Pitsku 17.12.2006 19:59:09 | |
---|
Mä kyllä voisin lähteä jatkossa mukaan, kunhan vaan löydän jostain ne mun paffin tunnukset. Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan |
Deep Shadow 17.12.2006 20:33:00 | |
---|
Mä kyllä voisin lähteä jatkossa mukaan, kunhan vaan löydän jostain ne mun paffin tunnukset. Jatkossa tosin ehkä suosisin kiinteää aloitusajankohtaa, eikä sit&go:ta. Koska tänään ei ilmeisesti turnaus alkanut ollenkaan? Ainakaan kasilta, niin kuin piti... Tosin eipä noita kannata järjestää jos ei pelaajia ole kuin kolme tai neljä. Mummun saappaassa soi fox |
masterhat 17.12.2006 20:37:55 | |
---|
tulisin mielelläni pelaa, mut sunnuntaisin on lätkäpeli tai harkat tuohon aikaan. Head like a hole |
dazed 18.12.2006 10:21:46 | |
---|
Jatkossa tosin ehkä suosisin kiinteää aloitusajankohtaa, eikä sit&go:ta. Koska tänään ei ilmeisesti turnaus alkanut ollenkaan? Ainakaan kasilta, niin kuin piti... Tosin eipä noita kannata järjestää jos ei pelaajia ole kuin kolme tai neljä. Siksi noita järjestetän sit&go-turnauksina. Että järjestäjä voi aloittaa ne koska haluaa. Olla myös aloittamatta jos niin sovitaan. Jos ne olisi aikataulullisia ne alkaisivat vaikka paikalla olisi 2 pelaajaa. Jolloin se ei ehkä olisi enää kovinkaan mielekästä. I`m not a great player, but I can make it howl. |
Deep Shadow 18.12.2006 18:36:52 | |
---|
Jos ne olisi aikataulullisia ne alkaisivat vaikka paikalla olisi 2 pelaajaa. Jolloin se ei ehkä olisi enää kovinkaan mielekästä. Senhän pystyy turnausta luodessa itse määrittämään monta pelaajaa pitää olla vähintään, että turnaus voi alkaa. Jos ei ole tarpeeksi, niin sitten ei ala. Lähinnä vaan ajan tällä takaa sitä, että silloin turnaukset alkaisi silloin kun ne on sovittu alkavaksi (tosin sinun järkkäämät sittarit ovat kyllä alkaneetkin aina kasilta). Mutta esim. eilen sitä aloitusta alettiin siirtämään siinä toivossa, että tulisi lisää pelaajia, ja sitten ei enää edes tiedetty missä sitä pelattaisiin. Poistuin ns. takavasemmalle. Mummun saappaassa soi fox |
ewqqq 18.12.2006 23:34:45 | |
---|
Ny ottaa ja sieppaa SLAGET turnaus ja floppasin suoran hurri kaikki ineen toinen hurri myös ja totta helvatta mä myös... turn ja hurrin pärkkele sai mökin 159. 50 jatkoon. 2,5h messoamista. Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
Guitarwall 19.12.2006 06:27:07 | |
---|
Freerolleista on tässä kertynyt mukavasti näitä pikkuvoittoja, eilen Ladbrokesin 1500$ Freerollissa olin n. 120. kun 130 pääsi rahoille. 1,5$:han sieltä napsahti. Tämä pitäisi sitten sittareissa laittaa poikimaan lisää. Ihan mukavasti meni turnaus, kun ajattelee, että olin noinkin hyvällä sijoituksella turnauksessa, jonka aloitti vähää vaille 5000 henkilöä. vähää vaille kolme tuntia taisin sitä vängätä. Tai neljä, en ole ihan varma. For a price I'd do 'bout anything, except pull the trigger - For that I'd need a pretty good cause |