Da Make 02.12.2006 04:48:36 | |
---|
Joskus liimasin hienoa hiekkaa pikaliimalla plekujen pintaan. DIY sandgrip. Tosi hyvä pito. Talvisin hiekkaa voi etsiä hiekoitus säkkien pohjilta ja akvaario -tai askartelu liikkeistä ! Jälkimmäisistä (esim. Sinooperi tai Hobbypoint) saattaa löytää myös värillistä hiekkaa, vihreälle plekulle punaista näyttää herkulliselta ! |
Burn 02.12.2006 11:29:41 | |
---|
Joskus liimasin hienoa hiekkaa pikaliimalla plekujen pintaan. DIY sandgrip. Tosi hyvä pito. Talvisin hiekkaa voi etsiä hiekoitus säkkien pohjilta ja akvaario -tai askartelu liikkeistä ! Jälkimmäisistä (esim. Sinooperi tai Hobbypoint) saattaa löytää myös värillistä hiekkaa, vihreälle plekulle punaista näyttää herkulliselta ! Heh, tuota voisi joskus kokeilla. Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans. |
diabami 02.12.2006 12:24:12 | |
---|
Tortexit ei oikein istu käteen, mutta Gator on jo ihan siedettävä plektra. Jazz III lähtee mielestäni aika huono saundi, joten siksi käytän Ibanez Sand Grippiä, joka on sopii paremmin käteen kuin muut kokeilemani plektrat.Huono puoli on vain siinä, että Ibanezin plektrat kuluu niin perkeleen nopeesti. |
kunkitarasoi 07.12.2006 18:39:42 | |
---|
Jellifish toimii taatusti! Tässä on esimerkkejä akustisella http://www.jellifish.com/techniques/mp3artists/EricMantel.html Toiset rakastaa soundeja ja toiset ei syty, minä tykkään kovasti! Mutta tolla pitää soittaa "hellästi" niin ei katkeile ne "kielet" tai mitä ne ovatkaan.. mut jos katkee niinku mulla katkes pari kun ensin soitin vähän liian rajusti. Sähkiksellä en ole jelliä hirveesti käyttäny, mutta akustisella TOIMII! Jos vaan soundi tykästyttää. Noista plekujen materiaaleista kyllä Acetal on nykyään mun ehdoton suosikki..se soi melkein yhtä rouheasti kuin alkuperäinen "kilpikonna" mutta kestää paremmin. Steve Claytonilla on ainakin tuo sand shark acetalia... ja taitaa olla jotain muitakin malleja.. mutta kun grippi on mulle tärkee niin tulee soitettua sillä Sand Sharkilla, on eeerittäin kestävä ainakin mulla. |
Jimi 08.12.2006 11:29:29 | |
---|
Paras mihin olen törmännyt tähän mennessä on ollut ibanez steve vai signature. Tuosta kaikkien kehumasta jazz III en tiedä, ainakin noissa kuvissa se näytti yhtä pieneltä kuin esim se ibanezin ihme grip pleku, mikä on aivan liian pieni. Se steve vai pleku kestää kauan ja on tosi hyvä soittaa. paras :P Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!! |
Diabolus 08.12.2006 11:48:44 | |
---|
Viimeisen viisi vuotta on tullut käytettyä Dunlopin Big Stubby 2.0mm plekuja, eikä vaihto ole käynyt mielessäkään. Hyvä pikata ja sopii hyvin meikäläisen nakkisormille. |
PJS 08.12.2006 11:52:04 | |
---|
Fender mediumia käytän mieluiten. tahi dunlopin vastaavaa. Mulle tärkeää on nimenomaan se paksuus, plektran pitää antaa inan periksi kun kunnolla lämäsee kieliä. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
Maraaa 08.12.2006 14:56:30 | |
---|
beatmanilta pyramidplektroista heavy-versio. Ihan eri näkönen kunse ite pyramid, valkonen ja toisella puolella lukee "Mad professor amps" ja toisella puolella " www.customsounds.com". On kyllä helmi, en tiedä edes nimeä. "Joulupukki on häirikkö, joka on yksi nykyajan suurimmista ongelmista mm. uhkana kansantaloudelle" |
Vic Rattlehead 09.12.2006 12:44:29 | |
---|
Voi olla ettei ihan parhaasta päästää oo,mut mä oon ainakin mieltynyt Dunlobin(vai Dunlopin,taimikänyolikaa) nolla pile seiskaan(0,7). Mul on oikeestaan kaikki plekut dunloppeja,mut toi 0,7 on mun eniten käytetty ja mulle ainakin sopiva.Sopii kaikenlaiseen soittoon. |
Petzku 10.12.2006 00:55:26 | |
---|
Kyllä Dunlopin Jazz 3:nen ja Tortoise 0.88, niillä oon tullu toimeen ja hyvin. Metal Up Your Ass! |
Atron 11.12.2006 00:29:30 | |
---|
Mulla on kanssa noi tortex 0.88 tällä hetkellä eniten käytössä. Myös yli 1mm gatorit menee. Jotenkin oon alkanu vaan kaipaamaan vähän terävämpää kärkeä kun mitä noissa dunlopeissa on, ensiapuna oon hionu niitä plekun kylkiä vähän viilalla tai leikelly kylmästi saksilla tai veitsellä pikku siivut pois kyljistä. Nyt kun lukee tätä niin alkaa kyllä mietityttää että miks helkkarissa en vaan käy hakemassa jotain plekuja jotka on valmiiks vähän suippokärkisempiä kun ei ne sen enempää maksa :). |
-Henry- 12.12.2006 19:30:06 | |
---|
Vaihdoin tuossa keväällä Jazz III:set Ibanezin sand grippeihin. Kannattaa kokeilla! Tein myös saman n. puol vuotta sitten. Jazz kolmonen on kyllä hyvä, mutta minusta liian pieni ja kun sormet vähän hikoavat niin se alkaa pyöriä käsissä ku puolukka. Sand Gripit kestää kädessä. Kitara on lyömäsoitin! |
kentsus 12.12.2006 23:40:50 | |
---|
leikkasin pankkikortista itelleni plekun ja oli kuulkaa hyvä! Joh 3:16 - se tärkein asia.. |
Jackson Dinky 13.12.2006 09:45:52 (muokattu 13.12.2006 09:46:33) | |
---|
Ite oon röytäny kolmisen vuotta kahella kappaleella Jazz 3 plektralla. Tuskin vaihdan koskaan. En saa noita edes kulumaan. Sitä ennen haahuilin muutamia vuosia muissa plektroissa. niin |
Backlet 13.12.2006 15:56:49 | |
---|
Jazz III:sta täälläkin päin käytetään. Millään muulla plekulla ei ole soittaminen ollut yhtä vaivatonta, ja plussana vielä se että nuo eivät kulu juuri yhtään. Nuclear Waste. |
M4ss3 m/ 13.12.2006 16:02:59 | |
---|
Ite käytän kai Dunlopia ja ostan aina uusia erilaisia kun menen kauppaan. Aina sattuu häviämään noi plekut:D :Aloittelija |
Artist 13.12.2006 16:08:57 | |
---|
Dunlopin keltaiset kilpikonnaplekut kolmionmuotoisina. Nykyään myös Custom-Sounds/Mad Professor pleku sinisenä, noita vähän kertyi kun heiltä oli vaihtorahat loppu... "I want everything in this whole world, all the money, all the girls" |
Dunlopin 1mm nylon -plekut on osoittautuneet itselleni toimivimmiksi. Pysyvät näpeissäkin hyvin kun yläosa on vähän karhennettu. |
Petzku 13.12.2006 18:17:29 | |
---|
Ite käytän kai Dunlopia ja ostan aina uusia erilaisia kun menen kauppaan. Aina sattuu häviämään noi plekut:D Kuulostaa tutulta, itsellänikin aina häviää. :D Metal Up Your Ass! |
oulamaa 14.12.2006 10:54:04 (muokattu 14.12.2006 17:02:25) | |
---|
IbaneZin Heavy sarja. "Hiekkapaperigripillä" varustettu. Dunlopin 1mm hyviä kanssa. |