Elhonas 11.12.2006 21:07:38 | |
---|
Heh. No tänään tuossa soitellessa yht äkkiä rupesin kuuntelemaan että missä on radio päällä. Siis siloin kun olin kitarasta volumet kääntänyt nollille. Huomasin että ääni kuului marsun kaapista(1960A) ja wahi oli päällä :D Sitten kun wahin laitto poijes päältä loppiu radion kuuntelu ( : Tiedän kyllä että nuo kaiken maailman vekottimet kaappaa noita lähetyksiä muta tää oli kyl aika yllätys. Ei ollut koko huushollissa edes yhtään radiota päällä. Eikä oo misää muualla soitellessakaan vastaavaa tapahtunut. JA tosissaan se kuului vaan kun wahi oli päällä. Mikälie siinäkin sitten on. Mutta kertokaa ihmeessä jos ootte ite huomannu saman moisia tilanteita. Aika hauskoja juttuja. No mikä vittu siinä vielä ahistaa |
Jucciz 11.12.2006 21:22:22 | |
---|
|
Huonokitara 11.12.2006 21:23:45 | |
---|
käynyt parikin kertaa juurikin noin. tulin siihen tulokseen että se oli joku lentokentänradio tai joku vastaava. puhetta sieltä kuule ei musiikkia siis. "Kreikan meri, meri Kreikan" |
Kitarmän 11.12.2006 22:27:15 | |
---|
Onko jollain vinkkejä kuinka ton vahvariradion sais kuulumaan :D |
Antti1 11.12.2006 22:29:47 | |
---|
Linkeistä ei löytynyt? No tässä tulee: mahdollisimman paljon efektejä piuhojen jatkeeksi ja piuhoina mahdollisimman pitkiä kaiutinjohtoja plugeilla varustettuna. Efekteissä olisi ainakin hyvä olla pari boostia ja wah. Jos ei tolla setillä ja pienellä antennin suuntaamisella ala kuulua, niin jo on... |
Jucciz 12.12.2006 11:01:08 | |
---|
Mitä enemmän etuastegainia, sitä kovempaa mulla kuului radio. Higain-modatulla Marshallilla oli helppo löytää useitakin kanavia kun käytti vaan kitaraa antennina. |
mailbag 12.12.2006 13:53:18 | |
---|
vinkkejä miten poliisiradio kuuluviin.. |
Wespa 12.12.2006 14:42:31 | |
---|
vinkkejä miten poliisiradio kuuluviin.. Soita Breaking The Law'ta.. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Jimi 12.12.2006 14:51:53 | |
---|
Soita Breaking The Law'ta.. haha plussa putosi :D Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!! |
pes 12.12.2006 15:00:19 | |
---|
joo onhan tota sattunut Sitten toinen asia. Mulla on tollaset Lumatronin langattomat kuulokkeet, niihin tulee jotain lähetyksiä jostain naapurista, tyyliin joku surffailee tv kanavia tai kuuntelee musaa. Sitten tuossa meidän talon vieressä on ravintola josta tulee joskus keikkoja, DJ:n molotusta yms. ja ne kaikki kuuluu mun kuulokkeista. Toi oma lähetin on sellanen että se sulkeutuu automaattisesti jos ei vähään aikaan signaalia tule, sit alkaa aina tulemaan lähetystä jostain muualta. |
Tumbe 12.12.2006 15:08:08 | |
---|
Mun DIY FuzzFace on kans loistava radio. Muistelisin, että jossain Hendrixin livetaltioinnissa kuuluu järjestysmiesten pölinää marsun kaapeista koko festarikansalle tjs. Eipä tuolle ilmiölle kai juuri mitään voi, maadotuksia kattella ehkä? Rokki soimaan vaan. Aamenta |
JereL 12.12.2006 15:46:04 | |
---|
Kuukaus sitte itelläki kun bändin kanssa soitettiin alkoi vahvarista kuuluumaan venäläistä radiota. Wahi oli siinäkin kytkettynä. |
Jaqqi1991 13.12.2006 15:39:27 | |
---|
Olin katsomassa pari viikkoa takaperin yhtä bändiä pätkässä missä pelkkä laulaja laulaa ja muut ovat hiljaa alkaa kuulua aivan hemmetin lujaa jääkiekkoselostusta.. Kivaa oli :) |
Minulla kuuluu aina venäjänkielistä höpötystä Thunderista. Joskus vielä aika häiritsevän kovaa. Venäläisillä on aika hirveiä radiobiisejä... "Murhaajat ovat vain ulospäinsuuntautuneita itsemurhaajia" -Monty Python |
urzaka 13.12.2006 15:55:42 | |
---|
Juu-u. Munkin screamer nuppi soittelee hyvinkin usein Eppuja. Kyllä siltä Irinaakin kerran tuli. Eipä ole juurikaan haitannut. Ilmeisesti kitarassa vika kun radiotaajuuden selvyys riippuu siitä missä paikassa ja miten kitara on. Chickdude! |
RekoS 13.12.2006 22:02:16 | |
---|
mitäs toimiiko tämä vain itärajan lähellä vai koko suomessa? täytyy kokeilla mutta en vielä ainakaan ole saanut toimimaan, tiedä sitten onko se niin huono asia :D |
Simplex 14.12.2006 15:14:39 | |
---|
Mulla pölähti vahvistimesta kerran keikalla salin toisessa päässä olevan stereon toistama, cd:ltä tuleva musa. Kaikki saatanan purkit oli juu ja putkivahvistin. Radiota mäkin oon ennen kuunnellu kitarakamoilla mutta tää cd-sessio oli uutta. Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä! |
Tuomoo 27.12.2006 18:23:04 | |
---|
Mun yks tuttu kerto että sillä oli ennen tapana kuunnella radioa kitaranehkeillä kun sen stereot hajos. Se vaan manas että sillä kuulu sellaset noin 10 venäläistä kanavaa mutta vaan 2 suomalaista. Enää ilmeisesti ei kuulu radio yhtä herkästi kuin 80-luvun puolessavälissä. Sillon kuulemma kuulu loistavasi, ja kanavatarjontaa oli paljon. |
Räkkipeli 27.12.2006 19:22:35 | |
---|
Mua ei oo koskaan häirinny tommonen. Ehkä siitä johtuu että maan alla soitan. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Kitarmän 27.12.2006 19:31:42 | |
---|
Mulla pölähti vahvistimesta kerran keikalla salin toisessa päässä olevan stereon toistama, cd:ltä tuleva musa. Kaikki saatanan purkit oli juu ja putkivahvistin. Radiota mäkin oon ennen kuunnellu kitarakamoilla mutta tää cd-sessio oli uutta. Koitas saakko kuunneltua naapurin cd:itä omilla kitarakamoillas:D |