mårran 12.12.2006 10:28:50 | |
---|
"NEW ALBUM (2006-12-09) Hey! We know it's been a little quiet here at Camp 'Copter for a while but we have our reasons. Nicke's been busy with Death Breath and Robert's finishing up the new Thunder Express album among other things. However, a new Hellacopter recording is planned for late January. Our 7th full length album no less. A release date is far from set but we'll give you the lowdown as soon as we know. Later, The Hellacopters" Kyllä kiitos! Ei voi muuta sanoa. Pitäkää tempo nopeana |
Rattata 12.12.2006 10:29:41 | |
---|
Tulipas se puun takaa. Sehän on ihan kohta! D'oh! |
terone 12.12.2006 10:42:09 | |
---|
Siis äänitykset alkaa, tai on ainakin suunniteltu alkavaksi. On vähän eri asia kuin että ilmestyisi. We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
aivokuolio 12.12.2006 11:02:49 | |
---|
Siis äänitykset alkaa, tai on ainakin suunniteltu alkavaksi. On vähän eri asia kuin että ilmestyisi. Jep. Saapa nähdä ehtiikö kesäksi vai meneekö syssymmälle. Saapa nähdä mitä sieltä tulee. High Visibilityllä tämä bändi saavutti meikäläisen korvissa sen huippunsa, ja sen jälkeen ei vastaaviin kokonaisuuksiin olla päästy. Ässäbiisejä irtoilee toki edelleen. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Rattata 12.12.2006 11:15:06 | |
---|
Siis äänitykset alkaa, tai on ainakin suunniteltu alkavaksi. On vähän eri asia kuin että ilmestyisi. Olisi taas pitäny lukea tarkemmin. Ajattelinkin jo että oon missannut nyt pahasti jotain. D'oh! |
carlos 12.12.2006 14:26:23 | |
---|
Mahtavaa! Tosin odotukset eivät ole järin korkealla, sillä Rock'n roll is dead ei minun soittimessani kovin kauaa ole viihtynyt. High visibility ja By the grace of god ovat kyllä niin rautaisia levyjä, että jos hieman niiden tapaista olisi tämä tulevakin. Joka tapauksessa mainio uutinen! Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Kirk_Hammett 12.12.2006 16:33:41 | |
---|
erittäin hyvä uutinen! toivottavasti olisi samanlainen meno ja meininki kuin aikaisemmillakin levyillä You know it's sad but true... |
slowdive 12.12.2006 17:25:44 | |
---|
Mahtavaa! Tosin odotukset eivät ole järin korkealla, sillä Rock'n roll is dead ei minun soittimessani kovin kauaa ole viihtynyt. High visibility ja By the grace of god ovat kyllä niin rautaisia levyjä, että jos hieman niiden tapaista olisi tämä tulevakin. Olenkohan vähemmistössä tämänkin bändin suhteen kun omaan makuun bändi on koko ajan vaan parantunut? Jotenkin parin viime levyn letkeämpi ja radioystävällisempi meininki miellyttää enemmän kuin se vanha rujompi kohkaus. Meinasi olla jo levymitassakin vähän puuduttavaa. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Antsa 12.12.2006 17:41:30 | |
---|
Jos tekisivät Payin' the Duesin tai High Visibilityn tasoisen levyn, olisin tyytyväinen. We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold... |
Tarkastaja 12.12.2006 17:55:01 (muokattu 12.12.2006 17:56:23) | |
---|
Olenkohan vähemmistössä tämänkin bändin suhteen kun omaan makuun bändi on koko ajan vaan parantunut? Jotenkin parin viime levyn letkeämpi ja radioystävällisempi meininki miellyttää enemmän kuin se vanha rujompi kohkaus. Meinasi olla jo levymitassakin vähän puuduttavaa. Kyllä munkin mielestä bändi paranee, mutta biisimateriaalin suhteen taitaa olla ideat lopussa. Vaikkakin viime levyllä onkin hetkensä. Yhtyeen paras biisi kuitenkin löytyy mielestäni sen ekan levyn alusta. |
mikko1 12.12.2006 18:21:33 | |
---|
Mun mielestä taas Rock 'N' Roll Is Dead oli selvä parannus By The Grace Of Godista, joka oli ehkä vähän väliinputoaja. Nicken tuntien ässämatskua taas luvassa. Kaikilla levyillä tähän asti ollut vähintään kourallinen kovia biisejä. |
hjukke 12.12.2006 20:03:01 (muokattu 12.12.2006 20:05:00) | |
---|
Mun mielestä taas Rock 'N' Roll Is Dead oli selvä parannus By The Grace Of Godista, joka oli ehkä vähän väliinputoaja. Nicken tuntien ässämatskua taas luvassa. Kaikilla levyillä tähän asti ollut vähintään kourallinen kovia biisejä. Molemmat kovia. Mutta mitä helvettiä, uus levy! Toivottavasti ensi vuonna jo ulkona. Kaikki rannekellotornin mukana |
KooAa 12.12.2006 21:10:49 | |
---|
Kai ne sit tulee taas Lutakkoon. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
terone 12.12.2006 21:49:28 (muokattu 12.12.2006 21:50:18) | |
---|
Olenkohan vähemmistössä tämänkin bändin suhteen kun omaan makuun bändi on koko ajan vaan parantunut? Jotenkin parin viime levyn letkeämpi ja radioystävällisempi meininki miellyttää enemmän kuin se vanha rujompi kohkaus. Meinasi olla jo levymitassakin vähän puuduttavaa. Et ole ainoa, minunkin mielestäni käyrä on ollut nouseva. Tosin olen bändiin syttynytkin vähän jälkijunassa, By the grace of god-aikoihin. Mutta siis mitä myöhempi levy sitä parempi mielestäni... huomasin ikäväkseni että olen hukannut Rock´n´roll is dead-levyn jonnekin, vain kannet ja dvd on tallessa :( We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
Paperilyhty 12.12.2006 23:38:44 | |
---|
Hellacoptersin taso nyt on aina tarpeeksi hyvä, siitä en huolehtisi, heh. Parastahan tässä kaikessa on tulevat kesäkeikat 8) Ehkä niitä ei kuitenkaan kannata vielä odotella, vaan vaikka sitä Thunder Express -materiaalia. "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
Guitar Hero 13.12.2006 15:25:24 | |
---|
Hellacoptersin taso nyt on aina tarpeeksi hyvä, siitä en huolehtisi, heh. Parastahan tässä kaikessa on tulevat kesäkeikat 8) Ehkä niitä ei kuitenkaan kannata vielä odotella, vaan vaikka sitä Thunder Express -materiaalia. Taso ehkä on kova, mutta en tiedä jaksanko kuunnella 5. levyllistä siloteltua Xönrokkia. Livenähän bändi on vielä hyvinkin kiinnostava, kun on alle 10 kertaa vasta nähnyt. Vielä tässä vaiheessa odotan innolla tulevaa, mutta hiekka valuu tiimalasissa.. Ach, olisikohan aika vaihteeksi kuunnella high vicibilityä.. |
En ole hirveän tarkkaan tutustunut, mutta High Visibility on varsin kelpo levy. Livenäkin toimi Provinssissa 2002 aika tykisti. Hell yeah. Itseäni kuitenkin enemmän innostaa Nicken tekemisistä Entombed ja Death Breath. Erittäin lahjakas ja monipuolinen kaveri, arvostan. jo nyt on saatana |
ministeri 13.12.2006 21:20:22 | |
---|
Olenkohan vähemmistössä tämänkin bändin suhteen kun omaan makuun bändi on koko ajan vaan parantunut? Jotenkin parin viime levyn letkeämpi ja radioystävällisempi meininki miellyttää enemmän kuin se vanha rujompi kohkaus. Meinasi olla jo levymitassakin vähän puuduttavaa. No mä olen samaa mieltä tässä että sillä viimeisimmällä alkoi olemaan jo yritystä. Aiemmat sellaista paahtoa jossa svengi ei viihdy. |
mårran 14.12.2006 20:45:36 | |
---|
Nonniin tuli innostuttua sitte niin paljon, etten ees tajunnu lukea tarpeeks tarkkaan. No kuitenki hyvä juttu on se et levy tulee ylipäätään! Ja kyllä, olen samaa mieltä että matsku senku paranee, jos nyt Rock & Roll Is Dead ei yllä ihan siihen mihin By The Grace Of God, joka on mun mielestä se paras albumi näiltä, vaikka on ne muutkin tottakai helvetin hyviä. Nicke yks parhaista, ellei paras laulunkirjottaja miesmuistiin! Ja tietysti Thunder Expressin uus albumi tulee poistaa levykaupasta heti ku vaan mahollista. Niistä siel sivuilla olleista klipeistä päätellen on hyviä kappaleita tulossa sillekin platalle. Pitäkää tempo nopeana |
KooAa 14.12.2006 21:09:36 | |
---|
High Visibility ja Payin' The Dues on musta parhaat levyt. Mut loppujen lopuks helvetin hyviä kaikki. Paras tällä hetkellä levyttävistä bändeistä, miun mielestä ainakin. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |