Aihe: Ampeg 6*10 vs. Warwick 6*10
1 2
Karlsson
13.12.2006 13:17:11
Jep, muuten Ashdown unohtui listasta. Tommosta perus-ok soundia millä vetää lähes kaikenlaisessa musassa saa miusta oikeastaan melkein mistä vain. Sitten jos haluaa johonkin tiettyyn musatyyliin sen parhaan mahdollisen soundin niin menee vaikeammaksi.

Jottei mee liikaa tuonne "millä vaan vetää"-osastolle keskustelu, niin pitää huudella täältä, että jokusen kerran on ollut kyllä hilkulla, että on ylipäätään pystynyt vetämään. Eikä nyt ole kyse siitä tapauksesta jota sinäkin olit todistamassa...

Lienen siis vaativampi.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Karlsson
13.12.2006 13:30:12
Niinkuin sanoin _melkein mistä vaan_. Minulla ei ole tullut vielä keikkatilanteessa sellaisia bassokamoja vastaan mistä ei se perussoundi olisi irronnut, mutta eihän se tarkoita sitä etteikö sellaisiakin olisi olemassa. Tässä vaan olen miettinyt sitä kun Ampeg + Fender yhdistelmää kovin usein markkinoidaan sillä, että näillä vetää mitä vaan. Toki vetää, mutta niin vetää lukemattoman monilla muillakin yhdistelmillä.

Äh, rautalankaa: sinä voit vetää melkein millä vaan. Mä en. Elikkäs.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Tsikira
13.12.2006 14:10:30
Eihän sitä kai monikaan perusjamppa huomioikaan sitä bassosaundia.. Mutta yhdyn siihen, että kun on hyvä saundit, niin on hauskempi soittaa, jolloin lavalta välittyy yleisöön parempi fiilis. Myös hyvästä saundista tulee yleensä vain yksinkertaisesti hyvä fiilis, vaikkei siitä vittuakaan tajuaisi. Silloin on kivampi kuunnella, ja kun kuuntelijoilla on kivaa, ja soittajilla on kivaa, niin siinä saattaa jokunen ottaa jopa tanssiaskeleen...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)